Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felkerült a honlapra a kymco 2013-s prospektus scannelt képei:
http://kymcoklub.gportal.hu/gi...

Használjátok egészséggel :)
Szia minimum a gyári előírásnak megfelelő olajat válassz de inkább jobbat ha a saját bank felügyelet engedi ha az olaj szűrő cserélhető papír betétes kivitel akkor az csere szigorúan!
Az általunk használt típusokban (2t) alapvetően 2 féle olaj rendszer van 1:minarelli 2:honda 1:minarelli is 2 féle kézi szabályzós illetve szabályzó néküli a honda rendszerű is 2 féle lehet A minarelli rendszerű blokkoknál használnk mikuni illetve dellortó Dellortó szivattyút ezek ténylegesen nyomó rendszerű forgó fejes dugattyús szivattyúk amik ténylegesen láthatóan nyomják az olajat az hogy van e rajtuk kézi szabályozó az mellékes lényeges különbség csak az a 2 között hogy az egyik fordulat szám növelésével növeli a befecskendezett olaj mennyiségét a fordulat számmal arányosan ez állandó mennyiséget jelent a másik típus változó mennyiséget nyom a rendszerbe fordulatszám és fojtó szelep állásának megfelelően ennél a típusnál folyamatosan változó a keverési arány kb 1:25-1:100 ig Fontos! minarelli rendszerű blokkoknál a szivattyú meghajtó rendszer megfelelő kenő anyaggal való feltöltése!(fokozott kopás és nem megfelelő kenés esetén a kenés megszűnik és blokk sérül!tipikus hiba a sima zsír nem jó kamion központi zsírzóba való híg zsír kell bele!) Honda rendszerű blokk: ezen típusok valójában nem szivattyúk hanem adagoló szelepek!működésükhöz elengedhetetlen a forgattyús házban működés közben keletkező szívó hatás(vákuum) hiszen kiszerelt állapotban nem nyomnak olajat hiába is működteted a helyére beszerelve és bekötve válik láthatóvá a működése hiszen ez csak adagoló szelep ténylegesen én nem a szó szoros értelmében vett szivattyú ellelntétben a minarelli szivattyúval szemben! A bovden szakadás meg benne van a pakliban (Murphi törvénye)A plusz olaj pedig nem tesz jól a motornak (fokozott korom képződés a kompresszió gyűrűk hornyai feltellenek olajkorommal ami a gyűrűk megszorulásához vezethet jobb esetben csak "elmegy"a kompresszió(szétszed kitisztít megy tovább) rosszabb esetben megszorul a hengerben a dugattyú és sakk-matt! Száz szónak egy a vége ez nem játék ha nem érted hogy működik ne piszkáld mert abból csak baj van és drága a javítási számla vár a végén! ilyen egy adagoló szelep:
Sziasztok!
Kymco témában még új vagyok, ezért kérnék tanácsot. Cserélnem kellene motorolajat egy Kymco people 150-ben. mit javasoltok? Gyári előírásban láttam SAE15W40 API-SE-t is, meg mást is. Olajszűrőt csak tisztítani kell? Köszi a segítséget.
Köszönöm a választ, a segítséget!
üdv!
A Tiéden már biztosan fémfogazás van.A szivattyumeghajtotengely simán kihuzhato a házzal együtt felfelé-alul csak egy perselybe ül bele a tengely alsó vége,nincs rögzitve.
A daráló hang lehet csapágytól is esetleg.
A gyertyádat meg megpróbálnám más tipussal helyettesiteni próbaként.
Szia!
nem lett ez hosszú! Látom, hogy értesz hozzá!
Kymco super 9 Lc a motor. 40026Km van benne! Még tavaly előtt vettem tartalékba egy másik olajpumpát. Így nagyjából tudom a működését is! ha valami gixer van, akkor úgy is ki kell venni és jobb, ha az ember fel van készülve rá.
Másodszor rendesen meg van tuningolva a gép, de csak sport kategória! A lényeg, hogy alapjáraton a jól behangolt dell karbi működésénél, sokszor sötétedik a gyertya színe. ha több benzint adok neki, akkor egy bizonyos helyen már darál!
Most mérem, hogy jelen beállításnál mennyit adagol a pumpa! Egyébként több órán át lehúzva a csövet (olaj) sem csepeg az olaj! A pumpa működik, de egy próbát megérne a kiszedése és akkor keverni a tankba! biztos, hogy semmi nem esne bele!
A másik, hogy szívesen ránéznék a fogaira! Összehasonlítva az újjal. Felfelé kihúzható vagy bontani kell valamit? Akkor szerelőhöz viszem!
Szia!Először is milyen motorod van?Miért akarod kiiktatni?
Ha a tengelyén lévő ferdefogazásu fogaskerék műanyag,mint pár típuson,akkor talán érthető,mert ezek viszonylag hamar lefogazódnak,de akkor is csak addig,míg nem tudod fémből készülttel pótolni.Ha már esetleg ledarálódott a fogazás a szivattyutengelyről,akkor a megmaradt fogazott részt egy esztergályossal távolittasd el,hogy véletlenűl se érje el a főtengely szivattyumeghajtó részét,utánna tedd vissza a szivattyuházba és simán visszadugod a helyére az egészet,nem fog forogni,de a felső részt eltömiti.A szivattyuházat a tengely nélkűl ne tedd vissza,még akkor sem ha bedugózod az alját,hiszen a házba ha valami darab véletlenűl beesik akkor a motornak annyi lehet.
