Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aki zx9r vásárlásán töri a fejét:
zx9r B : gyakori hibák : gyújtáskapcsoló, a kopottságából tudod megállapítani hogy hosszabb távon vagy sűrűn és kevesebbet használták, ha már csak a kulcsot előre tolva tudod ráadni a gyújtást akkor közeleg a meghibásodás. előfordul hogy teker az önindító de nem indul be, gyújtáskapcsoló hiba.
hengerfej : alulméretezett hengerfej, gátrepedés ami elő szokott fordulni vele.
szelepek : 50 e km feletti futás után, főleg ha 40 e km -ként állítják a szelephézagot - tudok olyan embert- szívó szelepek elkopnak, kiperemesednek. sokan a szelep szár elköszörülésével állítottak szelephézagot, ott a szelep beeshet a hengerbe és szelep törés motorhiba lép fel.
motor: összetett motorblokk zxr alapokon, erős használatkor 10e km alatt megnyúló generátor lánc, 3-as hajtókar hiba kenési problémák miatt, sok agyonszerelt motorban annyi tömítőanyag halmozódik fel a nagyoló szűrőnél hogy nagy fordulaton nem tud megfelelő kenőanyagot felszívni, így a főtengely vezérmű kombináció hibásodik. sok a hajtókar szakadás, hordósra kopott hengerek a jellemzőek, 06-08 gyűrűhézaggal. egyszerű szelep állítás a himbás lapkás vezérlésnek köszönhetően. elhasználódott hidraulikus kuplung munkahengerek és tömítések.
nagyos magas öntömeg, berágódott lengővilla csapágyak, elhasználódott hátsó lengéscsillapítók.
generátor csatlakozó hajlamos össze égni, a belső feszültség szabályzós generátor most már javítható.
extra : üzemanyag szint mérő !
gyenge, szinte semmitlen forgáselipszoid első lámpa, még 110/110 el is szentjánosbogár fény !
állandóan rozsdásodó sokszor el/ki rohadó leömlő rendszer.
elkopott falsot szívó karburátorok, sok termosztát és termosztát sapka hiba, ami összekeverhető a hengerfej tömítés hibával.
minden alkatrésze túlméretezett egy igazi őskövület. sok benzincsap vagy benzincsap tömítés hiba. néha előforduló junction box hiba.
sokan a hátsó gátló nitrogén tartályát simán sűrített levegővel próbálják felfújni.
a futott km arányában az első villa teflon perselyeit elfelejtik cserélni, az elkopott perselyek fém anyaga elkoptatja a róm szárat.
OLASZ MOTOR: APRILIA MOTOGUZZI, DUCATI. Olaszból ne vegyél mert télen nyáron használják és hajtják is őket. Nézzél svájcit, vagy ősmagyart első gazdától. Hengerfej már 3 éves korában is tönkre tudott menni a c-s kawán. Váltóra mostanában panaszkodnak, nekem fiatalabb korában (4 évesen) is váltott néha üreset 4-5 között. 6 dugós fék rémálom főleg hogy 280-at megy a motor. Karburátoros, szinte biztosan szét kell szedni kitakarítani. Ha nem vagy nagydarab, nézzél fiatalabb injektoros gépet.
Köszönöm mindenkinek!
Sedu! Az olasz importtal, vagy az olasz márkákkal van gond?
Egyéb, típushibákra vonatkozó tipp?
B: hengerfej/tömítés
C: váltó, fék
Egyéb?
2N
Mind öreg kell hozzájuk szerencse. Én a motorokkal nem szoktam befürödni (kivéve az olaszok), kocsinál mindig mellé nyúlok. A Hondán is lenne mit csinálni.
Azért mert valami fiatalam még elvi síkon sem biztos,hogy kevesebb km-er
Most kb. azt mondtad aki előbb születik tuti előbb is hal meg
Én sajnos ismerek egy csomó olyat aki később született mint én és már nem is él
Édesapám korabelieknél ez az átlag meg sokkal jellemzőbb
Szerintem minél fiatalabbat vegyél. Elvileg kevesebb km, utolsónál már jobb fék, sokkal jobb világítás lesz. Picit a karburátor is jobb.
