Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. mindenkinek! Segítséget kérek,hogy valakinek van e idomzata eladó (2 oldal ill. fejidom + kuplungkar irányjelző rendszámtáblavill. és plexi) eladó. Az adatlapomon van a motorom lehetőleg ilyen szín kombinációban keresek, de bármilyen érdekel. Sajnos csütörtökön kiütötték a motort alólam és az idomok eltörtek. Meg ha esetleg valaki járt már hasonló képen közületek mennyire lehet ebből "jól" kijönni. Az e-mail címemre várok ajánlatokat. Előre is köszönöm. Ja és még használjátok ki a jó időt!
Nagyon megtetszett ez a motor és első körben mindenképp ilyet fogok keresni, remélem találok is. :)
Tisztában vagyok vele, hogy nem fogok 300ezerért motort venni ami tökéletesen működik, nem is ezt tervezem. Az hogy olcsón veszem és költök rá, vagy drágán veszem de jó állapotban, az mindegy. De mondjuk jó lenne a vételárat nem kifizetni rá mégegyszer ahhoz h flottul menjen, ezért kérdeztem, hogy vajon milyen állapotban lehetnek. :)
Én azt mondom a remény hal meg utoljára, tehát biztos lehet jó állapotú motort találni de olyat ami ráköltésmentes olyat biztos hogy nem egy két apróság biztos kell és nem éppen olcsó az új alkatrész a
japán motorokhoz mert ált mindenből csak gyári van. Mindenesetre ajánlom ezt a típust a vezetési élmény miatt illetve mert jobban kezelhető a 600-asoknál.
Halii.
Nos találtam itt pesten egy szerelőt akit többen ajánlottak (Sima team)
és rendbe rakták a gépet. Most egyelőre újravágták a gyertyamenetet, majd tavasszal keugrik a hengerfej és akkor repül bele a helicoil is mert baromira nehéz beleférni és biztosabb is. A csörgőkígyó effekt okát is megtaláltál (nyúlt lánc) még egyet állítottak rá, ezzel szintén tavaszig kihúzza a cseréig, karbikat rendberakták kipucolták és maximálisan elégedett vagyok velük :)
most kis túlzással olyan a hangja mintha vajban futna a motor :)
Úgy lesz
Ha kész lesz írd már meg légy szíves,hogy mi volt a főprobléma.
Mike:Köszi a tanácsot:)
Nem szívesen piszkálnék bele,így felvettem a kapcsolatot egy szakemberrel,hamarosan a gyógyulás útjára lép a kisninja
Amit Ő mondott a tünetekből leszűrve,az pontosan az alapjárati rendszer felé terelt.
Gázbovden feszül+karbi szinkron

kowee: hidegen,melegen mindenhogy előjött a gond,alapjárat tekergetése sem hozta helyre..
Kalandos volt a próbakör is,állok a lámpánál moci üresben,gázkar nem bánt,mégis 4-4,5K fordon pörög szegény..
Mindíg csinálja vagy csak hidegen illetve melegen? Ha felpörög és kicsit megtekered az alapjárat csavart oda-vissza akkor nem áll be? Mert nálam hasonló gond van, és miután a bowden rendben volt, kiderült hogy kopott a karbi és melegen falsot szív. :)
Te tudod hogy mennyire mersz hozzá nyúlni. Egyébként nem bonyolult csak sok mindent meg kell bontani. De ha meg bontottad akkor a karbiról leakasztod a bowdeneket és a bowdenházat mozgasd meg, abból meg tudod állapítani hogy milyen állapotban van.Hogy csak kiszárad vagy esetleg sorjás. De szerintem inkább az előző lesz a probléma.
Igen most,hogy említed volt már olyan,hogy balrafordulásnál megfeszült a bowden,és ezáltal felpörgött a fordulatom.
Nem igazán mélyedtem még bele a kis ninja rejtelmeibe,ha magam így nekiállok,meg tudom oldani a problémát,vagy bízzam szakemberre,esetleg új bowden?
Amikor az enyémet meg vettem az is akadt,szétszedtem a gázkart meg ki takarítottam a bowdeneket. Egy kicsit jobb lett,de a bowdenek is feszültek,(aki előttem szétszedte hanyagul rakta össze) azokat lazábbra hagytam és az állító csavarokkal még tudtam rajta finomitani olyanra amilyenre kell. Szerintem valami ilyesmi probléma lehet nálad is.
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy a 400-as ninjámnak (2 hónap állás után) beindítást követően,a gázkarom olyan mintha fennakadna,mind alapjáraton,mind sebességben,de olyan is volt hogy nem is fogtam a gázkart,és forgott mégis..
Lehetséges gázbowden probléma?
Várom az ötleteiteket ,előre is köszi
Halii.

