Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A power2ct, pure és a road 2-3asnál is azt éreztem hogy nem stabil, mintha mindig szépen sodródna le az ívről, tudod mint a nagyok, keresztbe kanyarodtam De csak itthon, osztrákoknál, szlovéneknél vagy a románoknál nem volt ilyen baj ott fogta az utat mint szar a gatyát
én is ezt néztem ki....
nemtom miért ilyen olcso...de xar biztos nem lehet...
https://www.r17.hu/termek/3922...
nekem az évi pár1000km motorozáshoz ez valszeg megtenné...
pont nálatok néztem ki...
https://www.r17.hu/termek/3922...
Tudja a franc hogy hívják.Hirtelen vesziti a tapadást.
Szerintem meg pont nem ilyen és a mi haveri társaságunkban mindneki azon a véleményen van hogy a powerek mind inkább sodródnak, nem olyan fix stabil. Lehet hogy ez jó de nekünk nem tetszik.
Ja 70-80e-res szetteket próbálgatok.
Most a gyári szerelésű gumi rosso corsa.
Cak az meg kopik mintha ingyen adnák.
JA há persze. Nekem is volt supercorsa fent. Tudja is azt amiért kiadod azt a vallag pénzt érte. 100-120 ezerért ne is csúszkáljon az ember áldóját mán!
A legjobb a pirelli supercorsa.....vagy a metzeler racetec...esetleg a michelin power one......dunlop d212........ csak hát ezek nagyon tudnak kopni.....cserében ragadnak mint a rágógumi, viszont eső esetén kellemetlen a vízelvezető bordák minimális jelenléte.

Nekem bevált a bridgestone s20 evo. Elöl 2 zóna hátul 3 zóna, szépen egyenletesen kopik. Közúton teljesen jó volt, pályán sem szakadozott, igaz a nyomásból engedtem, de ott meghajtottam rendesen és nem csúszott meg, a lábtartó szikrázott....... engem meggyőzött. Kidombát az újat belőle s21 a neve, de az már kint is 70e itthon meg 80e felett van a garnitúra, legalább is a méretemben....a 180-as biztos olcsóbb 1-2 ezerrel.

Nehéz döntés...próbálgatni kell.....
Sok esetben valóban a Road4 kevesebbet tud futásteljesítményben mint az elődje, főleg nehezebb gépeken, DE láttunk 20.000 et futott 4-est is. A sok változó tényező miatt bármi lehet Egyébként a Road5 hátsó abroncsba teljesen de teljesen más mint az elődjéé főleg a keverékek kiosztásának arányaiban. Biztos hogy rámentek a jobb tartósságra, mert a 4-es esetében erre többen panaszkodtak. Februárban kipróbáljuk Spanyolban és beszámolunk az első benyomásokról
Af...sz tudja.Power 2ct-vel horvátban erős fékre olyan volt elöl hogy tapad,csuszi,tapad,csuszi,tapad,csuszi.Bár tény hogy nem baszta ki oldalra mint a PR2.Rosso 2 ilyet nem csinált.
de mééé? nekem még olyan nem vót!
Aha,csak az összes misleny olyan hogy tapad,tapad,tapad...............hupsz mér is fekszek hasmánt a susnyásban?
Én nagyon szerettem az egy komponensűjét (power pilot). Power pure 2 ct volt a 900-asomon. Az is nagyon jó volt, és sokáig is bírta!
Még nem döntöttem el,valami pirelli lesz.
De még ráér,gyűjtöm az infot.
Bridgestone S20 EVO-t vettem 120/70+190/55 kombó 60e
Nem látta a honlapon pontos infót, gigy futár hozza e vagy posta. viszaigazolták egyelőre.
Ha küldik, hogy mivel szállítják akkor tudok infót mondani.
Nincs valami postapont ezeknél?
Tesó a határ mellett lakik.
Ez jó infó. Köszönöm! Barátom kint van Németben és hazahozza. Ingyenes a kiszállítás valóban. Máris 10.000-el olcsóbb egy szett gumi mint itthon....meg is rendeltem :)
Valószínű itthon nagyobb az áfa és a cégeket terhelő adó, azért drágább......sajnos.
ugyanakkor a power milyen esöben vajon? nem találtam konkrét véleményeket...
én is azon filozok 1re jobban h egy ilyen pilotpowert probálok ki.
A 3 olcsóbb, tovább bírja, szárazon nem érezhető különbség közöttük, de esőben meg a 4 sokkal jobb, tempócsökkenés nélkül lehet vele vízen is menni.
De ez tlnyleg ló f@...
De akkor is megérte 50huf egy szett, legalább a vérmérsékletemhez tökéletes
Aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli
Mondhatjuk hogy a power 2ct-nél elhanyagolható a 2komponens