Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szinte én is pont ilyen távon használom, néha Bp-en. Utazni óra szerint 70 körül szoktam, onnan már csak alig gyorsul és önerőből 75 fölé nem nagyon megy. De hatvan fölött már érezhetően fogy a lendület. Ja az órák kb 10-et csalnak. Én a gyár által javasolt gyertyát tettem bele és minden beállítás a gyári értéken van. A tiédben nincs valami tuning?
Közétkezmény=következmény
Szia! A kipu durrogása motorféknél a legtöbb esetben tömitetlenség közétkezménye. Először ezt nézd át, addig ne állíts semmin... Esetleg nézz egy gyertyaképet. Mikor volt szelephézag állítás? Ha nincs kipu szelephézagod attól is lehet. A hangról írásban nehéz beszélni! :)
a kipufogó durrogása rosszul beállított gyújtás miatt is lehet
Hello!

Köszi a választ.
Én munkába járásra használom a people-t két város között hajdú-bihar megyében.
Otthonról a munkahelyig 25km ebből a városi rész nagyjából 8km.Lakott területen kivül 65-re szoktam beállni az pont az utolsó zöld vonal az órán városban 50-60 között ingadozik a sebesség ahol lehet haladni,nyilván ahol kell megállok :)
Ha előzni kell kivül néha belefutok a 75-80as tartományba egy rövid időre,ilyen használat mellett 3,6-3,8L a fogyasztásom.Valószínű érdemes lenne akkor még megnézetni a variátor többi alkatrészét is.próbáltam egyébként ugyan ezen az útvonalon 55-el is menni akkor sem volt kevesebb 3,6-nál ezért úgy döntöttem,hogy 2dl üzemanyagért nem kinlódok.
hello
Van egy 250-es people-m,és két érdekes dolgot produkál,amit még nem tudtam megfejteni.az egyik,gázvisszavételkor durrog a kipufogó.gondolom sokat kap.De a karbin,úgy tudom nincs állítási lehetőség.
a másik.,kigyorsításkor erős ciripelő hangot ad a blokk.Ez lehet tűgörgő?Kicsit olyan a hang mint a régi MZ-k csörgő subert tűje......
Szia!
A tank kb 5.8liter űrtartalmú, a gyár szerint. Viszont borzasztó alakja van ezért a pálcás mérés csalós lehet. Nézz be a "szoknyája" alá, a sárvédő nagyjából a tank. A csap mellett van egy pár decis mélyedése, az az alja. A fogyasztás -egy régebbi kérdésedre- 2,9-3.3 között van erősen hajtva.
hello!

people50 uzemanyagtank urtartalmarol tud valaki pontos adatot?
en akkor azoktam tankolni mikor ures tankot jelez,ekkor 3,6-3,8l megy bele.biztos hogy rosszul mutat a muszer,de mivel sokat kellene hozza bontani igy nem javitgatom csak arra lennek kivancsi mennyi lehet benne.egyebkent ebbe az "ures" allapotban palcaval merve az uzemanyag szint a teletankolt allapothoz kepest pont feltankot mutat,csak ahogy lattam a tank alakja nem szabalyos igy nyilvan nem fel tankom van olyankor.
Köszönöm a választ.
Megoldódott a probléma. Az üzemanyagrendszer feltöltésével kellett volna kezdenem, nem a szétborítással. A "szivattyu", három fő részből áll, és ezer féle módon összeszerelhető. Nekem sikerült fordítva.
Okos ember nem nyúl olyanhoz amihez nem ért, de ha mégis, akkor legalább fényképez.
Örülök, hogy idetaláltam, és még biztosan jövök, ha másértnem, akkor eladni ezt a motoros fotelt.
Hello!

