Motorosok horgászbottal

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

újra van víz a fancsikában ! és hal is van benne, mert a cimborám felszámolta az otthoni tavat a kis csávók miatt így pár ponty, és apró hal újra kószál a vízben.
fogyasztás mérő segítő készülék, ződ/ sárga/ pilotty, ahogy toltad úgy nőtt a karácsonfa fénye
Ez igaz.Rosszul írtam.120 + még egy kicsit ment óra szerint.
Itt is azt csinálják ha megneszelik, hogy jön a hal kivonulnak és ellopják az összeset.
Ha telepítés van dettó, pedig azt hagyni kéne még az íze sem jó a frissen telepített halnak.
A hallopásért kifejezetten haragszom. Csak a Sióban fogtam az ősszel 25 ragadozót, egyetlen egyet vittem csak el, minden mást visszaengedtem.

De nem azért, hogy ezek a tetvek meg januárban legereblyézzék őket...

Most tiszta a víz, 2 métert lelátok, csak a keszegek tértek vissza, a csodaszép domolykók-balinok-süllők-sügerek mint a cigók mélyhűtőiben vannak, kár beléjük ez a minőségi halhús.
Ami a tűznél nem melegebb illetve a malomkőnél nem nehezebb azt ellopják.
Szocpolitikai alapon.
A lényeg, minden feka itt gereblyézik, mert éhesek a pulyák...villám vágjon beléjük.
Itt a foki pecaboltba besétál a cigány gyerek:

- főnök, mi á legnágyobb hármashorgá?
- na takarodjál ki!

Rövid kis helyi történet...
Pedig már elkezdődött a sikertörténet ezzel kapcsolatban is.
Mióta levitték az áfáját rekordot döntött a halfogyasztás
Nehogy azt hidd, a lopott csirke meg a segélyen vett párizsi után fejedelmi a halhús.
a haltól egy pulyáró sem fog bedagadni
felénk amikor a kiskunságit kotorták ott is tonnaszám lett lerabolva
Na, beigazolódott amit sejtettem, december végén leengedték a Siót, de úgy, hogy totál kiszárazd, csak iszap volt a mederben. Minden hal a lentebbi zsilipek mögé vagy gödrökbe szorult vissza.

Gondolom a cigók minden halat legereblyéztek meg leraboltak, mert már 2 hete víz van a mederben újra és csak sneciket és keszegeket látok. novemberben meg még javában fogtam itt balint, süllőt, sügeret, mindent.

Jó pár évre elintézték a Siót ezek a tetvedékek...a pulyák meg híznak a halhúson...
Most adtam el a vizsgás egész jó 1.1-es trabit 2 futónyi fáért amit majd hoznak. Lehet, hogy olcsóér?
Nem még, már:)
Saját korukban 30-50 ezer volt, de akadt 20-ért is viseltesebb.
Pár nullát elírtak
Egy fasza 4t trabiért olyan 50-80 ezer körüli összeget szánnék
Ha már 100lenne rá akkor inkább valami nyugati verda
Épp a héten kínáltak 300ezret az astráért kerestek valami rozsdamentes lomot szőlőbe járni
Elég drága autók ezek még
na olyanom nem volt, de vezettem sokat nagyon szerettem
Ennél már csak a Barkasz volt jobb.... Sebességváltásnál olyan érzésem volt,mintha a farzsebemben keresnék valamit...
Szerintem nekem ilyen lehetett ez még a butított változat Az ablaktörlő kapcsolót majd el is felejtettem az még fontos
Most így ahogy elnézegetem a trabi műszerfalat, lassan visszasírom a múltat
Semmi fölösleges parasztvakítós hülyeség Egy km óra napi és összkm-er számlálóval, egy világítás kapcsoló, egy elakadás jelző pont. ennyi elég is. Mondjuk az óra mellett az a másik kis óra nem tudom, hogy mi én nem emléxem, hogy az enyémbe benne lett volna ilyen, lehet, maszekilag megoldották az üzemanyagszint jelzőt. Nem gondolnám. hogy fordulatszámmérő, mert arra aszt az ég világon semmi szükség egyik személyautóban sem
mér kamuzol? Csak 120-ig volt skálázva
nekem a trabi 125-öt ment óra szerint.
én 4 évig használtam. Télen az első indításra ment a legjobban. Olyankor óra szerint ment a 150
szüret időszakban evett ennyit, meg ugye földutakon jártunk anno discoba, csapatszállító kocsi volt, ert visszafelé nem egyszer 10 ember volt benne, igaz akkoriban elég cingárok voltunk
emlékszem volt egy embernek egy akkoriban májer golf1, avval toltunk egy versenyt földúton orgovány-páhi között, sehol sem volt a golf a 353hoz képest perceket vártam rá mire utolért
fater nagyon szerette ha hétvégén elvittem azt mondta utána mindig jobban ment a kocsi, fater csak szuttyogott vele ilyen 70 es tempókban, mi meg toltuk rendesen 120nál már nem is volt 2t hangja csak egy magas hangú visítás "üveghang"
utána lett a zsiguli és kevesebb földesút mert az néha leért meg elkapart a sárban aztán sáros lett a makkos cipő és nem vonzotta be a pinát
Ahhoz már sokat kellett homokúton bandukolni vele, hogy 16-ot elnyeljen
Haverom mezőőr volt vartyesszal. Na ott beszaladt a 16 lityi