Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna hüvelyezés+jó minöségü dugo(prox,wiseco)45 körül van de legalább uj cucc .Bontott hengernél a dugot nézd+ha házidugo(maszek öntötte)felejtsd el!Sok sikert szia.
Cala: mennyi garanciát adtak a cbf 250-es re? kettő vagy egy évet ?
Kicsit rejtve van, de meglehet találni!
Köszi az infót!
Már hívtam őket, valami ősrégi honlap lehet...
Az Óbudai boltnak híre hamva sincs a megadott helyen...
A Csömöri számon 155000-ért ajánlottak komplett blokkot...
Az eddigi legjobb létező ajánlat a hüvelyezés kb 45-ért. (Ennél azért a Burmi hirdetése jobbnak tűnt, 25-ért henger és dugó)
Azért mégegyszer köszi a segítséget!
Szia.A burmi motorbonto hirdet hengert dugoval!
RGV 250-eshez(91-es) kellene dugó és henger, esetleg bontásból blokk...
Ha valakinek van, vagy tud valami jó bontót, írjon.
Előre is köszi...
suzuki.rgv@vipmail.hu
Sziasztok!
Még nagyon kezdő vagyok a motorozás terén, gyakorlatilag nincs semmi tapasztalatom. Régebben volt egy kis 50-esem,de akkor még nem igazán tetszett a motor sem. De igyekszem egyre több infot összeszedni a motorokról. De addig semmiképpen nem akarok motort venni, ameddig a motorok technikai oldalável nem vagyok tisztában, így alkatrészek, szerelés, megbízhatóság..stb. Így ha tudtok ilyen oldalakat ahol részletesen is olvashatok ezekről megköszönném.
Legkésőbb egy éven belül szeretnék motort venni, igázából Honda cbf 250-est szeretnék, de azt hiszem nem lesz elég pénzem rá, mivel szüleim egy forintot sem akarnak beleadni, mert szerintük túl veszélyes. Kb. olyan 500-am lesz vagy egy kicsit több, szerintetek milyan motort lehet venni ennyiért ami jó is? meg igazából megfelelne nekem, hogy a Bp. és Nyíregyháza távolságot kényelmesen megtegyem vele, de általában városban használnám. Kösz
Ja, igen, röhögni én sem tudtam nagyon sokáig. 10 évnek kellett eltelnie, hogy motorra merjek ülni. Közben levezettem autóval kb. 500e km-t, balesetmentesen, amit részben ennek az esésnek köszönhetek. `95-ben nagyon nehéz volt jó állapotú motort venni, még kevesebb szerelő értette a dolgát, a jó sisak és ruha pedig szokatlan látvány volt mifelénk. Ma pedig bemegyek egy szalonba, szig. -el megveszek egy busát, kapok hozzá bőrruhát meg sisakot ajándékba, és már ronthatom is a statisztikákat. 100-ból kb. 10 motoros manapság már ilyen sajnos. Se felelősségérzete, sőt szerintem még életösztöne sincs jópárnak. Na jó pihenést a tásulatnak, megérdemelt 3 napos éves szabadságomat töltöm holnaptól.
Csapágyhiba egy enyhe jobbosban kis lejtőn. Eredmény: 1db totálkáros VFR, 1 kettészakadt Nolan sisak, 1 tropára ment bőrruha, 1 pár csizma az egyiknek a talpa! leszakadt. Kettős kulcscsonttörés, felkartörés, csuklótörés, bokánál könyöknél ínszalagok, számlálhatatlan kék folt. + 3 hónapig nem tudtam a fejem jobbra fordítani utánna. Nagyon nagy szerencsém volt, senki nem jött szembe, és az úton a nagyját kicsúsztam, utánna az árok fogott meg, de a fákat elkerültem. A motor viszont kivágott egy kisebb fűzfát, ez adta meg neki a végső löketet. Lelki sérülések a motor miatt. Ja, és a fájdalmasabb része az másnaptól kezdődött, nem hittem volna, de amikor a mentő megjött még szinte semmit sem éreztem a sérülésekből. Bezzeg utánna 3 hétig tüsszenteni sem mertem. Úgyhogy vigyázzon mindenki magára, bármi!!! beüthet.
Hello!

Ezzel totálisan igazad van még "100 méterre" is érdemes beöltözni sohase tudhatja az ember hogy az a 100méter alatt történik éppen vele valami vagy a 300km eres turán meg talén semmi

Aki meg kirohog az egy 160al történő esése után megnézném ismét kirohogne-e, ha még 1átalán tudna röhögni..........

Bye
és mennyire igazad van!
aki kiröhög, az nem tudja hogy mit beszél.....

LX
Én ilyneket még nem is láttam.... de gondolom nincs bennük annyi erő mint a 250es rs-be
Szabad tudni hogy történt az a 160km/H-s esés és hogy mi lett belőle?
Így van. Tíz éve még én is halhatatlannak képzeltem magam, aztán ahogy nőtt a csapat, nőt az esések száma is. Láttam egy-két igazán durva dolgot is, ennek ellenére magamtól nem vettem volna ruhát, mert ugye más eshet, de én ügyes vagyok. Aztán rábeszéltek egy jó sisakra, kényelmes volt meg akkor 2 havi fizetésem, meg egy használt ruhát is vettem aranyáron. Rá 2 hétre 160-nál estünk egyet műszaki hiba miatt. Azóta nem motoroztam, idén kezdtem újra, de ruha nélkül az új motort sem hoztam haza (5km - 50 -el). A haverok kiröhögnek, mert ha 200m megyünk egyik büfétől a másikhoz, én akkor is beöltözök. Paranoia. De nem baj.
Az elmúlt 10 év legkomolyabb sérülését horgászat közben szereztem be! Kb. 15 km/h sebesség mellett! Kapásom volt, esőben, futottam a bothoz, és a megállás olyanra sikerült mint a Tom & Jerry rajzfilmekben. A lábam a vizes füvön megcsúszott, én meg teljes testsúlyommal ráestem a jobb könyökömre. Eredmény: törött kulcscsont, kiugrott váll, szalagszakadások. Pedig füves talajon volt, nem betonon 90-nél. Nem lehet az ember elég óvatos....
Hali!

