Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Keresek bal oldalidomot 94-eshez!
Sziasztok.
ZXR400 1992 evjaratu motorhoz keresek vizpumpat. Sajnos az enyem elkezdett csopogni.
Akinek lenne az kerem jelezze.
Koszonettel: Adam
Sziasztok! Zxr 400 alkatrészeket keresnék, szükségem lenne egy fejidomra, és egy hátsó fék pedálra.A fejidom nem a dupla kerek lámpás, hanem a "szív" alakú.Örülnék ha valaki tudna segiteni
Köszi előre is
Hello azért írok mert szeretnék egy zxr 400 ast venni/cserélni! Cserébe lenne egy suzuki rgv 250 esem. Folytatlan 62le! Gsxr 400 elsö futómü, 17 es hátsó kerék. Műszakival törzskönyvel. Képek vanak rola a fótó galériáimban. Ere tudnák még adni kézpénzt, álapot szerint! Ha valakit érdekel a dolog kérem írjón! robin36@freemail.hu
Áh, a vezérlés tuti jó helyen, van. Különösen ügyeltem rá, fincsi volt ellenörzésekkor tükördarabbal lesni hogy ott van-e, de ott volt! Még lusta voltam neki állni, addig is csak porosodik minden, hiába takarom le. De ha lennt lesz csinálok picsört és élménybeszámolót!
Nincs mit szívesen segítek, mondjuk a gyűrű meg dugó ilyen alkatrészek lehet hogy nincsenek raktáron mindenkinél azért azt ritkábban rendelnek, esetleg még eszembe jutott a hogy a vezérlésre nézz rá ha szétbontod még annyira hátha 1foggal el van rakva dadogást azt hiszem akkor is produkálhat.
Oh bakker, már szentesről megrendeltem, és nem akarom hátba szúrni őket, mert legközelebb se mehetek oda....Legutóbb ( NEM VICC ) 7 hetet ( 49 napot ) vártam a gyűrű sorra,és az egyéb cuccokra, biztos nem ők tehetnek csak róla, de nagyon bosszantott, hogy fel se hívtak " hogy te faszfej ne várjad, nincs alkatrész még"( mindig nekem kellett telefonálni, már én éreztem magam szégyenbe, hogy hivogatom őket hetente egyszer), és így igencsak félve rendeltem meg, mert szerintük ha nincs hollnadba akk japán a 3 hetes rendelő idővel együtt! Köszi zxtom mindent, rendes csóka vagy!

Steelhorse: Legközelebb esküszöm ha bajom lesz ( bár ne legyen ), de hozzátok fordulok.
Pontosabban nem gáz, én úgy csináltam hogy megvan mind2 modell alkatrészlistája és megnéztem a cikkszámokat ha ugyanaz volt akkor tök mindegy melyiket rendeled. ZXR link innen le tudod te is tölteni robbantott ábra cikkszámokkal service manual meg apróbb okosságok is vannak.
Na gáz nálam is a blokk 89-es volt a váz meg 91 de igen elfelejtettem mondani hogy Pécsről rendelj ott van minden és elég hamar
Szia!

