Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

izzitó gyertyát? 😅
Elég ködösen fogalmazott, hogy akár az öngyulladás is beleférjen a találgatásba. 😄
Tudom :)
😄 Mi is vakartuk egy kicsit. Aztan rajottunk. Igen csak a nagyfesz vedelemmel lehet magyarazni.
Gondolom a flyback védelem, hogy a testeletlen gyertya ne üsse át a gyújtótrafóban a szigetelést vagy az extrém feszültséglökés süsse meg az ECM-et.
Hát baszki, vakartam volna a fejem, ha egy ilyet elém tolnak :D
Ja ja
😁
Most olvasom, valaki egy 2007-es Street Bob kapcsán írja, hogy az ECU elveszi a szikrát, ha nincs kompresszió és a szikrát csak sorosan kötött lámpás szikrateszterrel lehet csekkolni. Ez komoly?
Jo az irany! 😃
Szkragyujtas? Dizelen?
A diesel royal enfield?
Hmmm... egy olyan, ahol a főtengelycsapágy annyit lóg, hogy kompresszió nélkül kőkemény játéka van a gyújtásjeladó előtt elhaladó alkatrésznek és nem gyújt, gyertyával meg a henger nyomása csillapítja a kóválygást? :D
(már minden abszurd marhaság az eszembe jutott) :D
Valami Honda, nem?
Valami Harley? (azoktól bármi kitelik)
Szabad a gazda, én a fordított esetet ismerem leginkább, de ez nagyon is érdekesen hangzik.
Kérdés: melyik motor az amelyikben ha nincs kompresszió nincs szikra sem. Azaz ha kiveszed a gyertyát, nincs szikra. Visszatéve viszont megy a motor. Na? Valaki? 😀
És teteje sincs, csak úgy fotóztam hogy ez ne látszódjon annyira. Építés alatt volt a masina, itt a sarkon van valami ügyes kezű szaki akihez hozták.
Volt egy másik is, ami sokkal jobban nézett ki, de az elment mire elővakartam a telómat.
De a környéken úgy tűnik népautó a Rolls Royce. Ezt a vecsési önkiszolgáló autómosóban lőttem....ez az a szitu, amikor a Teslával csórónak érzem magam 😂
Főleg, hogy ez nem Magyarországon regisztrált, így nem is számít bele! :D
Úgy látom a biztonsági lopásgátló szigetelőszalaggal vannak rögzítve az ajtók! 😄
:) Egymillió veterános országa! :) :) A Fiatom is öreg, de félek hiába várok még pár évet, nem lesz ilyen szép! :) :) Szuper a kép, jó volt reggel látni ilyen műszaki szépséget, köszi.
Gyönyörű darab!
Azért bár azért a magyaroknak sincs oka panaszkodni...szerintem csak az ilyen 100éves luxusautók miatt magas az autóparkunk átlag életkora 😂
Gondoltam rá, friss gumi, nyomása rendben, a geometriában nem láttam semmi eltérést. / gondoltam, hogy szálszakadt, és deformált, de nem ./ Köszi, és üdv.
Előre bocsájtom, nem vagyok szerelő, az elektromosság pláne nem az erősségem, de már csak a koromból kifolyólag is láttam ezt-azt. A tapasztalatom szerint ha egy szerkezeten / motor-autó, bár mi amiben villany is van/ kiszámíthatatlan hiba jelentkezik, akkor ott elektromos kontakt probléma van. Eszembe jutott egykori kocsim problémája, mikor is a dög teljesen kiszámíthatatlanul 3 hengerezett, nehezen indult. A vége a történetnek trafócsere lett. Nem tudom, a vason hány trafód van, én megpróbálnám akár kölcsön cuccal is de kicserélni, egy próbát megér. És még valami a benzinszivattyú, üzemanyagellátás rendben? Megvan a 3bar töltőnyomás? Sok sikert a megoldáshoz, ha sikerül orvosolni, tudasd kérlek, érdekel.
Üdv: Laci
Gumiabroncs?
Mi lett a megoldás? Kiváncsi vagyok.
Én a különböző kulturális jegyeket, azok megjelenési formáit tudomásul veszem, csak van pár dolog, ami logikailag - magyarázat nélkül legalábbis - nekem érthetetlen. Igaz, a hagyományban sokszor kevés a logika, így besorolom a hangos motoron a hangszórókat oda, hogy így szokás. Nálunk is volt a 80-as években a farmerba gyűrt pulóverek látványa.
Nagy a baj azon az 1300-as VTX-szen amugy?