Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Tanács kellene nemrég eladtam az aprilia sr 50-et, de nagyon kacsingatok egy
Kymco Agility 4t 125/50-re (2007évj.) 100km van benne szalonmotor volt,mit lehet/kell tudni erről a tip. fogyasztás? megbízhatóság? stb....? amit még furcsálok ezek a kymco mocik elég olcsók az ismertebb gyártókhoz képest, ennél akkor igaz vagy nem az a mondás hogy olcsó húsnak híg a leve.
Mivel kismotorként használnám külsőre nincs különbség az 50-hez képest csak a műszerfal árulkodhat hogy nem kismotor ha jól láttam 140-ig van skálázva de gondolom ki lehet cserélni egy 50-es Agility műszerfalra.
köszönöm előre is a segítséget.
Hello!

Mivel pontosan utánna számolva 1000km-en kb 4dl olaj fogyott el úgy gondoltam átnézem a külön olajzásomat.picit ráállítottam a bovdennel és kivettem azt a kis golyós visszacsapószlepet ahol kifolyik az olaj az olajzóból.nem láttam rajta semmi különöset ezért visszaraktam és összeraktam a motort majd elindultam vele.kb 4km után megállt a motor.utánfutóval haza majd kezdődött a vizsgálódás.átfújtam a csövet ami a szívótorkot összeköti az olajzóval.kiszedtem az olajzót,széttszedtem darabokra nem látszik rajta semmi,nem volt koszos a belseje.kiszedtem az olajtank szűrőjét,elég trutymós volt,de kifolyt belőle az olaj attól.tisztítás majd összerakás és olajzás nincs. a csövet feltöltöttem ahogy a leírás is írja olajjal mielőtt összeraktam,de egyszerűen nem értem mi a gond.mikor összerakom egy ideig látszik,hogy kap olajat,fordulaton füstölmajd egy idő után megszünik és képes annyira bemelegedni,hogy megáll.a kis vékony csövet lehúzva a kis visszacsapó szeleps csonk végén néha csöpög az olaj,néha nem.
egyszerűen nem értem mi történt vele,ha valakinek van tapasztalata,vagy ötlete jó lenne egy kis segítség.most bele öntöttem a tele tankba egy deci olajat így kb 50-es keverékem van.a motor megy,nem lehet semmi különösebbet észrevenni rajta,csak annyi a változás,hogy jobban füstöl mint korábban mikor nem fogyott az olajom.
Elindult az új honlap:
www.kymcoklub.hu

zárt csoportunk a facebookon:
http://www.facebook.com/groups...
Én a gyári ajánlást, vagyis a BR8HSA jelűt vettem, rugásra mindig pöcc és mióta az aksi is életre kelt, azóta hidegen melegen gombról is indul.
Olajat még nem tudom mennyi fogy, mert tettem bele egy flakon repsolt, maradt is belőle, de kb 800km után még talán a fele fogyott.
Én pont most jártam így egy agilityvel, hogy indul, megy rendesen, aztán meg nem. Nincs átmenet. Dugulással érkezett hozzám, egy merő szemét volt a karbiban, tankban, utána indult is szépen. Túl vagyok gyertya- pipa- trafó- akksi cserén, de a tünet ugyanaz. Vagyis pont, hogy nincs tünet, mert amikor megy, akkor teljesen jól indul, szépen megy. Máskor meg semmi. Eddig jutottam, most a villanyászé a főszerep, gyújtáskapcsoló, egyebek kimérése.
Ja! A levegő első 1 személy: 1.75 2 személy 2.00
hátsó " 2.00 " 2.25
Hello!

Ezeket az adatokat megtaláltam én is régen mikor nézelődtem,csak nem tudtam mit jelent az "A" mint speciális kivitel.

Csináltam egy képet,bár nem lett az igazi,de úgy gondolom látszik rajta,hogy mennyivel kintebb vannak az elektródák.A másik gyertya képe most nem lényeges,mert egy próbát akartam vele tenni,hogy mennyire lesz trutyis a gyertya ha nem kap szikrát hogy begyulladjon kb 10 rugásra azért ilyen dzsuvás,egyébként nem így nézett ki az sem.
Szia!

