Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem soha nem volt hiányérzetem, pedig volt CBR1100XX-em is, a mostani motorom is bőven 100 lóerő fölött van. Szerintem egy robogó nem a lóerőről szól. 250 cm3 pont elég arra, hogy két személlyel kényelmesen és dinamikusan közlekedj városban. Nem akarok drag racing versenyt nyerni vele. Jobban gyorsul mint a legtöbb autó, kellemes automata és könnyen tartható vele 100 fölötti tempó. Én nagyon szeretek ezzel járni és egy pillanatra nem jutott eszembe, hogy ne lenne elég a teljesítménye. Szerintem felesleges 1000-es gépekhez hasonlítani, ez teljesen más műfaj. Amit ez tud városban, annál több nem kell. Csak röhögök azokon, akik évi több ezer km-t motoroznak városban nagyvérű gépekkel, de a városhatáron kívül még nem jártak. 1-2-3, üveghang, aztán ott áll a lámpánál, mikor én a kis 250-es robogómmal elsiklok mellette. Nekem ez az ideális városi jármű, egytlen lóerő sem hiányzik belőle.

A tükörről nincs képem, majd csinálok. Le kell venni a kormány takarólemezt és meg kell fúrni a műanyagot rajta. A kormány amúgy nagyon zsúfolt, nekem rá sem ment a bilincs. Én úgy oldottam meg, hogy a kapcsoló bilincsének az egyik felét vettem le és a tükörtartó bilincsét fogattam hozzá. Ki kell mérni, nehogy bebelógjon a plexibe. Rá kell szánni egy kis időt, de megéri. Nekem még nem tökéletes, sajnos a tükör karjai nem elég hosszúak.

Amúgy 2006-tól minden Xciting már a kormányra rögzített tükörrel jön. Rájöttek, hogy az idomos megoldás nem az igazi. Látni sem lehet benne és feleslegesen széles tőle a motor.
Hali!

Nem azt mondtam, hogy nem jó a 250-es, mert jó az is. Csak nekem már az 500-as is gyengécske. Igaz, ha volt már 100 LE-s motorod, akkor az utána levők alapban gyengének tűnnek.
Fel tudnál rakni képet a tükör megoldásodról? Mert nekem sem tetszik, ráadásul kitakar a kormány a képből. Állandóan hajolgatnom kell.
Üdv
Minden alkalommal csinálja, ha leállítom pöffen, kitakarítottam a gyertyát (igaz nem volt olajos hanem hamuszürke) de akkor is csinálja... Gyertyacsere? Utána szervíz.
Szia.
Mikor jelentkezik?Mindig vagy csak erős terhelés után?Mert esetleg a felmelegedett katalizátortól is lehet talán ha ugy áll meg a motor hogy még jut üzemanyag elégetlen a kipufogóba és az ott még begyullad!
Szia!

Az még garanciális , nem? Ilyenről nem is hallottam, hogy leállítás után pöffen a kipufogó, főleg nem is tapasztaltam. ha ez a jelenség, szinte biztos , hogy a gyújtással van gond. Nézesd meg sürgősen.
Nekem pont 250-es Xciting van. Egyáltalán nem alulmotorizált, bár nem is a legsportosabb 250-es. Nagyon jó véleményem van erről a motorról. A blokkja az egyik legharmonikusabb a kategóriában, igaz nem mai darab. A kidolgozás minősége bármelyik másik hasonló kategóriás robesszel szemben megállja a helyét. Kényelmes, a kerekei ideális méretűek, a fékek szerintem a kategória legjobbjai. Én főleg városban használom én leszereltem a gyári tükröket, mert nagyon szélessé tették a motort és útban voltak. Helyette a kormányra rögzítettem tükröket, ezzel lányegében bárhová beférek, ahol egy 50-essel is beférnék, mert a vállam a legszélesebb, az meg nem motorfüggő.

Nekem dr pulley görgőim vannak, gyorsulásban simán lenyomtam vele a haverom 200-as Scarabeoját, mert sokkal jobban húz alulról, mint az Aprilia.

Hosszabb túrára nem ezt a motort használom, de a 120-at megfutja. Mondjuk 90 fölött már necces lehet előzni vele.