Először is nem ismerem a tipust,csak elmondom ami nekem eszembe jutott a hozzászólásodat olvasva,talán gondolat ébresztőnek jó lesz.
Szóval a szivattyú amit írtál,nem tudom tényleg szivattyúként üzemel e mint egy hagyományos ac pumpa,vagy mint általában a robogókon egy szívócső depresszió által vezérelt benzincsap egy ejtőtartályra szerelve.
Amennyiben tényleg szivattyú és a membránja,vákumcsöve tényleg tökéletes és nincs tömítetlenség én megnézném,hogy a tank felől nem szív e levegőt,ha ejtőtartályos a megoldás akkor ez a lehetőség kizárt,akkor látod ha gond van,mert nagy valószinűséggel folyna a benzin valahol.
Ami viszont benzincsapos és szivattyús megoldásnál is okozhat gondot az a tank szellőzése.Ha nem jut be a levegő a benzin helyére akkor bent marad a benzin.
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Van egy kymco dink 125-öm, ritkán használom, de eddig működött. A téli vackából kivakartam, de nem indul. Mindent átnéztem, és addig jutottam hogy nem kap benzint. A benzinszűrőnél széthúzva, tankba belefujva, megy a nafta. A vákumcső ok, de nem csinál semmit a szivattyú. A csöveket feltöltve elindul a típus. Szétszedtem a szivattyút, de szervi elváltozást nem találtam (törés,szakadás,repedés), de ettől még lehet rossz. Vegyek azonnal egy másikat, vagy van valami technikája a beröffentésének?
nálam ez nem áll fent.a porcelán rész a közép résznél a barna és a fekete között van,de közelebb a barnához,de azért mégis sötétebb mint egy 4t motor gyertyái.
Fehérre égtek az elektródák.
a túlmelegedés miben mutatkozott meg?
én nem nagyon veszek észre rajta semmit,ugyan úgy megy.annyi különbséget vettem észre,hogy mikor bemelegszik és leállítom utánna húzni kell egy kis gázt,hogy beinduljon.
A gyertyához még annyit,hogy a 8 as jelű az többünknek is a Kymcóján nyáron nem passzolt,tulmelegedett,ezért a 9 est használom.Az R az csak a zavarszűrő ellenállást jelzi,ennek hiánya esetleg érzékenyebb digitális berendezéseket zavarhat meg,nekem pld a fordulatmérőmet bolondítja meg,legalább a pipának zavarszürősnek kell lennie nálam hogy minden ok legyen.
Az ára lemaradt 25000 ft.
Eladó egy Yamaha Jog 2kj Sport robogó. A motoron minden működik. Valamiért nem pörög ki teljesen, menni lehet vele kb 40 en a vége, én nem értek hozzá és nem is szeretnék vele foglalkozni. Kompresszió 5 bar azt mondták hogy egy dugó gyűrű csere kell bele. Tárcsafékes elől. Csere Honda CR 250 (1988) alkatrészekre. Alkudni nem lehet. Videót tudok küldeni hogy beindúl.
Még meg lehet nézni hogy esetleg a porlasztóban a főfuvóka nem e nagyobb,mint az előírt.
De legjobb lenne ha ugyanilyen moci gazdija tudna tanácsot adni.
A variátornál pedig ha elbírja a motorod a nehezebb görgőket,akkor kisérleteznék egy kicsit,mivel nehezebb görgők esetén,ha veszed vissza a gázt,nem megy olyan hamar vissza a kuplung ékszíjtárcsája ugyanakkora kontrasztrugóerőnél,igy kicsit kisebb fordulattal is tudod a sebességet tartani.De sokat kell kisérletezni,és kellene hozzá fordulatmérő.
Hello!