Nem kell ahhoz motor h összetörd magad....Én az elöbb majdnem leestem a lépcsőn....
Nagy igazság! Nekem 250-es Banditom van, de minden ruhát, gericvédőt, meg egy qrva jó (és rohadtul drága) Dainese sisakot vettem. Összesen 210-ben volt ez a kis akció nekem... És le tudnám ütni azokat, akik megkérdik, hogy ilyen kis motorhoz minek ilyen ruha, mert, hogy a motor sem ér ennyit.(ami persze egyáltalán nem igaz, de ha igaz is lenne, az életem ér ennyit!!) Ja, természetesen ezeket általában azok szokták mondani, akiknek gixxerezresük meg hajabusájuk van, és mellette farmerben, meg pólóban nyomják. Aztán ha megkérdezed tőlük, hogy szerintük mi maradna belőlük, ha csak 120-nel elesnének (bőrruha nélkül) akkor csak pislognak! (és egy kisbandit is bőven többet megy 120-nál...)
ui.: mindezek mellett én sem 250-es 4T gépen akarok megöregedni...
Csak még annyit hogy ha 100al vagy csak 90el elesel az is akkor is tudsz nagyon nagy sérüléseket összeszedni, nem kell ahhoz 200al vagy többel menni

Egy full Spidi fölszerelés az előbb emlitett dzsekival 300eft ből jön ki kb.!Sok de megéri és akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagy.

Bye

ui.:mindnekinek biztonságos motorozást kiványok
Hello!

Teljesen egyet értek Cala-val a védő felszereléseket illetően.Azon nem szabad spórólni a biztonság mindennél fontosabb legalább is nekem igen, de ezzel szerintem mindenki igy van.Meg motorbasn is ha már kényelmesen futja a 140-150et az is bőven elég már az is szép kis tempo, szerintem felesleges 100le meg még annál is nagyobb gépeket venni, de ezt mindenki maga tudja, egyy 70-80le is bőven sok tud lenni ha arrol van szó.

Ha nagyon adsz a biztonságra és van is pénzed rá akkor és Spidi cuccokat javasolnék szerintem ez 1ik legjobbak.A sikak, kesztyű ruha rovatba irtam, egy Spidi dzsekiről olvasd el! Igaz máreg drága de a ma kapható lehető legjobb és ennél nagyobb védelemet csak az nyujt ha nem ülsz motorra és otthon maradsz

Igaz 162eft, de ez az a AirBag es dzseki, ha lesz pénzem ilye fogok magamnak venni .

Bye
Én sem gondoltam, hogy ész nélkül akarsz vásárolni , bocs ha ezt vetted ki a dologból. Én a márkakereskedőnél vásároltam be a motorral együtt, így jártam legjobban. Csak megnézegettem az MT és egyéb 15-20e forintos sisakokat is, és eléggé elrettentő volt a kínálat minősége. Grex sisakokat nálunk Nyíregyházán egy-két helyen találtam, annyira nem tűnt rossznak, az "új" márkákban nem vagyok otthon a hosszú kihagyás miatt. Ami biztos, a Nolan utasként a busán 180-nál sem akart leesni a fejemről, és a jobb oldalon erősebb szélzajtól eltekintve egész tűrhető. Kicsit (nagyon) elfogult is vagyok, nekem már egyszer életet mentett ez a márka. Akkor egy régi ismerős beszélt rá, ezt soha nem fogom tudni eléggé megköszönni neki. Bár hallgattam volna másban is rá.
egyetértek veled. Nem ilyen szándék vezérelt a kérdésnél. De vannak pl a Grex sisakok, amelyek a Nolan kifutott termékei más márkanévvel. 20-25 ezerért. Csak gondoltam tudsz vmi olcso boltot, vagy helyet.
http://www.grex.hu
Na pont ez amiből nem vennék olcsót... Kb. 30-35e körül már lehet Nolan sisakokat venni (na nem a legkönyebbeket), hiába nem nagy motor, de a ruhán és védőfelszerelésen ne spórolj! Sajnos a mai motorosok nagy része (tengermély tisztelet a kivételeknek) csak azt nézi, hogy minnél erősebb járgányon üljön, a teljesítmény ne korlátozza a motorozás élvezetét. Engem pedig inkább a 20LE korlátozzon mint a tolókocsi. Aki már bukott nagyot, az igazán tudja a védőfelszereléseket értékelni.
A 250-es lökettérfogathoz képest meglepően dinamikus a 3-4-5 fokozatokban, de mivel még igazán nem lehet a szarvát húzni (még mindíg zuhog az eső, így sohasem viszem 1000-es szervízre ), így nagyobb sebességről nincs tapasztalatom. A 6-ik az nagyon hosszú már szerintem neki. A kuplung és a váltó precíz és nagyon könnyű, így élvezetes a gyors váltogatás is.
Sziasztok. Hol lehet jó minőségű de olcsó sisakot venni? milyet érdemes? 20eFt körül?
780,000 Milyen egyébként a járgány? dinamikus? előzésnél hogy viselkedik?