Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó sokat futott! Mennyit adsz érte, ha szabad kérdeznem?
Én használtan veszem. Fél éves, 27 km van benne. :)
mivel esik az eső, a további tapasztalatszerzés holnapra tolva. Ami még eszembe jut, hogy a hátsó fékkel igencsak meg lehet radíroztatni a kereket, amin meg is lepődtem, lévén a gyári gumi egész tűrhető, és én is 85kg. vagyok. Egy kamikáze gyalogos jött ki elém, és kissé elbambulva 30-nál a szokottnál erősebben tapostam bele a hátsóba, lett is csúszka belőle azonnal . Én is meglepődtem, de a gyalogos arckifejezését "egy hevenyen káromkodó motoros csúszik felé bal kézzel anyázva, de amúgy kb. salakmotor stílusban" szerintem Da Vinci sem tudná lefesteni. Érdekes volt, így utólag, hogy a motor annyira stabil volt csúszka közben, hogy reflexből elkezdtem anyázni bal kézzel, egyáltalán nem akart a gép átdobi. A tiéd is 957.500,- regadóval? Mert néhány típust akciózgat a Honda talán, ha jól hallottam. CBR125 pl. 639.000,- lett.
Sziasztok.

Lenne 1 nagy kérésem:
Ha valakinek megvan a Motorrevü 2005/4 száma amibe 4motor összehasonlító tesztje van (Suzuki GSF650,Honda CBF600,Yamaha Fz6,Kawasaki 750), be tudná scannelni nekem azokat az oldalakat és a képeket elküldeni majd
Nagyon megköszönném

Bye
Na most tessék idepislogni Nem ismer valaki valamilyen vállalkozást ami japó belpiacos bringákat hoz be az országba?
Szia.Ritka moci nagyon megy 400ccm simán veri de a 6kilosok is meglepödnek(50le-TZR blokkja van benne)jó fékek 320mm/210mm normálkörülménynél 6l/100km-ha ütöd 10l fogyi.Power 6500-nál nyit .Végseb:180km/h körül van a vége.Karbantartás:Jó olaj blokk/különolajzoba.Nekem tetszik! Röviden ennyi..szia
Szaisztok, valószínű meglesz a cbf 250-esem jövő héten !
Mondjatok még véleményt róla.
Basszus, ma is voltam vezetni forgalomban (ugye szakadt az eső), kanyarodok, zebra+gyalogosok, index ki plusz rájukdudáltam jó hosszan, mondanom sem kell, hogy véletlenül! :D Fasza volt, rögtön engem lesett mindenki a kukásmellényben...
nekem rutinon is sikerült dudálnom indexelés helyett
az a jóóó
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Én is csomószor dudáltam az indexelésnél!!!!!!!
Üdv,

Nem rángat. Egyedi betegség lehet, vagy nem megfelelő olaj volt a gépben. Nekem egy problémám volt, kb. 5-10 esetben kilökte az egyest, de ez 500km körül megszűnt. A "kicsi" nagyon relatív, függ a használat céljától, meg az embertől is. Én azért nem vettem nagyobbat, mert teljesen felesleges a mostani célomra. A kihagyás (jópár év) előtt a túrázáshoz meg 750-es is bőven kevés volt.
Én is jártam igy,amikor megvolt a CBF250-em....véletlen a dudát nyomtam, index helyett....
örülök, nem vagyok ezzel a kürt dologgal akkor egyedül. A CBF-en én úgy oldottam meg barbár módon, hogy lereszeltem a kürtkapcsoló végét, Így már csak akkor tudom megnyomni, ha direkt akarom.
Végsebesség olyan 120-130 körül van....Nekem autópályán,amikor Münchenbe mentünk, tövig huztam a gázt, a mutató 140-et irt, de csalt az óra,uhogy kb 130 volt a vége...
Hali!

Nekem a második motorom egy CBF250 volt...Jó motor, csak egy idő után már "kicsi". Én kint voltam vele Münchenben, ami összesen oda-vissza 1500km. Ilyen nagy útra nem a legjobb! Amugy a városba, vagy egy-egy kisebb túrára nagyon jó!

Cala: Neked is rángat hideg motornál a kuplung,amikor elindulsz vele lassan?
cala:
csak most olvastam a hozzászólásodat. érdekes ez a kürt-dolog, nekem 250-es Banditom van, de én is állandóan dudálok, és azt hiszik, hogy hülye vagyok, pedig nem is annyira...
Hello!

Új vagyok erre felé. Jövő héten vizsgázok Akorl-ból.
Véleményt szeretnék kérni YAMAHA TDR 250-ről, esetleg magyar tesztet.

Mit ajánlotok különben???