A fogyasztás kérdésre most tudok választ adni.variátor szíj csere történt azóta. az utolsó 200Km-en 3,6-3,7-et mértem /100Km.
Ez nagyobb részt lakott területen kívül mért fogyasztás.60-65km/h-s temponál városban 50-55 dinamikusabb gyorsulásokkal, a város kapkodós tempóját felvéve.
szerintetek van még értelme bármit megnézni rajta,vagy ennek a motornak egyszerűen ennyi a fogyasztása és kész?
Sziasztok.Nekem egy Kymco kxr 250-es quadom van és eltört benne a kuplung-tengely.Egyszer már volt ezzel gondom,csak akkor a fogaskerék részével,akkor magyarországon csináltattam hozzá 60E-ért,mert a gyári 80+szállítás lett volna....Csak most meg nyakban tört el a kuplungnál valszínű anyag,vagy edzéshiba miatt.Sajna 2 évet bírt így gari sincs rá.A lényeg az, hogy mit tudtok az ilyen amerikai alkatrész oldalról paypal-lal fizetett rendelésről?....Sokkal olcsóbb lenne és $99-feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.$53-ba kerül a tengely(kb 12.000 Ft) ......Magyarországon 80E Ft,Németországból rendelve Kb.40-45E Ft....Szerintetek érdemes és ha igen akkor mit tudtok tanácsolni,mik lehetnek a buktatók?Előre is köszi,üdv Iliace
kinyitottam a csapot nem sok benzin folyt ki szoval a benzincsap nem valoszinu hogy atenged.
probaltam beinditani de nem akart,a benzincsaprol lehuztam a csovet ami a kabira megy az ugy engedte a benzint mint mikor a rostosleves doboz nem kap levegot.gondolom ez jo mivel a szuvocsoben nem allando a depresszio.
a gyertyat kivettem megtakaritottam es igyis csak a sokadik rugasra indult be azota mukodik.gondolom a benzin volt keves a karburatorban.vagy gyertya baj leet szerinted?
Ngk br8hsa-t ir a konyve de sehol nem talaltam csak b8hs gyertyat aminek a hoerteke elvileg ugyan az.
Hogy acsap lezár-e azt megnézheted ugy hogy a porlasztón a legalsó leeresztőcsavart kinyitod-igaz hogy kis benzinpazarlás-és engeded hogy kifolyjon a csőben lévő benzin,ha kifolyik és nincs utánfolyás akkor a csap lezárt.Természetesen álló motornál.
A tűszelep lezárásának megnézéséhez pedig lehuzod a rávezető benzincsövet,rádugsz egy másikat amit feltöltesz benzinnel,ha ebből fogy akkor nem zár le a szelep rendesen.
előfordulhat,viszont az utóbbi eset amikor nem indult be rugásra sem csak szellőztetésre már nem full tanknál volt hanem a háromnegyed tanktól kicsit lentebb.kb 60km-t mentem a teletankolástól számítva.eleinte arra gyanakodtam,hogy vizes a benzin és a tank aljáról az kerül be először a karbiba és míg ki nem dolgozza magából addig rugdosnom kell,de ez az utóbbi esetnél már nem biztos,hogy igaz lenne.a tűszelepet egyébként megnéztem a karburátorban mikor széttszedtem.próbáltam fújkálni,az elvileg működik és lezár.a benzincsapot hogy tudom leellenőrizni?egyébként szerkezetileg az lehetséges,hogy valami kosz került bele és megakasztja a csapot így egyszer lezár egyszer nem?
persze ha a tűszelep működik ez megint kérdéses.
Szia!A tankod gondolom felűl van és vákumos benzincsap van rajt.Ha teletanknál jelentkezik lehet hogy ekkor már a csap nem zár le és átenged minimálisan,de ugyanakkor a porlasztó tűszelepje is át kell hogy engedjen,ekkor esetleg tuldúsul a blokkban a keverék és igy csak szellőztetés után indul el.
Sziasztok!

Megtörtént a vario szíj csere az 50-es people-ön.érezhetően jobban megy.a vége sokkal nem lett több most 75-78 körül teljesít,de könnyebben indul el,kisebb fordulatról.
a problémám,hogy néha nem akar beindulni a motor.eddig csak akkor jelentkezett mikor üresről teletankoltam majd leállítottam és kb a 20-adik rugásra indult,ezután általában nem volt gond a következő tele tankig.a napokban ismét előjött a hiba azzal a különbséggel,hogy miután sikerült a teletank után beindítanom majd leállítottam később megint nem indult be hiába rugdostam.szikra volt, a gyertya nedves volt szóval elvileg minden megvolt.kiszedett gyertya mellett megforgattam a berugókarral a motort párszor,gyertya vissza takarítás nélkül,mivel nem volt koszos és első rugásra indult.szerintetek mi lehet a gond?