Mi lett a végeredmény a ZX400-assal? mivel nekem is ilyen gépem van, figyelem a híreket :)
Szia!
Mailben keres meg.
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék tőletek, tavasszal tervezek elkezdeni motorozni, és úgy gondoltam, hogy kezdőmotornak 400assal kezdenék, 600as felesleges lenne, a 250est meg hamar kinőném.

Körbenéztem a kategória gépei közt, és a ZXR az ami nagyon megtetszett (GSX-R és CBR tetszene még esetleg, de kevés van hirdetve), a témátok 300 oldalát végig is olvastam már (nem kevés idő volt:D), szóval a szokásos kérdésekre már megtaláltam a választ, úgy mint típushibák, stb.

A kérdésem ennél általánosabb, hogy ha használtan vennék majd egy ilyen fenevadat, milyen állapotokra számíthatok? Mindenképp L-es modellt keresnék, és természetesen minél újabbat majd. Nem feltétlenül akarok spórolni, szóval nincsenek illúzióim 300 ezres motorról. Mekkora szerencse kell egy megkímélt, jól karbantartott géphez? Mégiscsak tizensokévesek már.
Adatlapomon elérsz! Katt rá!
merre vagy helyileg? és kb milyen áron?
Tömités van megtudom csinálni a hf is
hali :)
Hengerfejtömítésed vagy helicoil fejed?
Van hozz raktáron! Nekem!
Ha a szelephézagállításon kívül bármit akarsz csinálni a szelepekkel, mondjuk becsiszolni, ahhoz is le kell venni a hengerfejet, akkor meg már új hf-tömítés kell. Miért lenne macera a tömítés? Ilyenből amúgy is csak gyárit szabad venni, azt meg kapsz a kawasakinál. Az enyémbe volt 8eft a tömítés, nem hinném hogy nagy differencia lenne ennél a típusnál. Te tudod, de én fél munkát nem végeznék.
Elvileg Simáék megcsinálják. A gond csak az hogy CR9-es gyertya van benne és ehhez nem egyszerű helicoil fejet találni. Bár ha náluk lesz akkor úgyis átnézetem. (szelepek csattognak nem kicsit, és hidegen rendesen leáll alapjáratra de ha bemelegszik, hajlamos pörögni és idő kell neki hogy visszaálljon alapjáratra)
De a szakadt menetet és a szelepcsattogást leszámítva rendben van. Olajat nem eszik így a szimmeringeket nem bántanám egy ideig. Arról nem beszélve hogy belpiacosként macera hozzá szerezni hengerfejtömítést is. :(
Én a helyedben ezt a javítást összekötném egyébb revíziókkal. Biztos hogy levenném a hengerfejet, megnézném a szelepek állapotát, becsiszolnám, szelepszárszimmeringeket is lecserélném, síkolnám a fejet, meg új hengerfejtömítést neki. Ha kell szelepfedéltömítést is. Nem hinném hogy ezt bárki megcsinálja anélkül, hogy le lenne véve. Belehullik minden forgács a hengerbe
Igen a helicoil-t ismerem. Csak helyet keresek ahol meg is csinálják :)