Köszi
Szia,

Most járok 850km -nél, a fékek már rendesen bekoptak, elég is a motor súlyához. A menetteljesítmény nem egetverő (4ütem 250ccm), de élvezetes motorozáshoz bőven elég. Nem igazán hangos 100 körül sem, gyordabban meg még nem mentem vele mivel járatós, 90-nél 6. -ik fokozatban 6000 a fordulatszám. Ami kicsit zavar az országúton, az a súly, kicsit könnyű, de ezért bőven kárpótol a városi hihetetlen könnyed kezelhetőség. Ha kb. arra akarod használni amire én, 70% város 30% 10-50km -es út, akkor nagyon meg fogod szeretni, ha többre vágysz ennél, akkor vegyél nagyobbat. Eddig az átlagfogyasztásom a bejáratás alatt 3.1L. Ami a nagyobb motorokat kedvelők körének zavaró lehet, az a váltó kiosztása. Az egyes és kettes fokozat jóval rövidebb a "sportmotorokhoz" képes, viszont a harmadik-negyedik nagyon univerzális, egy fél napot lehet vele motorozni városban. 30-90 Km/h közt van igazán elemében, itt ha kell ugrik és szépen megy. A futómű nagyon bőven elég a motorhoz, még a durva szándékos hibákra, manőverekre is jól reagál.
Hello Cala!

Én is egy olyan gépet(Honda CBF250) szeretnék venni mint amit te vettél most nem rég.
Légyszives folyamatosan oszt meg a tapasztalataidat a motort illetően.Köszi
Amugy ennnek a gépnek mennyi lehet a végsebessége???
És igaz az hogy olyan 110-120körül már nagy a hangja??

Na , jó motorozást kivánok.

Bye
Sziasztok!
Áprilisban egy 4 ütemű 250-es motort szeretnék venni.Yamaha FZR, vagy Kawasaki ZXR, esetleg egy Suzuki Banditra gondoltam. Még kezdő vagyok. Légyszi segítsetek tanácsokkal, hogy melyiket is válasszam? (előnyök, hátrányok, teknikai adatok)
Egyébként ha nem az őrült tempójú motorozást kedveled, - ahogy tippelem - akkor nagyon meg leszel vele elégedve. Ennyire barátságos motorom még nem volt, ja, meg ilyen kicsi sem. Ami különösen tetszik benne, bár még mindíg csak 200 km van az órában, hogy a maximális nyomatékát 6000-es fordulaton már leadja, és ha nem akarsz versenyzőt játszani, akkor elég ha kb. 5000-5500 -ig forgatod, úgy is nagyon szépen lehet vele haladni.
Én pirosat vettem, a szürke az furcsa volt, feketében szép lett volna, de hát az asszony...
Amennyire tudom tesztmotor nincs a Honda kereskedésekben, tavasszal van egy tesztkaravánjuk, és különböző időpontokban ki lehet próbálni szinte az összes modellt időeltolással valamennyi kereskedésben. Én Nyíregyházán vettem, a Honda Szász-nál, itt maximálisan segítőkészek voltak, egy éppen átadásra váró motort beindítottak, meg lehettett hallgatni, meg volt egy kis szerencsém is, mert egy szervizelésre váró CBF tulajjal tudtam beszélgetni egy kicsit. Az ő gépében már 7000 km van, teljesen "átlagos" használatban soxor 2 személlyel fut a mocija. 90-100 közti utazósebességgel használja utassal, és nagyon meg van vele elégedve. Fogyasztásra 3-3.3L jött ki neki, sok városi futással. Érzésre a motor egyébként tényleg hasonló ahhoz mintha egy 251-es MZ-n ülnél, de ez valószínű csak az egy henger, és a hasonló üléspozíció miatt van.
Köszi a hozzászólást. Melyik szinűt választottad? Nem tudod véletlen, hogy ki lehet e valahol próbálni? Nem szivesen veszek meg semmit annélkül, hogy kipróbáltam volna.
Na megvan a CBF. Első tapasztalatok: kellemes kis moci, nagyon barátságos futóművel. Nem egy szélvész, de napi közlekedésre, vagy kisebb-nagyobb túrákra megfelel. Mivel még csak 160 km van benne, így sokat a fogyasztásáról és egyéb dolgairól nem tudok mondani, majd 1000 km után. Nagyon kényelmes az üléspozíció (180cm, 85kg vagyok) és kellemesen elférek rajta. Meglepően csendes, főleg alapjáraton, egyébként tipikus egyhengeres hangja van. A 6-ik sebesség iszonyúan hosszú, lehet hogy 5-ben fogja majd a végsebességet elérni, az említett problémát (nincs meg az üres) a váltóval nem tapasztaltam, sőt talán az egyik legpontosabban kapcsolható váltó amit próbáltam. A motor nem egy kihegyezett fajta, azaz a 250-es blokkhoz képest nyomatékos, és alacsony fordulaton is húz, ebből kifolyólag ha ésszel használja az ember akkor jó soká fog menni. A kürtkapcsolóba viszont mindíg beakad a kezem (nagyon könnyen jár), így 10 irányjelzésre legalább egy dudálás jutott tegnap este . Vagy megszokom, vagy átalakítom. A futómű is barátságos, bár előfeszítést még hátul sem lehet állítani rajta, nekem így az eleje egy kicsit puha a hátulja egy kicsit feszes volt, de kanyarokban nagyon jóindulatúan viselkedik. A kuplung nagyon könnyű, az első fék pontos, nem túl harapós, majd ha bekopik biztos másabb lessz. A hátsó fék, meg olyan mint egy dobfék általában .