----Ha fém a fogazása a szivattyutengelynek, akkor bennhagynám,még akkor is ha vezérlőbowden szakadás van esetleg,minimumot akkor is szállit,a többit meg bekevered a benzinhez.A Honda féle olajszivattyu alapon nekem a ZX Feveren 100 as keveréket kever,maxra beállitott helyzetben pedig 23-24 es keveréket .Átlagban 100 km távon a 2.8 -3 literhez 1 dl olajat fogyaszt.
Tudom javasolni hogy a benzinhez egy minimális keverékolajat mindig tölts,mondjuk 5 literhez egy féldecit-akkor is ha jó a szivattyúd.
Az olajszivattyú a kétütemű Kymcók kicsit gyenge pontja.Barátom viszonylag új állapotu motorján teljesen véletlenűl vettük észre hogy a gázbowden szivattyúvezérlő ág végéről a rögzitődió letörött valamikor,és csak minimumon állt a szivattyuvezérlő excenter,a gázkartól függetlenűl.Szerencsénk volt,mert a motorral csak rövid távokat ment előtte,meg tavasszal volt,nem a legnagyobb melegben.
Nekem mindkét motoromon volt már szivattyúgondom,egyiken lefogazódott,a másikon a szivattyúvezérlő bowden hosszának beállítócsavarját tartó villa tört le.
Elnézést,csak pár sort akartam írni,de most látom kissé hosszú lett.
Szóval-miért akarod kiiktatni?
Ma előszedtem a Quannont, letisztogattam róla a port és beüzemeltem. Mondjuk szívtam vele rendesen, mert egyszerűen nem akart elindulni. Néhány kört lefutottam, mire kiderítettem, hogy a bezninszűrőnél volt egy dugulás. Na mindegy, elhárítottam a bajt, így most már megy is szépen. Reggelig még töltöm kicsit az akkut és holnap csapok egy nagyobb kört. Mondjuk zavar kissé, hogy folyamatoban magas az alapjárat, amit jelenleg annak tudok be, hogy beragadhatott az automata szivató, esetleg az alapjárat elment. Ez viszont apró kis gond, könnyű megoldást találni rá. A lényeg, hogy ma megvolt az év első rugulása, és valahogy ráragadt a vigyor a képemre!
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, van-e nálatok Kymco Xciting 250-es eladó? (ami esetleg még nincs meghirdetve a hahu-n). Nagyon szemezek ezzel a robogóval, egyszerűen jobb lenne nekem a városban. Amúgy mi a tapasztalatotok vele? (van vkinek 500-asa?)
Ugye ezt most nem gondolod komolyan?
Építő jellegű hozzászólás volt! Bravó!
Köszönöm!
Ne kösd ki !Nem véletlenül van az ott!
A cuccaidat a facebookos és a klubos oldalon is hirdesd, hátha kell valamelyik klubtársnak:
www.kymcoklub.try.hu
facebook:
https://www.facebook.co
m/group...
Sziasztok Kymcosok!Bontott alkatrészeimet eladásra kínálom!Amiket bontottam:Kymco S People 125(2007),Kymco S People 200i(2010),Kymco People 125/150(2000),Kymco Dink 125/150(1999)!Ezeken kívűl vannak még elekrtonikáim 4 ütemű 50eshez!Bármi kérdésed van,bármi kéne,jelezzetek!06203876711
Üdv!
A olajpumpával kapcsolatban lenne egy kérdésem. Hogy a legegyszerűbb megszüntetni, ideiglenesen? Van egy tartalékba, aminek a tengelye gyárilag kihúzható a felső adagoló részből. Ezek szerint a mociból kiszerelhető csak a tengely, úgy, hogy felfelé kihúzom, majd a pumpa felső részével visszazárom a nyílást?
Előre is köszi a segítséget!
rezo ! holnap nem tudok menni mert a nagy autó csak jövő hét szombat,vasárnap lesz nálunk ! bocs de a jövő hét az biztos
Bali állok rendelkezésedre!
Tibi holn ap reggel várlak devecser bem ut 2
Gyerekek! Legalább regisztráljatok a hivatalos kymco klub oldalon! Nem hiába csináltam meg! Próbálom össze szedni a kymco tulajokat egy oldalra mert össze-vissza van mindenki!
www.kymcoklub.try.hu
még csak teledonon beszéltem vele ! de eddig nagyon korrektnek tűnik ! :D
Hát rezó ha lejár a garnciám és ha netán nagyobb gond lesz a mocival akkor hozzád viszem javítani! :)
Te Bali ez olyan fínyes lett meg tiszta hogy ha gazdája meglátja szerintem letérdel egyből! Se az előző sem a mostani gazdájánál nem nézett ki ilyen szépen ez blokk!
Ügyes vagy Mester!
Bali hát még ha kész lesz a motorblokk teljes fényezése az is piros lesz na az lesz még csak szép ! Na meg az idomok........nagyon baba lesz a masina! Nem sajnálok semmit sem tőle mint ahogy másétól sem!