Ott elmentem vele ahol a divaterepjárósok elakadtak
Magasan volt a felépítmény, viszonylag könnyű volt és elsőkerekes.
Ha a hátulját összenyitottam, ketten kényelmesen elfértünk benne aludni. Igazi horgászautó volt.
Csak a fogyasztását nem szerettem
10 liternél nem bírtam jobban visszaszorítani
Az akkori pénztárcámnak viszonylag luxuskategória volt
Persze amilyen körülményes vagy mint mindíg
azt sem tudod mit szeretnél
Munkába járni valóban elég egy 1.0ás régi szvift, ha nem 300 km-re van a munkahely. Horgászni már sokkal célszerübb egy dobozos gép. Ha családot is akarod fuvarozni veszel belölle 5 személyeset, amikor meg pecázni indulsz összehajtogatod a hátsóülléseket, még a bernáthegyi is befér a cuccok tetejére. Mindeképp elsőkerekes gépet vegyél.
rönó kankó felejtős
Ez mind a három feltételnek megfelel, még nem is rettenet randa
800 kilóért még itthon is kapsz kb. 100 e km-rel viszonylag megkíméltet. Átíratva sem karistolja még a mikulást sem.
A maradék másfél millát meg elisszuk, csak szólj időben,hogy tudjak rá készülni testben és lélekben
Nem az a hülye aki eladja
Talán annál nagyobb betegágy nincs mint a ford
A múlt évet sajnos ki kellett hagynom időhiány miatt,ezért most minden pillanatot kihasználok.
hát köszönöm én nem kérek belőle.
rendszeresen szervizelve mind, olajcsere periódus felezve, tökéletes az összes
Warthburg tourist néven keresztelték el. Kétütemű volt a lelkem
zöld pártot ide...
a motorom és robogóm benzines, ezen kívül egy benzines motor ketyeghet csak itthon, a láncfűrész....
A diesel autók még arra jók hogy nyáron szúnyogokat füstöljön vele az ember.
Zsiguli meg egy palack gázzal 180-200km távolat elment