Sziasztok!
ZX-9R-t tervezek venni, nagyjából már utána néztem mik a jellemző problémák, de szívesen meghallgatnám a tulajok véleményét is...
A C modellnél mindegyik évjáratot érintheti a váltó probléma? Hogyan lehet kiszúrni?
Egyéb sarkalatos gondok is más modellek tapasztalatai is érdekelnek persze.
Köszönöettel,
2N
v8-as priust csináltak már amerikában. https://www.vezess.hu/vezetunk...
LFP
LPG.
Basszátok mög most teljesen összezavartatok, dizel, vagy benzines teslat vegyek????
ez ocsmány és aránytalan. Amit az asszonynak csináltam guzzi az tényleg pofás volt.
2 tárcsás volt, lementem pestről siófokra vele, de hazafelé már nem élveztem a motorozást vele. Városba rövid utakra szuper. Az első telókba öntöttem picivel sűrűbb és több olajat egész jó lett. A barátomnak egy tárcsás volt felraktam rá az R1 féket utána szerette. Semmi rosszat nem mondott róla. Olyan mint az R1. Én 2 évig nyúztam nem volt baja, másnál meg sorozatos gondok vannak.
http://youtu.be/27aBGGHVEsU;list=RDQMXvEj820gdng&index=2

meglepő milyen pofás kávé részert lehet belőle faragni.
már aki hisz a rendőröknek. mint írtam andalgós túra motornak jó, de egy valamit jól tud, mivel 2 szelepes a városi forgalom és rövid kigyorsítások 8000 fordulatig meglepően jól letudhatók ,egy 2 szelepes léghűtéses technikával. http://youtu.be/QcNOJmZN4jk;start_radio=1&list=RDQMXvEj820gdng

én is használtam egy ideig idom nélkül, na az gyalázat, nem szeretek csupasz motorral motorozni, a 98-utáni dupla tárcsás jobb üléssel és generátorral készülő kivitelt érdemes választani, erősebb első villa csillapítással.
A rendőrök nem ezt mondták róla. 19 végére bele fog karcolni a 20,000 km-be majd meghallgatom a hangját. Egy gyenge fos, de még mindig erősebb mint a honda nc700 (mondjuk az fele annyit eszik). Klasszikus motornak jó a körlámpás, hajtani fiatalabb gépet kell venni.
csendes volt, amíg nem lett benne kb 20 e km, és nem kezdtek el benne csörögni a störcnik, egy szerviz alkalmával bele került 4db H-s störcni és fele olyan hangos lett, majd 25e km től a két belső henger elkezdte enni az olajat, a két külső nem. bravúros fogyasztásokat produkált, viszont a futóműve egy seprűnyél volt. 98-tól egy fokkal jobb lett, de csak andalgós túra motornak jó, semmi stressz semmi kigyorsítás, nem kanyarodunk sebesen, nem karcol a lábtartó. + nekem még a kuplung kosár sem akart szétesni kis km miatt.
Nem kell a hiszti tudod hogy kawasakim van. Ők tényleg nem beszélnek mellé a lóerőkkel ellenben a hondával. ZX9 UTÁN NAGYON GYENGE VOLT A 929-ES CBR.
-1.
A kawán viszont nem hallod a motorhangot, a sebességtől.
xj600. Legalább csendes a motorja ellenben a kawasakikkal.
Ezmiez? XJ?
Nincs gond az ilyen véleményekkel, azon kívül, hogy a véleménytulajdonoson kívül a faszt sem érdekli a véleménye. Szerintem pl csak 2 féle motor van, a kawa, meg a többi szar.
csak annak van ízlése aki ódit vesz? Fú ez nagyon kemény volt...