Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát Én is elég messze lakom tőled, szerintem azért néz körül a városodban, csak találsz megfelelő szakit a közeledben is.
Eseteleg tudsz javasolni Valakit?

fec73
Szia!

Ha engem kérdeztél, Grand Dinkem van.
Rezonátor lenne még egy olyan kérdésem hogy nagyjából leírnád ezt a folyamatot amikor a szivató gyárilag le van ragasztva hogy hogyan kell megcsinálni ? köszi
Nekem kymco super 9-em van :-). Neked?!
Szia!

A távolság miatt azt hiszem jobban járnál ha a közeledben keresnél valami hozzáértőt.
T.rezonátor,

Szabolcs Megyében...

fec73
A fenét! Én csak húzom a gázt meg tankolok, nem értek hozzá!
Milyen motorod van amúgy?
Igen. :-) az vagyok! Te értesz amúgy a motorokhoz?
Szia!
Szombathelyi vagy ? Mert Én is! :)
Ha jó lesz a mocid összefuthatnánk majd egy motorozásra! :)
Meg tervezzük az első kymco klubos találkozót is! Oda is várjuk a jelentkezőket:
http://kymcoklub.try.hu/
Kedves rezonátor köszönnöm a hozzászólásod! Olyan kérdésem lenne hogy szombathelyről levinném hozzád a motort és azt szeretném meg érdeklődni hogy mennyibe kerülne a javítás!? Én az a hozzászóló vagyok aki írta hogy egyszer indul a motor egyszer meg nem! A választ előre is várom és köszönöm :-)
Nem jó előjel az biztos helyileg merre vagy?
Passz piros minden esetre érdekes az tuti nem füstöl semennyit sem?
Tisztelt rezonator,

köszi a választ. Teljesem leengedtem az olajat ugyanott, ahol feltöltöttem.Ráadásul az olajszűrőnél engedtem le, ami a blokk alján van! Nem csöpög belőle az olaj. 165 km után hiányzik 2 dl! Súlyos a baj? köszi. fec73
Egymillió dolláros kérdés pontosan kell lemérni mert különben csak magadat szivatod a kérdéssel pontosan töltsed fel maximum szintig az olajat menj vele 200 km-et és pontosan ugyan ott és ugyan úgy álljon a motor mint amikor feltöltötted és nézd meg a nívót ha sokkal kevesebb akkor gáz van mindezt hidegen nézd meg!
Tisztelt Fórumozók.

A segítségeteket kérném.Az alany egy kymco filly 50 4T.
Nemrég cseréltem olajat. 165 km futás után leengedtem, és 2 dl-el kevesebbet kaptam. Ez hogyan lehetséges? Könnyen indul, nem füstöl.
köszönöm. fec73
Ejnye-bejnye biztos úr a túlzott kíváncsiság korai öregedést idéz elő! Kissé lassan haladok vele mert rengetegen hordják hozzám javíttatni a motorjukat még messziről is eljönnek én meg senkit sem tudok elutasítani mert sok embert arcátlanul átvágnak itt nálam meg ilyen nincs
Rendben Rezo! Megértem és elfogadom az érveidet! végül is jogosak. Várok türelemmel. De addig is tehetnél fel képeket a motorról, hogy ne unatkozzak!
Nagyon köszönöm a választ.
Tegnap lemostam az alját, kis olaj volt rajta, olajcsere maradék, de amúgy tiszta volt. Még a fürészporra gyanakodom ami az utakra van szorva.
Még valami van rajta oldal sztender biztonsági kapcsoló mert az még szokott vicceskedni este 8-9 körül itt leszek!
Majd elfelejtettem hogy kész a kidörrentő is egy módosított aprilia sr piros színben egy kissé fényévekkel jobb mint az eredeti nincs benne katalizátor meg optimalizálva lett a mérete is nagyon szépen teszi a dolgát!
Bakker kiszívod a vérem a képekkel majd ha kész lesz a motor teljesen akkor teszek fel addig meg egyen a penész egy kicsit! Egy biztos az eredeti tükrök teljesen el vannak tüntetve az eredeti helye le falazva most megyek a postára az alsó első sarok idomokért aztán utána festés metálkék és ezüst lesz még gondolkodom azon hogy teszek az alsó küszöb idomba mind a két oldalra sárga ledes helyzet jelző lámpát ha kapok olyat ami megnyeri fene mód kényes ízlésemet süllyesztett kivitelűt akarok beépíteni a ledek a miket eddig beépítettem mind szabványos SMD led nagyon meg vagyok vele elégedve most már a műszerfal is nagyon jó és erős fénnyel világít ahogy az kell esetleg még gondolkodok egy szintén ledes nappali menet fény kialakításán is itt párban a foglalat nélküli típus kb 3000 pénz nekem minden ledes kivéve a fényszóró mert az H4 60/55w
MAGNETI-MARELLI
Drága barátom úgy látom téged is elért az automata szivató rejtelmes működésnek áldása sajnos a csere nem nagyon szokott segíteni ezen 2 lehetősék kínálkozik ezen áldatlan állapot felszámolására 1.a szivató gyárilag le van ragasztva ezt el kell roppantani és be kell állítani a helyes löket hosszot /ezt jobb ebben jártas szakemberre bízni olyanra aki már csinált ilyet/ 2.átalakítani mechanikusra ha lehet hozzá venni konverziós készletet akkor ez könnyű ha nem akkor keresni kell egy szakembert aki ezt meg tudja valósítani mindent lehet csak érteni kell hozzá. Van még egy fontos dolog le kell ellenőrizni a gyújtó berendezést hogy a helyzet magaslatán van e a berendezés kezdés képen gyertya csere ajánlott de lehetőleg ne NGK-t vegyél bele és ne BOSH-t mert e kettőt hamisítják orba szályba hiába mondja az eladó hogy e kettő a tuti nagyon sok a hitvány hamisítvány a piacon és legtöbb esetben az eladó sem tudja megkülönböztetni a hamisat az eredetitől! Én maneti marellit használok és nagyon jó!