Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja meg a tizen pár amit ramair rányom ! Irigyellek !
Ezt elhiszem, de kurva drága. Ha már ugyis értesz hozzá, kérdés hogy progressziv rugó hasznos bele, vagy nem?
Ahogy írni tetszik !
Már az enyémnek is az :))) De ahogy én tudom nem annyira, bár a sok ECU variáció között már eléggé eltévedtem. Lassan már azok számaival álmodom. Mindenesetre keréken 213 LE a mért.
Pont az a kicsi öli ami a kanyarokba ég és föld! Meg ahogy az Acra beüvölti az egész Bakonyt !
Én úgytudom a gyári Acra miatt a térképe is más !
Az enyémhez képest a performance-ban csak az öhlins a plusz.
Ja és csak is úgy vagyok hajlandó baszatni neki ha sok faszság mind ki van lőve , és csak a nyers jobb kezem van , és a fékre is ugyan ez vonatkozik ! Az injektorról sem vagyok elalélve , viszont egy új síktolattyúval kipróbálni egy ZZR 1400-at , adnák 5 évet az életemből !
Ezzel nincs semmi, az 1100 volt erőszakosabb.
Az biztos, hogy ahogy átnyergeletem az XX-re ugyanazok a kanyarok sokkal könyebben, későbbi alkar izomérzés nélkül mentek. De tény: aki bevállalósabb és rutinosabb a saját gépével, látványosan jobbna fog menni.
Egy veztech tréningen küzdöttem valamelyik bonyolultabb forditóval, és mondtam az instruktornak aki valóban mindegy milyen motorra ült mindent megcsinált, hogy nyomjon egy kört az 1100-emmel mert lehetetlenség megcsinálni, nekem annyira szüknek tünik. Megcsinálta, de láttam rajta hogy most megszenvedett az igazáért, de aki tud az tényleg tud.
A te tipusoddal ill. Performance-val is tartottam bemutatót a Bakonyba , tetszett a jelenlevőknek ! Persze szigorúan casco val rendelkező egyed volt !
Helyén kell kezelni ezeket a dolgokat. Ügyes lovassal ezek a nagy dögök is elképesztő dolgokra képesek, viszont az tuti, hogy ugyan az a rider ugyan azon az úton könnyebben kanyargászik egy kisebb sportosabb cuccal.
Na jó, Te szereted a kihivásokat:)
Menjünk !!! Úgy is szeretek ezt azt ellesni a rutinosabbaktól. :-)
Alkalmatlan a hegyi kanyargásra ! Ha ha ha ! Szívesen kanyargálnák veled egyet !
A szél nekem is nagy ellenségem. Az az egy szerencsém van hogy a műszerfal olyan szelet gerjeszt amibe szépen bele tudom tenni a fejem rajta a csőrös sisakkal és kifejezetten stabil tartást ad. Úgy 250-ig. Uzána már az sem használ. De huzamosabb ideig felesleges is mert azt a szelet nyakból bírni is kell 15-20 perc a maximum utána pihentetnem kell nyakam.
A zzr1100 alkalmatlan volt a hegyi kanyargásra, ott dolgozni kellett rendesen. Az XX nagyságrendekkel jobb, szinte már szereti, kanyarodni meg nagyon jól tud. Az 1400 ugyanez. Az FJR szintén. A busa semmire se való a szememben azzal keveset mentem. A tengelytáv nagysága és az orrnehézsége miatt több hely kell neki és kisebb kanyarsebesség, de egyenesekben simán visszahozza. Váltogatni nem nagyon kell. Nem nehezebb sokkal mint a tied, a tengelytáv is hasonló, tohonyának nem annyira nevezhető. Egy hatszázas persze vigan körbemotorozza. Az idom meg veszett jó dolog, rezzenéstelenül megy a végéig. Egyszer mentem egy normálisabb nakeddel, kétszáz felett halálfélelmem volt a szél dobálásától
Nem tudom. Ezért kérdezem. Ezek a nagy dögök mint a busa nagy zizi fjr. Egy hegyi kanyargós nem véreznek el? Olyan nehéznek és tohonyának tűnnek. Tudom hogy van bennük erő nem is kevés. De olyan nehézkesnek tűnnek.
Na az nem kéne. Van kuplungos is. Majd egy milla ha nincs.
Lakótársam vett egyet pont. Basszus még kuplung kar sincs rajta.
Különösen utassal. Meg aztán elmegy az mindenhol, ahol az enyém is, néha még le is maradok. A hangján meg egy jólszabott kipuff diszkréten módosít, és még tetszetős is tud lenni.
Én is eltudom képzelni magamnak, egy cimbim is most vett, másiknak meg már van pár éve, azt próbáltuk ki egyszer Orfű környékén. Alacsony, könnyű felszállni, utasnak is, nem olyan létrás mint a rexi. kiváló túramotor.
Cimborámnak van, elég kezes motor. Ha még kicsit öregszem talán az lesz majd.
Autópálya......Ezzel se megyek másként, mint az XX-el. Ellenben ezelől szinte mindenki kivágódik a külsőbe. Még a köcsög béjemvés is
Egy volt aki a csajának menőzni akart, azt ki se birtam küldeni. De menni azé annyira nem birt, aztán kicsit odahuztam neki, azonnal kivágodott amint érzékelte a tükörben a gyorsulást, mikor neki már semmije se volt. A sebesség nem publikus, mert már lejjeb is volt valami atrocitás féle ezt illetően, de az autók többsége ott már nem működik.
Az fjr tényleg elég semleges, még akkor sincs hangja, mikor nagyon megy. Nekem kicsit lágy az egész, de azért tetszett az is, egy tengerpartra le, meg ott fel alá elsuhangatásra tökkkkéletes.