Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hármas hajtókar elszakad és kibújik a blokkon !
Mindenképen vigyél magaddal olyat aki ért műszakilag a motorhoz , és nem mellesleg nyélre mer baszni egy 150 lovas 270 kg-os vasat !
Szia Ekecs!
Ezt a tömör összefoglalást köszönöm. Bár a felét jó, ha levágtam. Nekem ugyanis a motor a gyújtáskapcsoló, kuplung, fék, gáz és a benzintank. Szóval nem vagyok egy műszakilag túlképzett motoros, de igyekszem. :-) A videóidat feltétlen megnézem. Azt azért megkérdezem még itt, hogy mit értesz azon, hogy a harmadik henger hajtókarja kiugrik? Ráadásul ennek ismered is az okát és el is lehet kerülni. Ezt meg hogy lehet?
Köszi az eddigi infókat és a válaszodat is.
Heló ! Nem néz ki rosszul a vas ! Megnézni minden olyat meg kell amit álltalában egy motorvásárláskor szokás ellenőrizni ! Hidegen , melegen könnyen zörgés mentesen / indító lánc , szabadon futó / induljon ! Kartergázt ellenőrizni , ennek a típusnak 100ezernél sincs ! Jól megküldeni , mikor már meleg / 3 ventillátor megállás után / és figyeld a váltásokat , kicsit hangosabb a megszokottnál de nagyon feszes és pontosan pozicionált a váltója ! A kuplungjuk vajpuha ! Alapról gázrántásra azonnali csuklás mentes gázreakciók , és így a sebességek kidobálását is ellenőrzöd ! A futóműve a legjobb a szériába , jobb mint a későbbi D szériáé ! Egyenes futása tökéletes , kormánylengés csillapító nélkül 200 nál lenyúlsz a kormányról , rezzenéstelenül kigurul , semmi csapkodás semmi szitálás ! Érdemes a fékeket is átnézni , tárcsákat is , mert elég drága ! Tipus hiba ? Egyetlen mumusa a 3 as henger hajtókarja elég sok zzr 1100 ből kiugrott már ! De ennek is megvan az oka és az is hogy kell elkerülni ! A lényeg hogy állapotot nézzed , hanja , és külalakja ! Nagyon könnyű javítani , karbantartani , mindenhol benne van az anyag ! Én csak ajánlani tudom ! Sokan panaszkodnak a fékjére hogy gyenge , ezzel kapcsolatba csak azt tudom mondani , hogy a gyári betéttel nekem bőven elég , pedig elég tempósan szeretem terelgetni ! Nyílván a ZZR 1400 performance fékjei messze jobbak , de 8 milláért legyen is multi fék a mostani királyon ! Ha van időd és türelmed nézd meg a videókat az oldalamon ott is láthatsz egy két ötletet !
Kösz, várom.
Ekecs megjön majd mondja a tutit!
Sziasztok! Az alábbi képen látható motor tetszett meg. Nem fiatal, merthogy 1990 májusában gyártották le. A képesmotor.hu-n láttam meg.
Meglehetősen jónak néz ki a motor a korához képest. Tudnátok néhány gondolattal segíteni, hogy mire figyeljek a vételnél? Esetleg van-e valami típus hibája?
Köszönöm előre is a kommenteket.
A markolatot ketté veszed , megnézed a bowdeneket nincsenek e kiszálasodva ? Némi wd 40 és olajjal jól megkened , aztán összerakva próba ! Ha még mindíg szorul , megint szétveszed felül , kiakasztod a toló bowdent , hogy megtudd melyik szorul ?! Aztán tank le , airbox le , és a megfelelő bovdent kifűzöd , megóbszerválod mi a kehéje , száraz e vagy rojtos és kuka ! Persze az is lehet hogy egy szakszervízben egy csúcs szerelő nem a megfelelő helyen fűzte , ennek a pontos helye a manuálba jól látható a rajzokon , hogy melyik ablakban merre fűzzed !
Hali!
Van egy ZZR 600 D-m, és az lenne a kérdésem hogy a gáz markolatom lassan megy vissza a helyére.Mi ilyenkor a teendő ? ( lehetőleg a szervizt kerülném )
Szia! most cseréltünk vezláncfeszítőt, 48 rugó volt, de hosszú állás után most is hallható ez a zörgés, csak rövidebb ideig. Nem hiba, egyszerűen a konstrukció sajátossága.
ZZR600-nál új csavaroknál 47Nm, használt csavarnál 43Nm, a lehúzás középről indulva kifele spirál alakban.
Sziasztok!

