Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na itt van egy találtam , de én nem kulccsal , hanem behajtóval tekerem , csak úgy füstöl a WD !
http://youtu.be/nqcHw_t3QlU
Valahol van erről yutubon videó !
Jóvanakkó, lehet hogy a télen majd én is ráérek.
Jól mondja , de a szegecsek belső oldalán a rugós gyűrűk ellenében bizony tud mozdulni a menesztőn a tárcsa , csak ez nem kézzel mozgatható ! Ha mozog kézzel akkor már szar az egész ! Na és ezeknek a rugós szemeknek tesz jót ha meg vannak mozgatva , ezeket szoktam megpörgetni !
Ja, elírtam ZRX.
Hm..... Elvileg a zzr és zrx első tárcsái megegyeznek, a cikkszámuk ugyan az, csak a zizihez van /A változat is, amin a furatok sűrűbbek. És a facse zrx csoportban épp a minap érdeklődött egy csávó, hogy a fék lüktetésének lehet-e oka az esetleg megszorult úszótárcsa, mire a Kwick Aronson nevű csávó, aki zrx (meg kawa) specialistának számít, saját szervize meg cége van tuning kawa cuccokhoz http://www.kwickstand.net/Hype... Szó szerint azt mondta hogy az eredeti féktárcsák nem úszók. "Kwick Aronson: Stock discs do not float." Monnyuk ezt én se értem, mert a nyereg se az, valaminek meg engednie kell.
Szerintem csak elírtad , és a ZRX-re gondoltál ! De mivel egy ZXR totális nyüszítésre pályára született így olajhűtős minden példány !
Ne b@sszá már , miért ne lenne ?
Ja, ha csak ennyi, akkor rendben vagyunk! ZXR-ben nincs olajhűtő, meg én is a felső szinten tartom.
Régi regény ez már , és mint egyetlen széria hibát róják fel a ZZR-nek ! Német fórumokon sokat tárgyalták a dolgot ! Egyszerűen arról van szó , hogy ha az ablak felénél vagy annál lejjebb van az olajszint , kövér gáznál egyszerűen elfogyhat az olaj , és mielött kivillanna az olajnyomás jelző a hármas hajtókar megszorul és elszakad . Ezt azzal magyarázzák , hogy az olajpumpa túl sok olajat nyom az olajhűtő felöli oldalba , és nem folyik olyan gyorsan vissza ! Az olajpumpa kétoldali szivattyú , egyik fele keni a motort , nyomásszabályzón keresztül , a másik oldala egyenesbe nyomja a hűtő fele és kövér gáznál ide túl sok elmegy hirtelen . Kb ezzel magyarázzák a ZZR-ek rákfenéjét ! A megoldás , amit én is már az első ZZR-emnél is ügyeltem , hogy mindíg fullon van az olajnívó , , inkább még az balak felett van a szint , és kicsit megbillentve ellenőrzöm ! Én szeretem használni arra amire készítették a motort , eddig egyikkel sem volt semmilyen problémám !
Barátom TE egy külön állatfaj vagy de mi így szeretünk!
A rugós alátéttel ellátott szegecseket pörgetem meg a menesztő és a tárcsa között ! Van aki azt mondja haszontalan , van aki mozgatja őket ! Mivel télen qrva sok időm van és ráérek beletekerek egy csavart , befújom WD 40-el , és akkumlátoros csavarbehajtóval megpörgetem egyesével mindet !
Ez a hajtókar dolog engem is érdekelne, lévén az én motoromban is egy módosított zzr blokk van.
Szia Ekecs!
Mit kel azalatt érteni, hogy megpörgeted a tárcsákat wd (gondolom40) -el? Hogyan kell ezt elképzelni?
Semmit. Közre fogtatok azt húztam a picsám!
Na te csak hallgass mert még az Andival nem is beszéltem mit műveltél a Bussával !
Tènyleg alig akar kanyarodni a ZiZi.
Te nyünnyöghetel te gyerek !
Akkor èn befogtam b@szom alássan!
Ja és szereti a jó gumit ha már valaki kanyarra hegyezi ! Nekem eddig D211 és racetec K3-K2 ! Most is K3 van fent /ráadásul 200as az 5, 5-ös felnin/ és még 2db garnitúra K3 várja a sorsát a garázsba ! Ebben a formában már csak a ríder a gyenge láncszem ! Na meg a lábtartó koptatója !
Szeret az kanyarodni , csak határozottan kell tolni a mindenkori alsó csutkát ! A legelső C szériának volt a legjobb a futóműve ! Nem kellett kicserélni az első rugót willbersre mert tele rugó volt benne nem a fémcsöves szar combó ! Hátul is a Kayaba olajtartájos legjobbja , ami jóval tartósabb volt mint a későbbi D verzió spórolós tipusa ! A fék kevés volt hozzá mint akkor 90-ben az összes hypersport motorhoz ! Aztán jöttek a hatdugós nyergek , aztán lassan visszatérnek a négydugósra nagyobb átmérőjü dugattyúkkal ! Lehet bele olyan betétet rakni hogy ragaszt és elmondható hogy jó a fék , csak akkor a tárcsa rovására megy ! Sokan megveszik a szar betéteket , aztán rinyálnak hogy szar a fék ! A gyári betét igaz hogy drága , meg nem fog úgy mint a szinter , de fog rendesen , nem melegszik el , nem üvegesedik , az utolsó miliméteren is úgy fog mint újkorában , és a tárcsán nem hagy nyomot ! Meglehet nézni a 25 éves tárcsáimat , nem ütnek , nem kagylósak , nincsenek barázdák a szegecsek feszesek mint újkorába /ezeket minden télen megpörgetem WD vel / Nekem is volt 92 ben új C-s és most egy első szériás 93-as D egy-két C finomsággal módosítva ! Aki azt mondja nem szeret kanyarogni szívesen viszem egy Bakony-Zirc oda visszát ! Aki ismer az most hallgasson !
Pedig tényleg gyenge a fékje: de együtt lehet élni vele. A futómü meg a későbbi szériában is hibátlan volt, kivéve hogy nem szeretett kanyarodni:)
Olyanom volt, szerettem.
Megnéztem az oldaladat az előbb. Így már nem meglepő a technikai ismeret, hiszen neked is egy ugyan ilyen motorod van. Ha minden összejön és megveszem a motort elgurulok arra feléd. Érdekel majd a véleményed. Persze csak, ha nem gáz.
Köszönöm, megpróbálom az egyik ismerősömet magammal vinni. Ennek a hibának van valami "előjele" (hang, rázkódás, stb)? Gondolom ezt magas fordulatnál lehet érezni.