1. betű: menetátmérő
B=14mm, D=12mm

2. 3. 4. betű: kialakítás
C= 5/8 collos kulcs
K= 5/8 collos kulcs ISO heggyel
P=Túlnyúló középelektróda
R=Zavarszűrő ellenállás

1. szám: Hőérték, ahogy a szám nő a hőérték magasabb
6: 175-200-as hőérték
8: 240-260-as hőérték

Szám után álló betűk:
1. karakter Menetes rész hossza:
E: 19mm

További karakterek:
K: Kettős testelektróda
C: Rövid testelektróda
P: Prémium minőségű platinabevonatú elektróda
A: Speciális kivitel
Z: Vastag 2.9mm átmérőjű középelektróda
VX: High minőségű platinabevonatú elektróda
Sikerult hozzajutnom egy BR8HSA gyertyahoz.a kulonbseg a sima B8HS es ekozott a gyertya kozott szemmel lathato.maj egy centivel bentebb er az egesterbe a br8hsa.a kozepelektroda lathato resze is joval hosszabb mint a normal gyertyaknak.
kozben sikerult rajonni,hogy szinte nem is volt levego a kerekeimben.felfujtam 2.2re mivel nem talaltam adatot.most varom a fejlemenyeket mind fogyasztas mind indulas teren
valami gond biztos van a motorral,csak azt nem tudom mi.tegnap megtankoltam,leállítottam az udvar közepén.este betoltam egy fedett helyre,hogy ha eső lesz ne ázzon.reggel indultam volna dolgozni és nem indult be.rugdostam önindítóztam,de semmi.első két rúgásra majdnem elkapta,de onnantól kezdve a legkisebb jelét sem adta annak,hogy be akar indulni.kiszedtem a gyertyát nyitogattam a tankot,mert korábban volt,hogy csak úgy indult be,de most sehogy nem volt hajlandó.a gyertya kábelt lehúztam félig és hallatszik,hogy ad szikrát,a karburátor leeresztő csavarját megnyitva folyik a benzin az úszóházból,de nem indult.ott hagytam az udvar közepén és kb 3 óra múlva hívott párom,hogy önindítóval azonnal beindult a motor.nekem kb 60 rugasra sem...most rendeltem bele egy olyan gyertyát amit ír a könyve NGK BR8HSA teszek vele egy próbát hátha,egyébként most NGK B8HS van benne,nem tudom mi lehet a különbség,vagy esetleg a benne lévő gyertya gyári hibás.kb 1000Km-t mentem vele és minden harmadik indításra rugdosni kellett ,6-7 rugásra indult.te milyen gyertyát használsz?


a másik dolog amit kérdezni akartam tőled,hogy olajból neked mennyi fogy?
én beállítottam úgy,hogy egybe essen a jelölés az olajzó excenter csapján,mikor felvillant egy egy nagyobb fékezéskor az olaj lámpa akkor felöntöttem egy egy literes repsolból és tegnap miután utánnaöntöttem még mindig maradt egy kevés a dobozban.kb 800Km-t mentem már vele.ilyen fogyás mellett 1liter kb 2500Km-re elég
Én amikor vettem a motort, 3-3.5közötti fogyasztással számoltam. Ehhez képest az utolsó három tankolás nem érte el a hármat sem, az utolsó pedig nem volt 2.7 . Gps szerint 69-et megy a motor, ekkor az óra kicsivel 75 fölött van. Nem hajszolom, de kihasználom a fürgeségét, ami az agilityhez képest sokkal jobb. A 4lityi azért soknak tűnik. Biztosan van valami oka, ez már nem fér bele a szórásba szerintem.
Induláskor nekem is rezeg picit, de ezért nem fogok kuplungot cserélni, a pofák bőven méreten vannak. Meg a kuplung alatti tűgörgőnek van csúf hangja tolásnál és alapjáraton. menet közben úgysem forog ezért az is marad így. persze, ha baja van megcsinálom, de szaladgálni így is tökéletes.
Nekem 70nel pont annyit mer mit az escortom kmoraja.nyilvan nemi ingadozas van hol az egyik hol a masik javara,mivel nem voltak osszekotve fixen.
az auto kmoraja 5-el mutat tobbet mint a navigacio oraja.
egybkent ha 70-75 koruli tempoval maszkaltam szeles idoben benyalta a 4.2L-t 100on.voltam egy szerelonek o azt modta ezek megeszik a 3.5-4-et mert 50es es eszik,ha ala akarom vinni fulladosabb lesz erotlenebb es nem biztos hohy sokat fog csokkenni.valoszinu at fogom vinni egy masik szakihoz,hogy nezze at a variatorom,mert ez a szerelo azt mondja,hogy az,hogy kesve all be alapjaratra az nem baja a motornak,attol vegulis hasznalhato.gyorsitaskor es indulaskor nagyon rezeg szeeny people,sot haa nagyon nagy gazt adok akkor is.mintha egy telefon lenne a hatsom alatt.
Sonci
Korzso
Köszönöm az infót,gondoltam,hogy nem lesz olcsó.Utánajárok annak amiről ill.amikről irtál. ÜDV.
Sonci!
Nekem is ilyen volt a negyedik Kymkom, tipp-topp kis gépezet, meg voltam vele elégedve, néha hiányzik. A hangja finoman szólva is visszafogott, de nagyon sokba fáj egy új sport kipufogó, anno keresgéltem. Nem elírás úgy emlékszem 399 euro a rá való Leo 4road. Esetleg vaterán egyéb helyeken, de tákolmányban ne gondolkozz. Leovince. hu - n keresgélj, de van itthoni kézzel gyártott is, sakáldob és társai olcsóbbak.

