Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a kérdést mindennap feltesszük magunknak. Minek zene a motorra? Hááát nem hallja! ♿️
Sziasztok, üdvözlet mindenkinek! Nemrég került hozzám egy K1200RS, minden szempontból egyben van, de a menetstabilitással vannak bajok. Lassú haladásnál 50-80 között imbolyog az eleje. Szép lassan vagy jobbra, vagy balra kezd el finoman húzni. Megnéztem mindent, gömbcsukló, gumi, teleszkóp szárak, csapágy, kormány nyak, nem találtam semmi rendelleneset. Volt valakinek hasonló tapasztalata, esetleg ötlete az orvoslásra? Köszönök minden választ! Üdv.
Hiányoznak a napi érdekességek ! 😉
Agyfaszt kapok toluk, amikor a hotures cso melle felpakolja a sztereot...
No meg a "V-twin szalonzenekar" melle minek? :D
😃
Uh, az a zeneláda kemény.
Arra emlékszek , mindent a kalapáccsal szeretett volna orvosolni ! 🙃 😉
Arany ember ! Mármint Szakember ! 🙂
Szia! Több mint 2 éve el lett küldve. Tegnap beszéltem vele. Azóta már a negyedik szervizben "dolgozik".
Szép munka Józsi ! Amerika kapitány megvan ? Kalapácsot tőle is elvegyétek ! 🙃
Házi barkács. Ezért ne szereljük otthon a motort tudás és szerszám nélkül. Majdnem leégett a motor.
Üdv Mindenkinek !
A problémám az lenne, hogy nehezen indul a motorom (2010-es Honda Cbf 1000 Fa).
Korábban már kértem tanácsot ezzel kapcsolatban, de nem sikerült megoldani a problémát, sőt még rosszabb is lett a helyzet. Eleinte az volt a tünet, hogy túl sokáig kellet indítóznom (4-5 mp) mire beindult, mindegy hogy hideg vagy meleg idő volt, most is mindegy. Azóta már egyre gyakrabban fordul elő, hogy már csak második-harmadik próbálkozásra indul be. De továbbra is van úgy, hogy pöccre indul egy hét után és úgy is, hogy egy nap után alig akar beindulni. Teljesen kiszámíthatatlan. Tanácsolták az akku cseréjét, gyertyacserét stb.
Ki lett cserélve az akku (Yuasa), gyertyák, 100-as benzinnel járok, injektorok, szelephézag ellenőrizve de semmi változás sőt romlott is a helyzet. Sőt még a generátor állórész is cserélve lett.
Külföldi fórumokon olvasom, hogy ez nem egyedi hiba ezeknél a motoroknál. Volt már aki találkozott ilyen problémával az 1000-es CBF-el.
Mi lehet még a hiba oka ?
A választ előre is köszönöm : Gábor
Én arra nagyon reagálnék az tuti. 😂
Ott valami elektromos gebasz lesz szerintem.
Beontesre sem reagál.
Nem tudom, mennyire lehet 180 fokkal elfordítva feltenni a gyújtás alaplapot ezekre, de megnézném melyik holtponton dob szikrát a biztonság kedvéért.
vagy éppen lófaszt se ér a szikra, ha szarakszik a trafó fos sárga a szikra
ami robogókat eddig láttam fix helyen van a gyújtás, a cdi állítja az előgyújtást
Aszongya szikra van.
Mondjuk lehet nem jokor.
Gyújtás kapcsoló, oldalszkander kapcsolója ha van rajta, esetleg biztosíték?
Sziasztok. Nagyon régen jártam erre látom van pár változtatás. Nos nekem lenne egy nagy gondom.... Sikerült bizniszelni egy italjet formula 50 es kavé készitot. Henger nem volt rajta. (Morini blokk) Suzuki adress henger és hengerfej került rá új 41 mm dugoval gyűrűvel. Karbit ki takarítottam nagyon ganes volt. Levegő szűrő is tiszta már . Üzemanyag ellátás is van tehát a gyertya benzines. De nem akar be indulni sőt poffenni sem. Tehát ki huztam az "erőművet"alola le vettem a szivotorkot majd a Reed szelep vagy membran. Nem feküdt rá a muanyagra. Tehát arra jutottam hogy az Cseres meg a szimeringeket ki veszem ki cserelek biztos ami biztos. Mit javasolták hogy nézzék meg esetleg még ha nem indulna? Szikra van gyertya benzines . Tömítések újakra lettek cserélve. 12 és delorto karbi van rajta a subertu középre van állítva a szivato automatikus meg arra gyanakszom. Valamint a levegő csavar 1.5 fordulatot van kitekerve. Köszönöm ha nem hurrogsz le és tudsz segíteni
Nem jön be, ez nem hornet. 😋
Megprobalok bérelni valahol. Érdekel az a motor is, főleg, hogy elvileg "Honda mindőség" jelentsen ez bármit is.

Lehet, hogy ezt meg megvarom, milyen lesz, bár a 2 henger nem csábító.
https://www.sportmotor.hu/maga...
Természetesen nem, csak javítani szerelni. 😂
lábára láncolva? 😂
Ennyi, de ne bánd. Beton kockát bíznék rá max.