Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

353tourist nekünk is volt 16liter volt a maxi fogyasztása
Zsiguli meg egy palack gázzal 180-200km távolat elment
Nem pecázni kell
Az f astrát kellene lecserélni mert messzire menni nem jó vele
De elsősorban melóbajárni használnám
Pl egy jobb g astra megfelelne de nem 800+ ezerért vagy egy c vevtra de az sem 1 milla+ ért
Ennyit egyik se ér, csak valamiért felment az áruk, de van olyan amit nyár óta hirdetnek...
Nekem egy kombi varburgom volt. Ott elmentem vele ahol a divaterepjárósok elakadtak Magasan volt a felépítmény, viszonylag könnyű volt és elsőkerekes. Ha a hátulját összenyitottam, ketten kényelmesen elfértünk benne aludni. Igazi horgászautó volt. Csak a fogyasztását nem szerettem 10 liternél nem bírtam jobban visszaszorítani Az akkori pénztárcámnak viszonylag luxuskategória volt
mi a fasznak akarsz venni 2,5 gurigáért autót pecázni járni? Mobil.de-n találsz olcsóbban autót. Ha van ismeretséged kimentek kinézel egyet 60 rugóért behozzák, honosíttatod még így is olcsóbra jössz ki. Persze amilyen körülményes vagy mint mindíg azt sem tudod mit szeretnél Munkába járni valóban elég egy 1.0ás régi szvift, ha nem 300 km-re van a munkahely. Horgászni már sokkal célszerübb egy dobozos gép. Ha családot is akarod fuvarozni veszel belölle 5 személyeset, amikor meg pecázni indulsz összehajtogatod a hátsóülléseket, még a bernáthegyi is befér a cuccok tetejére. Mindeképp elsőkerekes gépet vegyél. rönó kankó felejtős
tessék itt van egy régi berlingó. 1,4-es motorjával örök élet meg egy nap. Ez mind a három feltételnek megfelel, még nem is rettenet randa 800 kilóért még itthon is kapsz kb. 100 e km-rel viszonylag megkíméltet. Átíratva sem karistolja még a mikulást sem. A maradék másfél millát meg elisszuk, csak szólj időben,hogy tudjak rá készülni testben és lélekben
Trabival én is jártam sokat pecázni.Imádtam azt az autót.
Dunán nem horgásztam már vagy 10-15 éve.Én szinte csak a Vajas csatornán pecázok de annak is csak a dusnoki szakaszán.
melóba járni??
pecázni egy 1.0 suzuki kell a régiekből 80 ezerért, ami majdnem olyan jó mint a trabant, bár azt egyedül is ki lehetett borítani a sárból
melóba kell meg csavarogni mint pl a c vectra, és hasonlók
csak az elúlt 2 évben lett a használtautóknak valamiért egy kb 1,5x szorzója, pedig hihetetlen mennyiség áll és vár gazdára a kereskedésekben
haver egy nívát vett pecázni elég rom volt mostanra kb néz valahogy az ilyen 150ezer alatti kezdő projekt volt, most meg kb 400 nál tart de még le is van festve fasza minden rajta, bár a 4 méteres botokat nem kell bedugdosni a fülkébe
Az ideit még nem váltottam ki, de esedékes nekem is. Hol süllőzöl, a Dunán?
Vegyèl Vitara lakótelepjárót már mindenki azt vesz 4-5 gurigáèrt, öt èvesen meg majd lesz 1,5 èrt jól felszerelt.
Ne is mond. Van kb 2-2,5 milla kp autóra szánva és egyszerűen nem lehet érte egy értelmes "újabb" kocsit sem venni mind betegágy amiben bármikor benne lehet egy sokszázezres hiba+ sok napos szervízben pihenés
Ford transit Nem az a hülye aki eladja
simens üzemanyagellátó rendszer van benne Talán annál nagyobb betegágy nincs mint a ford
Nekem. A múlt évet sajnos ki kellett hagynom időhiány miatt,ezért most minden pillanatot kihasználok.
Nehezíti a dolgom kicsit az hogy már megint nem lehet a dusnoki szakaszon ilyenkor fenekezni és pergetni,de majd valahogy megoldom.
Ilyen hidegben kinek van kedve a kukacát lógatni?
Hogy pecázzunk is egy kicsit.
Ma meglett az engedély.Neki is ugrok gyorsan a süllőknek még tilalom előtt.
A régebbi dieselek között amik még sima adagolósak azok között vannak jók ezt nem is vitatom,de ez a fránya magasnyomású rendszer.... hát köszönöm én nem kérek belőle.
Az én tapasztalatom az hogy minél újabb annál rosszabb.Ez sajnos igaz a benzinesekre is.
Jól van gyerekek, itt is jót pecáztunk...
Ez is dízel-benzin téma lett.
Ha benzinest vennék csak vmi nagy ccm hybridet, hogy bassza a nép agyát az ingyen parkolás, meg a többi. És miután a kipufogó gazban 10 aromás szénhidrogén bizonyítottan rákkeltő, szívhatja a sok divatzöld...
Nekem 4 dízel van jelenleg, a legöregebb 1996-os (újonnan véve) mindegyik makulátlan... mondjuk transit ingyen sem... a legnagyobb probléma egy index kapcsoló és egy gyujtaskapcsolo csere volt rendszeresen szervizelve mind, olajcsere periódus felezve, tökéletes az összes
Nekem sosem volt diesel autóm,de szereltem őket éppen eleget.(autószerelő a szakmám)Már nem dolgozom szerelőkén,de így is napi szinten vezetek diesel autókat(céges,ford tranzit).Többet vannak szervizben mint használatban.
Csak alkoholista lettél a szégyentől
Nekem 2 évig volt dízel gépem, de nem vagypk büszke rá
És csak azért vettem mert megígérték kapok gázolajat olcsón innen-onnan
Aztán 1 litert se adtak a gecik, volt aki a,kannát elvitte de se kanna se nafta
Nekem életembe egy benzines autóm volt Warthburg tourist néven keresztelték el. Kétütemű volt a lelkem
Azóta csak dízel autóim voltak sosem bántam meg
Uezt hallottam a benzinesekrol is... Ennek a fosozasnak most tényleg divatja van... zöld pártot ide...
a dízel olyan mint a buziság
egyre elfogadottabb de még mindig gáz dolog
én is ezt gondolom róla mint a buziságról , otthon a 4 fal között nem érdekel ki mit csinál(milyen dízelt tart) de ne menjen ki vele az utcára fesztiválozni......
Na már ide is betört a dízel hiszti? Legalább annyira divatos most a dízelt fosozni, mint a melegeket támogatni... a motorom és robogóm benzines, ezen kívül egy benzines motor ketyeghet csak itthon, a láncfűrész....
Ugye Diesel áramfejlesztőt akartál írni??? A diesel autók még arra jók hogy nyáron szúnyogokat füstöljön vele az ember.