alig lehet rányomni
én csináltam hozzá célszerszámot 2 lyuk egy vasdarabon aztán össze lehet húzatni
a biztosító lemezt meg szerintem lehetetlen leverni, nekem terepen se sikerült még pedig ezt-azt már feltekert a lánc
én eddig minden motoron hidegvágóval nitteltem
belevertem egy x aztán jónapot
a vezérműlánchoz szereztünk gyári nittelőt az úgy nyomta meg a csap 2 sarkát hogy alig látszódott de tartott faszán
Én úgy csináltam. Flexel óvatosan elvágtam, az új láncot meg patent szemmel raktam össze.
Vettem láncpréselő szerszámot, de még nem kellett....lehet meg sem találom ha kell is.
GS500-on elment a patentszem, de a CBR-re lehet nittelni kéne.
Ja, a fedelet nyilván, hülye kérdés volt 😄 a láncon viszont nem találtam szemet, szerintem ez még a gyári, az új láncot viszont szerelhető szemmel adták. csak vágjam el a régit? Láncprés nincs.
talan nem oldott ki a kupplung, forgott a fötengely , nem erezted a motorfeket, gasadasnal levegö = legsüritmeny erkezett, ami fekhatast idezett elö . . . .
( kifasztudja mi mas lenne )
Józsi, elhiheted, hogy nekem is új, ezért is tettem fel a kérdést. Nincs semmim a féken. Én is azt gondolom, hogy semmilyen összefüggés nincs a gáz és a fék között, mégis ezt tapasztaltuk....
Na emberek, erre varrjatok gombot! Vagy, ha valaki tudja hogy mitől lehet, okosítson fel!
Ma a fiammal motoroztam, és ő felhívta a figyelmemet valamire, az ő Hondáján(CB500F 2020/PC63), amit leteszteltem és az enyémen(még mindig az SC60) is így van. Tehát, lejtőn lefelé gurulva (qwa meleg van,ezért leállított motorral) üresben "vitorlázva" ha ráhúzok a gázra, kicsit fékez a motor... Nem erősen, de érezhetően. Két különboző motoron. Lehet, hogy ti tudjátok az okát, nekem mindenesetre fura... Aki tud valamit, ossza meg 😅
Ma reggel leugrottam a horvát tesókhoz, utána, amikor hazaértem, leszedtem az idomokat a motorról és alattuk is kicsutakoltam, meg átmostam a hűtő lamelláit. Hát, az egy kegyetlen munka, de megérte, amikor ellenkező oldalról egy zseblámpával világítottam át, frankón, mintha gyári új lenne a hűtő, jött át a fény.
A lehúzó hibás mondjuk nem füstöl olyan feltűnően, csak eszi az olajat.
Még láttam működés közben Norton márkájú motort aminek kint volt a szabadban a szelepszár, meg szeleprugó, a himbával együtt. Időnként oda kellett cseppenteni egy kis olajat. Na tuti azon sem volt szelepszár szimmering, de nem is volt ott annyi olaj, hogy kelljen. Ellenben a Hondámon konkrétan olajban áll az a rész, így ha rossz a szimering akkor fütöl is rendesen.
amikor fúrás nélkül új gyűrűt kap akkor szokott füstölögni ha nagyon hordósra volt kopva
de az indulás utáni füst inkább fentről jön, amíg áll lecsorog némi olaj a száron aztán induláskor egy kicsit jobban adja
van valahol egy hondás videóm hogy beindítom jár pár másodpercet aztán mint a discoban a füstgép elkezdi tolni a füstöt, bemelegszik aztán már nem látható, pedig új vezető új szimering lett betéve, csak a prox szimering valamiért 700km bírt
a gyárival utána nem füstölt
én csináltam hozzá célszerszámot 2 lyuk egy vasdarabon aztán össze lehet húzatni
a biztosító lemezt meg szerintem lehetetlen leverni, nekem terepen se sikerült még pedig ezt-azt már feltekert a lánc