Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az didchain.com oldalon én ezt találtam:
https://didchain.com/wp-conten...

Sőt igazából a saját tokján amivel vette is mély nyomott karakterekkel szerepel a lánc.
Lánc gyártókat nem ismerem, de a komolyabb csapágygyártóknál, pont ezért a típus és márkajelzés soha nem ilyen lézer vagy elektro gravírozott , mert az a gagyi ismertető jele.
Ezenfelül márkajelzéssel ellátott leforrasztott zacskóban vannak a csapágyak. Láncnál mondjuk ilyet még nem láttam.
Plusz a jó minőségű ipari láncok árához képest úgy is van egy felára ezeknek, szóval bőven belefér egy bélyegző, ne ezen spóroljanak, mert az emberek hajlamosak keresni más márká, mint az NGK és a Castrol esetén, ha a hamisítványok miatt elterjed, hogy rossz a minősége.

Amúgy egyetértek Istvánnal. Nyugodtan felrakhatod, legfeljebb gyorsabban elhasználódik....nekem legutóbb amikor pénz híján egy 5000 forintos láncot raktam fel, pont 5000km-ert bírt, szóval pont annyit kaptam mint amennyit fizettem

2017-es szalonból kitolt Hondán, még így nézett ki a DID lánc:
Szerintem se lesz vele gond.
A doboz már a didchain.com oldalon is olyan mint a tiéd, gondolom újítottak. Valószínűleg a láncon is csak dizájnt váltottak a gravírozással...
Nyugottan szereld fel.
Manapsag gyartasi koltseg csokkentes egyik hatasos eszkoze, hogy standardizalnak, es egyes szerszamokat, alkatreszeket minel tobb termekben hasznalnak fel. Itt is lehet a stancolo szerszam tobbfele szemet tud kiutni, vagy ezzel a szemmel mas tipusu lancot is szerelnek. Igy csak kedobbi technologiai lepesnel kerul ra lezerrel vagy tintaval a felirat...

Elszakadni nem fog. Ahhoz el kell kopnia es foghegyre kell felkapaszkodnia...ha hamisitvany lenne, akkor esetleg mas hokezeles, gyengebb gyartasi türesek miatt rovidebb lenne az elettartama- alacsonyabb futasteljesitmennyel.
Hát nekem ilyen. Jól látni, hogy nem beütés hanem gravirozás van a láncon:
Hali!
Hamisat még nem láttam, de az eredeti az ilyen:
Jól gondold át, mi legyen vele, de beméretni nem tudod valahol? Gond lehet ha 120-nál elszakad és feltekeri a lánckerék pl. De lehet, hogy így egyszerűbb gyártani?!
Hát pont ez a furcsa! A láncszem oldalába nem beütve vannak a feliratok, hanem fekete gravírozás szerűen ráírva!
Mert mi a furcsa? Csomagolás a legkevesebb mert azt a legkönnyebb hamisitani, a láncszemekbe meg oldalt bele van ütve a D.I.D .
A többi meg ugyanolyan minden láncon, nagy eltérés nem nagyon lehet.
Még nem hallottam, hogy azt hamisítanák bár mindent el kell egyszer kezdeni.
Sziasztok. Laikusként véleményt szeretnék kérni. Miről lehet felismerni az eredeti és az esetlegesen hamis D.I.D láncot? Mivel most vettem egy 530 ZVM-X láncot, és nekem valahogy furcsának tűnik. Pl. hogyan kell hogy csomagolva legyen, milyen a jelölés a láncon, stb. Köszi ha tudtok segíteni!
sorry és tényleg a széle nagyobb..

https://www.manualslib.com/man...
Nezz egy service manualt! Sor 4-eseken altalaban a ket kozepso henger fuvokai a nagyobbak.
Azt még nem ellenőriztem.
Igen karbis. 1-4 henger 112,5, 2-3 henger 110,5 fúvóka van benne. Úszóház üzemanyagszint 1-4 maximumon, 2-3 minimumon.
Nagy szivatóval full gázon indul.
Kompresszio vagy végnyomas a hengerekben?
Ez karbis?

Hozzá lett fúvókázva? Szivatóval, kis gázon?
Sziasztok!
Yamaha FZR 1000(87) motorom hidegen nehezen indul. Sport légszűrő és nyitott kipufogó rendszer van rajta.
Indításkor gázmarkolat max, nehezen pörög fel. Valaki esetleg tudna segíteni?
Szokott igy sikerulni a beallitas, hogy enyhebb idoben elindul szivato nelkul. De utana ha eletre kelt ra lehet huzni a szivatot. Nincs ezzel semmi baj. Tapasztald ki, csak az a lenyeg hogy ne hörögjön, mert akkor szegeny a keverek, es pusztitja a motort.
Milyen segitsegre van szukseges?
- anyagi, pénzugyi
- lelki
-szakmai
Segíts nekem léci peugeot speedfight 2 n nincs szikra ebben kérném a segítségeteket
Nezd meg a manualt. A benzin levego keverek biztos dus, ha nem kell szivato es raadasul azzal meg fullad is.
Magyarul bármilyen hideg van reggel,nem kell szivató neki.ha ráhuzom felpörög de fulladozik.
Sziasztok
Azt mi okozhatja hogy karbitakaritás után szivató nélkül indul csak hidegen a gép?kawa z650.magas lenne a benzinszint?vagy a pilotcsavarokat számoltam el összerakáskor?
hááát, igen, az volt a cél eddig is....
Csatlakozom Petihez. A kuplung holtjatek benne van a kezelesi utmutatojaban a motornak, de meg biztonsagos üzemeltetes- kresz is tanitjak emlekeim szerint.
Lehet semmi baja motorodnak, menjen vele mas is...
Kulonben alu durva, felul a finomallitasa van a kuplung holmateknak...