{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5625302] 2020. 06. 19. 22:08
jtomas
Kiindulásnak inkább 14/50
[#5625299] 2020. 06. 19. 21:36
prannk
Illetve olyan kérdésem.van hogy endurozásra milyen fogszámú lánckerék ajánlott?
15/48 az milyen lenne?
[#5625165] 2020. 06. 18. 22:05
prannk
hali.

2016 450 sxf nél önindítózás után 1-2 másodpercre felvillan az FI lámpa. Az mit jelent?
Menet közbe semmi
[#5624962] 2020. 06. 17. 17:01
Musza
Köszönöm működik összezárással érzékelőt még beszerzem meg valami nyomógombos megoldást kitalálok rá :)
[#5624885] 2020. 06. 17. 12:33
Yamahusa
Ahhoz hogy működtesd a másik szabad 4-es csatlakozóra kell rámenni:

Az alábbi vezetékeket kell összezárni:
"mode" = zöld (test) és sárga vezeték.

"plusz" = zöld (test) és kék vezeték.

"minusz" = zöld (test) és lila vezeték.

Nekem már a kis órám van, azon vannak gombok, tehát ha állítani akarok rajta valamit akkor beállítom álló helyzetben.
Viszont a mode nekem fel van vezetve a kormány kapcsoló duda nyomógombjára (mivel az nekem nincs rajta) így menet közben is tudom váltogatni, hogy mit jelezzen ki.
Így úsztam meg a Tripmaster kapcsoló árát...
[#5624884] 2020. 06. 17. 12:21
ini
Jeladó nak megfelel egy 120 forintos reed cső is nemi zsugor cső meg fbs
A vezeték ami gyenge pont A sufni megoldásnak . A sima kábel pár év alatt el fog törni.
[#5624852] 2020. 06. 17. 8:20
Musza
Köszönöm a választ és a menüben hogy tudok lépkedni csináltassak rá egy nyomógombos megoldást ?
[#5624850] 2020. 06. 17. 8:13
Yamahusa
2205 az nem hiba, hanem a kerék mérete. Mindig azt írja ki elsőnek mikor bekapcsol az óra, mert arra van beállítva. Ez a 21-es elsőkerékhez jó, supermotohoz valami 1882 jó talán, de ugye az 17 colos.
A két kábel amit összeérintgetsz az a jeladóhoz menne lefele, onnan kapja a jelet az óra. A tárcsán a kis kör alakú valami egy mágnes, ami amikor elmegy a jeladó előtt akkor összezárja azt, zárja az áramkört. Pontosan ugyanezt csinálod te is mikor összeérinted a két szakadt vezetéket. Tehát az órád tökéletesen működik, csak egy jeladó kell rá vezetékezéssel. Gyárit vehetsz, kurva drága (kb 20 ezer), meg hiányzik a csati is az órádról.
Vagy csinálsz egyet 2 szál vezeték, egy 1500Ft os jeladó és kész. A jeladót a féknyeregbe kell betekerni oldalról, van neki egy M8-as menetes furat, természetesen csak addig, hogy még ne súrolja a mágnes, hanem legyen közte 1-2 mm távolság.
Itt a jeladó amit én vettem:
https://www.inshop.hu/reed-erz...
Nekem mikor behalt a jeladó meg már legalább 5 helyen szakadt és javított volt a vezeték, akkor csináltam egy teljesen újat, azóta is hibátlanul működik...
Sok sikert a művelethez :)
[#5624790] 2020. 06. 16. 19:27
dakoakos
A megoldás már úton van! A ventilátor kapcsán! Lassan tesztelem, ha beválik akkor írok róla.
[#5624788] 2020. 06. 16. 19:24
dakoakos
Értem. Az hogyan lehet hogy vissza tudja szívni? A hűtő sapka csak akkor nyit ki, ha már emelgeti a gőz. Természetesen kifogom cserélni a hűtő sapkát. A szintet is addig töltöm amíg irtad.
[#5624757] 2020. 06. 16. 17:30
Musza
Üdv totál halott a km órám ha a szürke fehér kábelt összeérintem akkor bekapcsol 2205 hibával Es ha gyorsan akkor km/h is jelez de a menüben nem tudok lépni mivel nincs más gombom az alany egy 04 es 250 exc 2t Hogy lehetne helyre hozni illetve honnan kapja a sebesség jelet ?? Tárcsán van egy kis kör alakú valami :)
[#5624741] 2020. 06. 16. 16:36
ini