Üdv
Sonci
Sziasztok! Segitséget kérnék tőletek.Egy people s125-ös robogót hajtok,magával a robogóval semmi bajom,de a hangja elég gagyi.Sportkipuban gondolkodok,ha valaki esetleg tud márkát vagy árat ,megköszönném ha jelezné.Olyat szeretnék ami hozzá való,ne kelljen sokat berhelni.Köszi.
Köszi az infót ! Meg fogom tőlük rendelni!
Itt egy hevenyészett fotó a gyári és a legyártatott matricáról.
Szia!

Nekem Grand Dink robogóm van és egy szerencsétlen esésnek köszönhetően tönkrement a bal oldali fém felirat . A gyári darbja úgy 10 000 Ft körüli összegbe került volna, helyette csináltattam a gyári felirat fotója alapján. A két felirat bruttó 5000 Ft összegbe fájt. Műgyantás, öntapadós feliratot csináltattam, a gyári színek szépen mutatnak rajta, mivel a fotó alapján lett elkészítve. Annyit kellett tennem, hogy lemértem a pontos méreteket és elküldtem a fotóhoz mellékelve. Magam is meglepődtem milyen szépek lettek és mivel nem csak sima matrica hanem dombornyomásos technikával készítették még jól is mutat.
Vele csináltattam: matrica
Bocs, de én arra a fém feliratra gondolok ami az ülés alatt található a moci két oldalán, az nem csak egy sima levonó!
Megcsinálja bármelyik jobb dekoros!Én is így készítettem....
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy honnan lehetne venni Kymco Xciting öntapadós feliratot?
A 250-es nekem is vidáman megy 100 fölött.
Amiről szó volt az 50-es....
A gyújtáson biztosan nem lehet állítani. Ha az beteg, akkor csere. De nem szokott. Legfeljebb érintkezési hiba.
Egy 250-es robogónak kacagva kellene mennie 100 fölött. Az enyém ugyanezt csinálta amúgy (Xciting 250). Az istennek nem akart 90 fölé menni. Sok szarakodás után kiderült: a fúvóka egy 125-ös motor méretének felel meg. Filléres alkatrész. Csere után vidáman belenyal a 130-ba.
sajnos,most volt szelephézag állítás....
a gyújtást pedig úgy tudom nem lehet állítani.
hello!

nem tudom van e tuning.én nem csináltam rajta semmit a szíj cserén kívül.
b8-as ngk gyertyával használom ezt írja a kezelési útmutató is.
egyébként mióta a benne lévő zöld motul olaj elfogyott és áttértem a repsol scooter olajra mintha jobban menne és nem is füstöl annyira sem hidegen mint eddig.