Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik modelled van?
A régebbieken egy műnyag fedél volt felette, azon nem volt mert az rögzitette az akkut. Az ujabbakon, meg a z 1100-en keresztben egy gumiheveder.
A négyes gyertyát látva lehet , de a karbit minden képen nézd meg hogy nem e csurog be !?
mint azt mondtam, nincs az akksi körül semmi gumipánt lehetőség, szerszámos valóban van :) ( örülök, hogy jól ismerem a saját motorom, aminek kb lassan már minden részét forgattam darabokban a szobában ;) )
Olaj nem fogy!
Megnéztem a feszítő hibátlan!viszont a 4es hengernél ilyen problemák vannak!Lehet attól hogy a karbi beengedi a benyát?
Valahol alul szakadt el. Mindkettő lánc kijött.
Nagyon köszi hasznos volt!
Szóval más bisz basz nincs benne a vezérláncon kívül , a primér hajtására voltam kiváncsi , mit is örökölt ez az első szériás ! Tehát valószínű hogy a vezérlánc szól , azért vizsgáld meg mielött széttolod ! Egyébként ha Kawáról van szó , ezt az oldalt szoktam nézni , mondjuk ez pont a te motorod , de én már 89-ben is idejártam alkatrészért mikor az osztrákok motorjait elkezdtük javítani ! És azóta is , csak a gyári alkatrészeket preferálom , ahogy most is teszem a sajátom karbantartásával , szelepdekni töm , fékbetétek , szimeringek , lapka ha kell stb.
https://ersatzteile.kawasaki.a...
ZX600D 1991.Köszi!!!!
Amennyiben jól működik , nem kell cserélni ! A lényeg hogy vizslassad meg rendesen , feszes , nem lötyög , rugó jó , visszafele minden egyes fogon megtámaszkodik-e nem ugrik át fogat magyarul ! Milyen évjárat pontosan , megnézném a Kawasaki oldalán pontosan mi is van ebben , mert aztán kitették ezeknél is oldalra a vezérláncot , de a primér hajtásra lennék kíváncsi , meg hogy mi lakik még abba a 600-ba !?
A patronra gondoltam.Azt nem kell cserélni a láncal eggyütt?Akkor csörömpöl ha magasabb fordulaton tartom a gázt vagy mikor esik vissza a fordulat
A vezérláncon látszik hogy cserés ? biztos az szól ? A feszítőnél az ívre gondolsz , vagy a feszítő patronra ? Az ívet nem nagyon kell cserélni , ha csak nem adott neki a nagyon laza lánc ! A lánc lebyomata az íven nem a hiba jele , az olyan falyta ! A patront kivéve megtudod obszerválni a kezedbe hogy hibátlan -e ! Ha egy mód van rá , ne vedd le feleslegesen a hengerfejet !
Igazából nem láttam még csak gondoltam azokat is lecserélem ha már kint a lánc!De ha nem muszály akkor hagyom.Akkor a feszítöt se biztos hogy cserélni kell?A lánc fordulaton csörömpől,de amúgy szép a hangja mindennek
De hogyan ? Elszakadt és se ki se be ?
Havernek mondtam jó vastag drótot hozzál! Azt mondja van neki horgászzsinór 400 kg ig bírja hiába mondtam neki, hogy nem jó. el is szakadt. utána meg sírt hogy szét kell szedni a blokkot.
Ahhoz bizony szét kell kapni a blokkot , és a hengerfejet is le kell hogy vegyed ! Annyir szarok a feszítők ?
Köszi!Igen sajna középen!Akkor bonyolítok vezetőket is cserélek
Az az ! Amikor dróttal ekecseled össze a két láncot és alul pont szétjön !
Van harmadik is, Régi kihúz, új lánc beleenged és pecáz közben mocskos módon káromkodik és köpköd.
Na ! Annak sajna középen van a lánc , két lehetőség van , a gyakoribb , lánc széttol , összeakaszt , befűz az új , szétakaszt , összanittel ! A másodikat már nem preferálja senki , blokk ki , szét főtengely leemel , lánc lefűz és vissza !
Itt vagyok , , nem vagyok képbe a 600 nál , megnézem !
Hali!Ismét Zizi 600d!Vezérműlánc cserére készülök.A fenti része tiszta hogy a két tengelyt kiveszem és szabadon lesz a lánc,alúl hol vegyem le?Ekecselek egyszer már sokat segített a hézagolásban,hátha most is erre nézelődik
https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Kawasaki_zzr_400_karburator_sor_73214738.htm