Mindent összevetve, szerintem remek választás. Nem cserléném el egy Atlanticra vagy egy Burgmanra.
Üdv.
1,5 éves Kymco B&W 50 esem van. Amikor leállítom kb. 2-3 másodperc után pöffen egyet a kipufogó...
Mi lehet a hiba?
Eladó egy KYMCO DJ 50 GR1 robogó.2002 es évjárat.Sok mindent kicserélten rajta.Meg lett fúrva,dugó gyűrű csere,ékszíj,variátor görgők.Minden működik rajta.De valamiért nem meggy jobban mint 40 km/h.Az IÁ:40000.Ugyan itt eladó egy Yamaha JOG Sport 1998 tárcsafékes robogó a motor beindul de nem meggy jobban mint 35km/h. Minden elektromos berendezés működik rajta,sztender nincs ülés el van szakadva IÁ:30000 ft.
Sziasztok! Anyagi okok miatt eladásra kínálom Kymco Grand Dink 250-es robogómat. Az itthoni piacon egyedülálló ajánlat! 2008-as magyarországi forgalomba helyezés, 2014-ig műszaki, valóban 2.900 km-t futott, szervizkönyves, sok kiegészítővel. képesmotor hirdetés linkje
helló!
sikerült lezúznom egy kymco k12 sportot ezért bontásra kínálom!
a legértékesebb része egy 120/70-12 michlen gumi 13" krómfelniken 90 % és defektgarancia 2016 ig , de ezen kívül szinte minden alkatrésze megvehető! a kb50 és a zx típusokba biztosan jók az alkatrészei de lehet még egy pár típus pluszba de azt nem tudom! 70 hengerszett, 21" karbi, sportkipufugó, idomok, a szíj is 1000km-es és a kuplung is 4000-km.
bozsasc@hotmail.com
06205031147
üdv
Igen, de inkább az első lehetőség igaz, mert a többi alkatrésznek semmi baja, mind gyári még!

fec73
Őszinte sajnálat !
Vagy olaj nem volt benne, vagy a km óra elfelejtett néhány ezrest...
Sziasztok,
Szétszedte a szerelőm a motorját a robogónak, és a következő kép tárult elé. A motor egy Kymco Filly 4T. 8000 km volt benne amikor megvettem. Olaszországból hozták. A probléma az volt, hogy nehezen indult hidegen, ette az olajat, de nem füstölt! Mindent megnéztünk rajta, majd szétszereltük a motort. Íme, a kép önmagáért beszél.
fec73
Engem nem érdekel, holnap motorzás lészen és punktum!
Az időjárás pedig:
Réges régen, még a jégkorszak előtt....
Sziasztok!

A szezonra még várni kell, még elő sem halásztam a szörnyeteget.
Ez már a szezon?!
Stabilmotor....
Megnéztem ma a szíjat.17mm alatt van úgyhogy rendeltem hozzá egy dayco szíjat.jövőhéten érkezik.kíváncsi vagyok hogy alakul majd a fogyasztás és a végsebesség az új szíjjal.
Elvileg két méret alapján nézzük a szíjat, így nem tudom mi lehet a különbség. Mindenestre azt nem hiszem, hogy a 125-ös motorra való gyengébb lenne a miénkre valónál... A márkát nem ismerem, én ragaszkodni szoktam a gyári, vagy közeli minőséghez. Nagyrobogós baráti körben az olcsó szíj többször okozott bosszúságot...
a szíjjal kapcsolatos kérdésemre amit korábban feltettem nem tudsz esetleg választ adni?
Pontosan ezért vettem én is. Szeretem a kymcot, jól is néz ki a people és ebben az árban nem nagyon találni mást, amit haza merek hozni. A km meglátásod teljesen igaz. Nekem az agilityben nem egész négy év alatt 14e fölött volt úgy, hogy volt mellette másik két motor...
lehet igazság az óra tekerésben,végülis én sem nagyon hiszem az enyémben lévő közel 10ezret,főleg a hátsó gumi állapotát nézve.hogy egy robogóval évente 1000km-t se menjenek az lehetetlen kategória nekem is,de végülis nem is amiatt vettem meg amit az óra mutatott hanem azért,mert az apróbb hibái ellenére úgy gondoltam megéri az árát és ha nem út közben kell vele foglalkozni még szerelni is szeretek.
Én a váz hátulját lényegében átfestettem egy alapos rozsdátalanítás után:) sokat használták téli viszonyok között. Viszont műszakilag karban volt tartva. Még megszüntettem a hátsó ülést, a rendszám világítást, így sokkal jobban néz ki. Szerintem, ha egy motorra vigyáznak, sok km-en keresztül jól szolgál. Én újszerű állapotban adtam el az agilityt, és láttam jóval kevesebb km-rel elhasználtabb állapotban lévőt nem is keveset. Szerintem ugyanúgy tekerik az órákat mint az autóknál. Pl nagyrobogók java részében nincs 30ekm... Még a tizenöt évesekben sem. Biztos igaz. :)
Én ilyen rozsdásodást nem tapasztaltam,nem mondom,hogy makulátlan,mert nem az,főleg ahol sérült a festés a sztenderen pl,de nem is rozsdakupac.a műanyag felfogatásokkal nekem sem az volt a problémám,hogy nem jön szétt,éppen ellenkezőleg,nem tartottak a csavarok rendesen,mert már el van gyengülve,néhol repedve.egyébként a felújítgatások szerintem azért vannak a hirdetések többségében mert szétthajtják az emberek egy része az olajon is spórolni akar aztán meg is van az eredménye.nézegettem korábban minarelli blokkos robogókat is,10-15 ezer km-t futottak között szinte nem is találtam olyat ami nem felújított és nem feltétlenül azért,mert rosszak hanem mert jól mennek és a fiatalság,tisztelet a kivételnek nyélgázon halálra hajszolja.