Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

0,25mm-renként nő a dugóméret. A furat a dugohoz képest 0,03-0,04mm-rel kell hogy nagyobb legyen.
Szia! Köszi a választ! Mennyivel kell, hogy kisebb legyen a dugó, mint a henger? Zoli
Ez a hengerméret már nem jó! Furni kéne hugy jó legyen mert így kopogni fog a dugó ami törést okozhat. 0,1mm-ig még képes elviselni a henger mérethibát.
Én úgy szoktam levenni hogy hőpisztollyal jól megmelegítem és körmös csapágylehúzóval lehúzatom! A furat az tályolás a kerék helyrerakásához!
persze érdemes dugózni gyűrűzni meg fúrni. én csak azt mondtam hogy ugy is elmenne sokáig ha csak gyűrűznéd.
Saját részre lesz. Haver azt mondta, érdemesebb dugót is cserélni, ha gyűrűzni kell, de ha saját részre lesz - ahogy nekem is - akkor érdemesebb fúrni is. Na jó, de ígyis sokba lesz. Nem tudom eldönteni... Vki ötlet?
Na én is pont ilyen kérdések után nyomozgattam, csak nekem a KTM-nél kellett kideríteni. a gyűrű hézag az nagyon sok, viszont a dugó nem annyira, ha meg gyűrűzöd biztosan jó lesz még egy darabig!
Sziasztok! Van egy Honda MTX 50-esem. A henger belső átmérője a felsőhp-nál 41mm, a dugattyú gyűrű feletti, tehát a legfelső átmérője: 40,75mm. A henger nincs kivállasodva. A gyűrűhézag 1,3mm! Ezek közül melyik baj? És ami bajos, mennyinek kéne lennie? Tehát a dugó átmérője jó a hengerhez? Azt tudom, hogy a gyűrűhézag nagy, de mekkora az optimális? 0,3mm? Na és még azt szeretném megtudni, hogy vajon tudok-e venni, és hogy érdemes-e, CSAK gyűrűket cserélni? Persze ha csak azzal van a baj. (Nem ezért lett szétszedve, csak mondom szarul nem kéne összerakni... Én még nem mentem ezzel, váltóhibásan vettem, kosárban, de ha menni fog jó olajat fog kapni, meg lesz becsülve.) Előre is köszönöm a segítséget! Zoli
szerintem kínáld meg egy kis meleggel a fogaskereket...
jajj de ha letörik nem én vóóóótam
Hát úgy legyen.
áá kemény az , nem törik le..
Hát rizigó félek,hogy letörik a fog vagy valami igaz,hogy most ott a szakinál de ő is megsüllyedt a a dologgal. Na mindegy kösz a segítséget majd valamit kiagyalunk.
két oldalról üssél be vágót! ( ezt nem én mondtam )
Még egy kép.
jaa ez a kiegyenlítő tengelynek a meghajtója!
Hát nem tudok mit mondani , nézegetni kell és agyalni. kitalálni valami lehúzót. lapos vas alulra keresztbe azt valahogy úgy én a lendkereket igy vettem le a CRM ről.. laposvas alatta felül kererszte lyukas lapos vas kettő gyorsszorítóval összefog és a lukba csavatr tekertem. remélem érted. ezt lehet kókányolva is meg úgy is hogy semmi baja nem lesz a gépnek. csak okosan kell legyártani hozzá a cuccokat meg pontosan.
Hát igen az a baj,hogy csak ez az egy lyuk van rajt és nincs bent menet a lyuk meg szerintem azért van,hogy az áll a csappal szemben mert nem mindegy hogy áll a fogaskerék mert ha kicsit is elfordul ráz az egész.
az lehetséges hogy a motor nyakánál ahol a kormány van ott lehet esetleg a vázba beleirva a színkódja?
üdv
Ez az?

Látok rajta lyukat. nincs benne menet? nekem a CRm-en ( az is honda)volt benne menet és az ellentétes oldalon is volt menet. tekertem bele két csavart lassan egyenletesen és szép lassan letolta magáról!
Ami közvetlen a sonka mellet van és az a baj hogy teljesen ráfekszik és félig eltakarja a csapszeget és nem lehet kinyomatni.
a vezláncéval van a baj vagy a mögötte lévővel? lehúzót neki a nagynak és lejön mind a kettő
Lehúzóval!
Sziasztok! Azt szeretném tudni,hogy a főtengelyről a fogaskereket, hogyan lehet leszedni szakszerűen? Vagy látott-e már valaki hajtókar cserét? Honda XR 600.
Nekem azt mondták hogy az oldalidomba van valami matrica és oda van irva szerinted ez korrekt?