Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a csepp nemigen lesz kisebb, a cseppméret a sűrűségtől függ
az az idő amikor leesik a csepp az a mi számít nektek
Gyere le hozzám Komlóra. Ha látnám élőben, megpróbálhatnék kitalálni rá valamit. Ha ez egy kirándulást megérne neked.
Összeforrasztottam a Scottoiler adagoló csövét egy meleg csavarhúzóval, majd szúrtam bele egy kb.: 04-es varrótűvel egy lyukat. Nem csökkent a cseppek közti idő. Pedig erre számítottam. Még egy csepp méret se nagyon változott, talán egy kicsit kisebb lett.
szülészeten meg ingyen szülés?
Verd át őket, hogy függő vagy akkor jár az ingyen tű.
ekkora érzelmi zsarolást de megéri :-)
Megmondod neki, amíg nem hoz, nem lesz cekc! :D
igazi kincs a többi csővel együtt
Gyógyszertár 7Ft/db
Asszony szülésznő csak mindig elfelejti. Gondoltam valahol lehet hivatalosan is hozzájutni.
Ápolónő ismerős kétszer vette. Egyszer észre, másodszor el. ;)
Hol vettetek tűt? Nekem is kéne cseretű asszony meg nem tudott még hozni.
én 3 méretben láttam mindeggyikből vettem kettőt
Rajta van a csomagoláson is a méret, de halvány rózsaszínű. Ez gyerek tű, rövidebb is mint a felnőtteké. Talán 2-3 cm.
Köszönöm szépen ;)
Tessék, itt a színkód-méret táblázat:
Csabu987 Megtudnád mondani, hogy a 0,5-ös tű az milyen színű? Mert azt mondták, hogy színek szerint vannak zöld-fekete-kék-sárga. Melyik lehet az? köszönöm
Sokszor akartam neki hetediket rakni, az istennek se ment. De szarabb húzás volt, amikor merőlegesen le akartam kanyarodni és a körülbelül kettes egyes lett, felengedtem a kuplungot, beszitált a segge. Na, ezért lett fokozatjelző.
Hányban ne legyen mert az nagyon gusztustalan.
én úgy szoktam hogy amikor eltekerem a gázkart aztán bénábbangyorsul rálépek a váltókarra :))
mondjuk nekem többnyire olyan motorjaim voltak hogy még az üresjelző sem volt
Nem nagyon figyeltem. Főleg városi kapcsolgatáskor. Utáltam hogy nem látom hányban van.
Az a fokozat jelző miért hasznos?
Nem tudod hanyadikban van a motor?
Én a kis lánckerék mögé belülre tenném.
Ezt én is megszívtam. Egy tű eltűnt. Egy műanyag kónusza ott maradt, tű acél része sehol. A harmadik hossz már jó volt. Ezért írtam azt, hogy 30-40mm magasról cseppentsen, mert motorfékben hullámzik a felső ág és ha eléri, bedarálja. Amúgy én a fokozatjelzővel együtt az olajozót tartom a legjobb beruházásomnak a motoromon. A többi is nagyon jó (hátsó belső sárvédő, első sárvédő hosszabbítás, túradoboz), de az első kettő viszi a prímet a hasznos kiegészítőim listáján.
A téli pihenő alatt építettem meg, azóta nem sokat mentem, kb. 3000 km-t. Eddig nagyon tetszik. Az egyetlen, amivel kicsit kínlódtam az elején, az a tű hossza volt. Három tű tört el, mire meg lett a megfelelő hossz, amibe nem üt bele a lánc (12mm). Amúgy nekem is burkolat mögött van, de hozzáférek bontás nélkül.