GPZ 600R hez keresek hengerfejcsavar meghúzásárai információt. A ZZR600-nál milyen módon kell rögzíteni a hengerfejet? Nyomatékkulccsal lehúzás a megfelelő sorrendben és ezt követően kell még utánahúzni adott nyomatékkal és/vagy meghatározott szöggel elfordítani a csavart?

A válaszotokat előre is köszönöm.
Szervusztok.
Lenne pár megmaradt alkatrészem olcsón eladó.

Gáz bovden 2 db
Szívató bovden+kar
Tükör jobbos(balos is van csak nincs benne a tükör lap)
Gyújtás kapcsoló villahíddal+tankbetöltő-1 db gyári kulcs
Kerék tengely első
Kis lánckerék burkolat
Fék pedál
Kormány súly 1 db
Oldal támasz kompletten
Lámpa hátsó kompletten
Kábel köteg
Indító-relé
Index-relé
Segédváz
Főfékhenger hátsó
Fékcső első
Fékcső hátsó
Lengővilla
Himba rendszer
Hátsó féklámpa kapcsoló
Rendszámtábla világítás
Levegőszűrő ház
Biztosíték doboz

Blokk :

Főtengely +4 hajtókar= nyugvó=32 mm,hajtókar=30 mm
Vezérmű tengely csapágysor-balos
Váltó komplett
Kuplung szerkezet(lamellák nincsenek benne)amúgy komplett
Önindító
Szabadonfutó komplett
Termosztát ház
Termosztát
Víz csövek gumi+fém
Üresjárat jelző gomba
Vízhűtő komplett

A képen látható típushoz.

email : kawagucci@citromail.hu
tel : 06/20-402-75-35
Köszi!
Szia!
Pontosan olyan mint amilyennek leírod.
Nemrég kérdeztem de válasz nem jött.
mind ilyen!! a vezérmű lánc feszitő olajnyomásos. Ugyan van benne egy rugó de kb 10ekm után kezd fáradni ..ettől a jelenség! Ha ki is cseréled akkor is csak pár ezer km-t lesz halk,majd kezdődik megint. Teljesen normális ,hogy ilyen! Nem kell vele foglalkozni.Több márkaszervizest is zaklattam emiatt. de mondták,hogy hagyjam így. egyébként 45000 ft az új feszítő. külföldi forumokon is örök téma.
ZZR 1400 tulaj(ok)
hideg vagy par oras allas utan amikor inditjatok az elso egy ket masodpercben hallotok zorgo csirgo hangot a blokkbol? mint amikor egy hidrotokes autonal meg nem toltodik fel a hisrotoke olajjal. utana elhallgat.

van valakinek ilyen?
Puig-ot nem találtam típusazonost, csak az 1.4-re, meg fiatal modellekre. LSL-t azt találtam, az korrektnek tűnik.
Vegyèl valami túra/spór gummát misleny, conti, metzeler...
Mint rosszpízt!
Ugye-ugye ! Aki jól ismer !
Mèg a vízátfolyáson sem gurulsz át!
Nègy èvszakosba csak a pizza jó!
Volt hogy belefutottunk majdnem / nekem ez az első esőcseppet a pleximen jelenti / az esőbe , faszán megálltunk egy büfénél , motorok fedett helyre , aztán ittunk és ittunk ! Azt kérdi a Busás barátom , megvárjuk míg eláll ? Nem ! Mondom , megvárjuk míg felszárad ! És úgy is lett ! Mint a reklámban , és még utána szárazon egy kis Csesznek is belefért !