Meglátásom szerint a folyamatos ventillator bár jó ötletnek tűnik felesleges
Sokkal jobb a hőgombát mert akkor jut amikor kell és az akku nem merül hiába
Egy ismerős is evvel küzdött anno az 530-al hogy dél fele már nem működött az önindító mert Leseggelt az akku a ventillator miatt
Ő simán kidobta a ventillatort aztán napi 2-3 alkalommal igaz főzte a kávét de hibátlanul működött és meg mindig működik az 530
Tegyél bele magasabb forrás pont hűtő folyadékot Az jobban bírja
[#5624732] 2020. 06. 16. 16:07
petyarider
A szintet úgy állítsd be hogy éppen ellepje és a lamellak felett pár mm legyen a színt, ne több.
Csereld le a hűtősapkát eggyel nagyobb értékűre.
A túlfolyot vezesd bele egy kis tartályba pl. Fekfokyadek tartaly és onnan vissza tudja szívni ha kihűl.
Természetesen ezeket egyesével érdemes
[#5624657] 2020. 06. 16. 8:42
dakoakos
Igen. Túlfolyó csövön csepeg. Ami elég nagy gőzzel jár.
Érdekes ha beragadok a sárba, pörgetem a motort magas fordulaton, akkor nem forallja. Ventilátor van rajta, szinte mindig bekapcsolom. Ami sajna kinyira az akksikat.
[#5624645] 2020. 06. 16. 7:12
petyarider
Lehetséges félreértettem. A csopoges nem a vízpumpatol indul akkor? A hűtőből talán?
[#5624643] 2020. 06. 16. 6:24
dakoakos
Ez hogy függ össze a víz fororralásával?
A hűtő folyadékból pont annyi távozik mint amennyi a túlfolyó tartályban van. Egy kicsit nem értem......
Légyszi, ird le, miért történik ez probléma?
[#5624637] 2020. 06. 15. 22:39
petyarider
Ez nem a vízpumpa méretevel függ össze. Nezz szét a tömítések, szimeringek tájékán
[#5624551] 2020. 06. 15. 12:19
dakoakos
Sziasztok! Kérlek segítsetek! Exc 450 2008 motorhoz kerekesek vizpumpát. Nagyobb a víztere, mint a szokványosnak. Gondolom a six day miatt. Egyébként a lapát mérete is nagyobb? Alapjáraton, ha sokat áll, elkezdi csepegtetni a vizet!
[#5623246] 2020. 06. 08. 7:35
Szuszmi85
Sziasztok! Győr környékén ismertek korrekt motor szerelőt? Szeretném majd valakivel átnézetni az a biztos. Köszi
[#5622393] 2020. 06. 03. 7:49
petyarider
Az a sorrend nem jó így.
Helyesen,Oring, alátét,rugó. Belülről kifelé
[#5622363] 2020. 06. 02. 21:11
dakoakos
Valami furcsa dolgot találtam a levegő csavar rugó, és gumi gyűrű, alátét kiszedése után. Legalul az alátét utána a gumigyűrü és a rugó.
[#5622332] 2020. 06. 02. 20:04
dakoakos
Sziasztok! Alapjárat gond valóban a lap tömítés, zárni zár. Csak lötyög. A hirtelen lefulladás a gyorsító fúvóka csavarját kifele tekerve értem el a legjobb eredményt.
Tehát később tolja. Olyan nem lehet mint egy injektoros, de mégis zavar.
[#5622287] 2020. 06. 02. 15:31
petyarider
Amennyiben FCR, akkor az esetek többségében a szivooldali lap tömítése a házhoz nem jó már. Van rá módszer amivel vissza lehet hozni az életbe. Nem gyorsíto pumpa problema, ha a fordulat nem esik vissza megfelelően
[#5622281] 2020. 06. 02. 14:51
dakoakos
Benne van a zárófedél karika tömítés. Megnézem a pumpa működését, a levegő csavart megoldom. Utána beszámolok. Bitfejjel, kicsire vágva, nem tudtam állitani a rugó erőssége miatt a levegő csavart.
[#5622279] 2020. 06. 02. 14:11
szecsumx
Szia. Csak egy hülye kérdés?! A síktolattyú zárófedeléből nem hagytad ki véletlen a tömítést? Egyébként az a csavar amit ini is említett a levegő keverék állító csavarja,lehet kapni hozzá kézzel tekerhetőt,szép eloxált színben :)... Persze irreális összegért.. Amúgy ha nem a fals szivat,szerintem is a gyorsítópumpa lesz a gond.