Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

300V 10W50, vagy 7100 is megteszi?
Ha becsülöd a mocidat akkor Motullal vagy Silcolene olajjal használd.
Üdv!

2002-es évj CBR 600F4i-hez milyen olajat ajánlottok a tavaszi olajcsréhez?
Kinek melyik vált be alegjobban? Azt én is tudom, hogy full szintetikust teszk bele, de még nem tudtam dönteni mi is legyen az.
Castrol power 1 racing 10W50 ? Esetleg Repsol? Mol?űElőre is köszi a válaszokat!
Szia ezek a motorok utcára vannak tervezve egy kis versenymotor dizájnnal.Ha komolyan használják versenyzésre igen csak módosítani kell,a gyári első telókon lekopik a krómozás és a csillapító egységben elfáradnak a hézagoló lemezek(szelepek) a hátsó gátlóban ennél a szériánál a gázhólyag a nagy melegtől sérül és a szelepek is lelágyulnak.A motorblokkban a főtengely csapágyak és a titán szelepeket illik minden szezonban cserélni.
De tapasztalatom szerint a pályázós srácok sokkal jobban szervizelik a mocijaikat mint az utcai motorosok(gondolok olajcserékre,szelephézag ellenőrzés,főtengely csapágyazás,szelepcsere..)így ki tudsz fogni nagyon jó gépet csak jól nézd át nincs e váz problémája mert azért lehet hogy van pár esés benne.
Koszi.
Szia összenyomott állapotban rugó és távtartó nélkül 100-120 mm a súlyodtól függően.
Szevasztok.Csak azt szeretnem kerdezni,hogy egy 125-os enduroba hany deci olaj kell az elso teleszkopba?(99%-ban erdore hasznalom)Elore is koszonom a segitseget.Udv mindenkinek.
Sziasztok!

Szerintetek egy mai sportmotort(Suzuki gsx-r 750 k6) mennyire visel meg a "pályázás"? A blokk, felfüggesztés jobban kopik ilyenkor vagy ezek a motorok pályán érzik igazán jól magukat és meg sem kottyan nekik, direkt oda vannak tervezve?
csáó!
valaki nem tud ledes hátsó lámpát? 105mm-es kéne
már gázzal is játszottam de nem az a hiba
Ez esetben keress egy jóféle dombot Amikor nekem nem akar elindulni, elkezdek a gázzal szórakozni, indítom full nyitottnál, zártnál, kicsit húzom, stb, valahogy el szokott indulni
hát 250 max dombon lefele lehet betolni
szikra van akora h lovat is agyon baszna
üzemanyagot is kap,de hiába a leállitó gombot is kikötöttem de semmi.
most is 1x beindult de meg is ált...
Hu, de rég volt 2T motorom...
Tudom javasolni a próbálgatást Anno ha végkép nem akart beindulni a motorom, betoltuk, vagy begurultam vele. A sok próbálgatástól már gondolom beköpte már a gyertyát, ha kap rendesen üzemanyagot.
(suzuki rm 250) tegnap beinditottam a mentem vele az utcában,ment redesen, ma elövettem h megyünk turni erre amint beindul le is állt,utána semmi,gyertya cserénél megint beindult de akkor is egyböl megállt.most meg nem indul.
Ej-ej ért valaki a betegségekhez? Meg kellene gyógyítani valakit. Tünetek? Nem tudom, gyógyítsd meg!
Átment?
Konkrét kérdésre lehet adni érdemi választ...
Gondolom a lentebbi kérdésre keresed a választ. Több oka is lehet, gyertya, gyújtás, üzemanyag első blikkre. Nem indul? Aksi elég erős? Gyenge aksival szopás indítózni, főleg hideg motort. Kéthengerezés lehet üzemanyag, illetve gyújtás. Ha sikerül beindítani, és megint ezt produkálja, nézd meg melyik hengerek nem mennek: kézrátétellel a leömlőre, de csak óvatosan Nézhetsz esetleg szikrát is, meg hogy tiszta -e az üzemanyag rendszer... Írj hogy mi sikerült
ért vki kroszgépekhez?
lenne kérdésem...
köszi megprobálom
Szépen törölgesd ki, aztán a csatlakozásokat húzd szét majd dugd össze . A csatlakozásokat ! Gyertyapipát is töröld ki. meg ilyenek.
sziasztok!tudna nekem valaki segiteni?van egy cpi popcorn robogom amit lemostam, hosszabb állás után,mert használni szerettem volna,utána nehezen beindult alapjáraton ketyeget 20 percet és leált.azota hol beindul hol nem szikra van benzint kap.ha beindul huzom neki és iszonyatosan füstöl majd leáll.karbi kipucolva,uj denzo gyertya,de semmi változás.mi lehet a baj?
ha valaki másnak esetleg lenne ötlete, ossza meg velem. pipa nemrég lett cserélve, szóval nem hiszem, hogy az a gond....
Helló! az a helyzet, hogy gyertyát cseréltem benne, a kompresszió jó...igazából nem ad rendesen szikrát, legalábbis ahogy próbálgattam...vagy nem is ad, vagy nem egyenletesen...az mitől lehet?
Sziasztok. Lenne egy 250-es MZ Trophy, amin gyárilag BVF 28-as karbi van és ezt szeretném helyettesíteni egy Dellorto PHBH 28-assal? Be lehet hozzá állítani rendesen? Nem baj, hogy membrános motorról való? Köszönöm.
fékbetétet itt találsz hozzá:
http://robogotuning.hu/spl/668...
Görgő meg 19x15,5 6,5g a gyári varióba.
http://robogotuning.hu/spl/184...
sziasztok valaki ért a Kawasaki gpz-khez?
mert kellene némi segítség...