Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ja.... meló....
Amsterdam... de holnap holnap jövök

LX
hasonlóan.... Aszalósék is megtették és ők szerintem tudják hogy miről beszélnek.
Mellesleg én is inkább csinálom, azonban mivel nem tanultam, val"szeg soxor rosszul....
de most mennem kell....

Ciao mindenkinek.

LX
má" megin" utazol valahova?
nem szeretem a szakszavakat...inkább csinálom és nem könyvből tanulom.

különben is,hogy írnám le? 2. tribünnél bal,10. és 11. kerékvetőnél érintem majd rögtön gyorsítok 90%-al. :)
Jólvan na csak mondtam sztem igen de ha szted nem akkor O.K.
én sz"tem nem.... asszem igencsak próbálok kúltúrált maradni... több - kevesebb sikerrel
meg lassan indulnom is kell, mert megy a repülőm.....

LX
Mr2ütem olvastam az oldalad és hát nem most kezdtél mocizni mennyit is mész P.ringen? időben
miért? Bekormányzási pont - érintési pont (szakasz) - kigyorsítási pont... ha ezt a hármat leírtad/elmondtad/megmutattad, akkor leírtad az ívet.... csak össze kell őket kötni.

LX
nem,rád.
Faterom dolgozik...azért van motorom.
Szeretek arcoskodókkal viccelődni, mi a rossz ebben?
ahhaaaam.
de ívet leírni elég nehéz. :)
Húú srácok megint kezdtek nagyon eldurvulni
Faterodra célzol?
azt hogy melyik kanyarban milyen íven mentél, hol fékeztél, hol "kormányoztál be" stb....amikből lehet tanulni, és fejlődni.

LX
hogy hol tudtam gyorsulni,hogy érted?
ez szerinted egy mások magánéletében vájkálós fórum, vagy esetleg egy motoros fórum? Vagy ha intelligensen nem tudsz válaszolni / visszavágni akkor marad ez a stílus?? Nem is ismersz, sejtelmed sincs hogy mivel foglalkozom és hogy mennyit dolgozom. Én sem kérdeztem hogy mit csinálsz, te se foglalkozz ezzel.

Köszi, LX
igen, 636-al. (nehéz volt kitalálnod....de örülök hogy sikerrel jártál) mondok neked valamit : van olyan 125-ös ami simán kikerül! És? Nem azért kerül ki mert 2T (bár az is benne van) hanem azért mert sokkal jobb "pilóta" mint én, ill. mint sokan mások! de van olyan 4T (636 esetleg R6) amit az életbe nem kerül ki, mert azon is olyan pilóta ül! (nem én... sajnos... még(!))
Én spec. mentem 2T-vel is, és nagyon tetszett. Ha néha olvasnád is amit mások írnak, akkor láttad volna azt is. (Tehát nekem bejön a 2T is, de 4T-t vettem.) Te ellenben alpári stílusban, arctalanul osztod itt mindenkinek az áldást, és hangoztatod hogy te vagy az űber gyors gyerek... és akkor benyögöd a 2,25-öt, amitől nekünk meg kellene feküdnünk hogy hhhűűűűű meg wwoooowww meg stb..... Szóval biztos gyors gyerek vagy, és ügyesbb mint én, de ne a más idejével példálózz, mert azt nem te futottad, és ahhoz semmi közöd. Produkálj TE egy gyors időt, és akkor meg is dícsérlek, sőt még az is érdekel hogy hol tudtál gyorsulni...Mellesleg én sem azt írtam hogy 2,04-et megyek a 636-al. (Merthogy van aki ennyit ment a szériával!)
Ha pedig csak - bocsáss meg - seggfej módon tudsz írni, válaszolni, akkor inkább kérlek ne tedd....

Köszi, LX
bocsi,nem láttam,hogy P ringen.Na majd otthon utána nézek az időknek. :)
lsd.402.

tudod,egyesek dolgoznak tanulnak és nem csak a napot lopják.
Aztaaa LX,a legjobb időd megegyezik a 125-ös Sport gépek idejével. Mivel futottad,636 Kawával?
aha.... persze....
visszavágások nagymestere
gyere mondjuk csütörtökön a P ringre, és megnézzük hogy mit tudsz, és leborulunk nagyságod elött ha jól elversz minket!!!
de ahhoz kevés lesz a szájhősködés....

LX
na,és te milyen motorral?
mano:NSR 250
mi az,irigykedsz, hogy én 3 perc allatt vagyok ellentétben veled?
Nem rossz, 10 sec-el jobb, mint a /minden tekintetben/ legelső pályás 20 percem legjobb ideje.

Másodikra volt jobb? Mert az elsővel nem sok embert fogsz alázni a gyors csoportban.. Netán van egy olyan ismerősöd, akit Mindenkinek kereszteltek?
milyen geppel?