Van raktáron gyári Hf tömitésem! Adatlap!
vannak még eladó cuccaim (fékbetét,lábtartó, két oldalsó idom ami új festés!) http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Oh, köszike! Korábban olvastam hsz.-ed, csak nem volt időm válaszolni. Termosztát volt nekem is az első ötletem, ki is "főztem", spec hőmérővel megmértem, jól nyit-zárt hőre. (83°C van beütve rá, akkor is nyit).
Köszi a tippet, hogy nem kell kivenni az egész blokkot.
Ja, meg is rendeltem már ma tömítést,6520Ft és hát persze hogy nincs raktáron magyarba, így jöhet hollandból ( elméletileg 1 hét ).
Igazad van, mindig szopok vele. Azt hittem mikor megvettem hogy egy jó kis pörgős, harcias motorka. Valójában az is, csak hogy ennyi szemetet hozott elő, hihetetlen.
Voltak akkora szakbarmolások rajta, hogy pislogtam én is ( pölö, valamikor festve volt mielőtt megvettem, egy rakás csavar hiányzott innen-onnan, 8as furatba 6os csavar fakötésű alátéttel, volt ahol alátét gyanánt úgy gondolta az előző gazija, hogy réz tömítő alátét is megteszi, szimering fordítva beütve...és sorolhatnám).
Tökéletes tudom sosem lesz, csak 24 éves "elméletileg" (azért elméltileg, mert AF-es a motorszám, volt is belőle gond alkatrész rendelésnél, 90-es évjáratra utal a motorszám, az alváz meg 88as), de próbálok mindent elkövetni hogy tökéletes legyen, főleg úgy hogy ha egyszer megválok tőle, másnak se okozzak bosszúságot vele.
6-8 körül van asszem a blokkot elég csak kibillenteni hozzá de én a termosztátra is ránéznék akkor már bár én még ilyenről nem hallottam hogy emiatt ilyen hibát produkálna de ha a többit kizártad akkor nincs más hátra más lehetőségeket is meg kell vizsgálni csak a végén legyen fasza a gép már jó sokat szoptál vele megérdemelnéd hogy menjen is mint az ördög végül
Az már biztos hogy nem karbi, és nem elektronika ( volt elekro.-ba segítségem ).
Azon egyszerű, de mégis kellemetlen tényállást sikerült felderítenem, hogy a motorblokk bemelegedésével arányosan drasztikusan csökken a teljesítménye ( most már 1ben is elfogy az erő, és azzonnal kihagy), továbbá szaporodik a víz a kiegyenlítő tartályba rendesen (fél óra alatt telinyomta), ha játszottam vele helyben járatással finoma, hol le-le álítottam, akkor szép mennyiségű levegő buborék vándorol a hűtő nyilásához.
Ebből én hengerfej tömítésre következtetek, és mivel ebből nem vettem újat, így a spórolás megbosszulja magát.
Esetleg valaki tudja hogy mi ára van egy hengerfej tömítésnek?
köszi!
Üdv a csapatban! Gratula! És széles utat!
Meg is vettem tőle :-)
Köszi az infót, valóban egy kicsit kihallatszik mikor normálisan pörög fordulaton hogy bele-bele dadog. De az hogy totál kihagyósan hallatszik egy henger terhelten, az érdekes még mindig számomra. Ma pontosítottam az órák folytását a teszteren, holnap rá is nézek.
Hasonló kép Én is jártam tavaly. Egyszer csak nem akart menni 100 főlé, dadogott. Gyertyát is cseréltem akkor sem volt jobb, végül rá néztünk a karbikra és az kellett be szinkronizálni mert össze -vissza álltak.Útolsó dolog volt a karburátor amiért rá néztem mert alapjáraton nem mutatott semmit normálisan járt és vette a fordulatot de terhelés alatt már szaggatott. Nézz rá szinkron órával hátha az a gond. De ez csak egy tipp!
Üdv mindenki!
Elérkezett megint a panasz napom. Mivel a pakliban sok kártyát tartogat a motorom, így dobájla sorra a kellemetlen dolgokat.
Szóval hogy hozzá is kezdjek: felújítás óta 800 Km ment a blokkba hibátlanul.(250km-nél ellenörzések, 500km-nél ellenörzések) Akárhova indultam bemelegítettem szépen, nem bántottam, szűzlányosan vigyázok rá. Madarasra menve tökéletes volt, vissza távon (Marftűnél) gondolt egyet és 100as tepmóról ledadogott 80ig, mintha nem mennt volna egy henger. Fülre olyan volt mintha egy gyertya elköszönt volna létezéstől. Átvizslattunk, de egy komplett szerszámos kocsit nem vittünk magunkkal, így óvatosan hazajöttem vele. Na már most, álló tempóról 80ig fél-kereken megy, akárhova kapcsolom a váltót, 80 felett bedadog és sehova. Fél-kerek alatt azt értem hogy a nyúzogatom akkor bedadog 20nál is, viszont a finoman emelem a gázt, 80ig megy.
Annyit elkövettem már ma, hogy üz.a. dugulás tuti nincs karbi tank között, karbulátorban a membránok jók, tűk nincsenek eltörve, úszó szint megvan, rendellenes jelenség nincs, trafók vezetékeit megvizsgáltam,gyertyák jók de visszaraktam a tavalyiakat és azzal is ugyanaz a jelenség.
Karbiban belöl dugulás?(télen alaposan szét lett szedve és gondosan kitakarítottam)
Vagy elektronika? Valakinek tipp valami, megköszönném.
Eddig megoldottam mindent magam, de ez már agyilag is feladta leckét egy kicsit. Köszi hogy elolvastad!
(képen a gyertyák, ma délután üzemmelegen mindegyikkel dadogós volt ).
Jó a 180-as is!
az sajnos nincs...
Ki lehet pattintani amugy is a tiltást kb 100forintbol megvan a trükk
Irjál mailt ha érdekel és elmagyarázom
:) Valami vizsgán átmenős gumid nincs véletlenül?
Szia,

van egy ZX-4 hatso felnim par ezer forintert, ha esetleg tartaleknak erdekel...

udv,
N.