Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk hogy olajzóval használt lánc sokkal tovább fut el. Mondjuk legyen 1,5xes futás, mennyi idő egy láncszett csere ? 1-1,5óra? Mennyi idő míg lepucolod a spray trutyit a motorról(kislánckeréknél is!) ?

Hamar ki lehet hozni egálba az időt, a pénz meg nem ér meg 1-2óra munkát?
Minden a láncolajzó mellett szól. Aki fél hogy a kerékre dobja az tegyen fel egy védőt a hátsó lánckerékre.

Persze TÚRA motorokról van szó és nem sportmotorokról. Egy TúRÁZÓNAK hatalmas előny az olajzó.
Lehet korral jár,én is kényelmesebb vagy lustább vagyok.
A sracok mar szekta szintjen nyomjak a dolgot mar majdnem en is benyaltam
De en ugy gondolom nekem hozzatartozik a fujkalas es a letakaritasa is (ha kell,)az egesz motorozashoz.
nem tudom miért ezen a lánccsere dolgon kell folyton lovagolni?egy túrán?napi egy percet.na azt megnézem hogy hol hozod egálba a láncolajzóra fordított idővel.
Én az enyémet kb 1 óra alatt hoztam össze.Igaz a végső beállítás az valahol 1000 KM után lett optimális.Azóta 3000 KM-ént megöntöm a tartályt és ennyi.Lada kuplung tartály van fent és az ha tele van akkor kb 3300-3400 kilómétert bír ki.Mindegy,3 ezrenként teletöltöm és nincs meglepetés.
nekem kb másfél óra meló volt feltenni, ebből fél óra az volt hogy bekössem a fénykürt helyére a mágnes szelep "vezérlését"
nekem nem csepegtet hanem csorog ha fénykürtöt kapcsolok
Gondolkoztál* bocs.
Azon már fondolkoztál hogy egy túrán mennyi időt megspórolnak vele ? Na meg akkor jöjjön hozzá a láncszett csere ideje és máris megvan az az "elpazarolt idő".
és azon gondolkoztatok hogy mennyi időt elcsesztek erre a láncolajzóra?
Én is próbáltam de a membrán nekem nem bírta lezárni az olaj útját.Igaz Yamaha Yog volt de szerintem nem nagy külömbség van köztük.
ezt még korábban elmentettem, mikor elkezdtem a láncolajzón gondolkodni.

http://www.akmt.hu/sufnituning...
Ezt hogy érted?

Az elektromost felszereled és 2-3 út után kiderül, hogy melyik állásba kell kapcsolni. Pont ez a lényege.
Benzin szelepről van szó
Csak a gázosok használják hogy elzárják a benzint a mechanikus ac pumpás autókban
És full réz szóval állja az olajat
Ráadásul van rajta kézi nyitó is ha épp a tekercs meghibásodna
Ez tuti.
Vagy egy ilyen vákumos benzincsap is megteszi.
http://shophunter.eu/hu/prod_d...
Régóta nézegetem amit írnak a többiek az ilyen szelepről és csak most esett le, hogy gázszelepeket használnak, anno foglalkoztam emelőhátfalakkal és ott elég fájón megtanultam, hogy ásványi olajat/kenőanyagot csak olyan helyen használok műanyag elemeknél ahol azok arra vannak gyártva, no most nem tudom, hogy a gázszelepek ilyenek-e? Ha igen akkor semmi gáz, de ha nem akkor hamar tönkremehetnek. Mondjuk a gáznak pb gáznak is van ásványi alapja így remélhetőleg bírják ezek a szelepek.
Szerintem nem kellene 6000 körül megvenni a szelepet jó lenne egy ilyen is,legalábbis egy próbát megér.
http://www.ebay.com/itm/DC-12V...
Szia. Én is elérhetném? makaveli@vipmail.hu
Előre is köszi
Mással.......
De hát szórakozni jo dolog.
Azzal az a bajom, hogy szórakozni kell vele, ez a cobra holmi a maga egyszerűségében nagyszerű, könnyű felszerelni és csak akkor ad túl sokat ha túl sokat tekergetem.
Nálam porosodik egy elektromos olajzó szett.
Ha kell vidd és próbáld ki.
Én nem hinném hogy felszerelem.
Ott nincs, nekem is jó "kapcsolatom " van oda, de nem árulják még ha jól tudom.
Szia
Ird le mi kellene jo kapcsolataim vannak a bardiban. Ha ott van lehet tobbet tudunk kihozni mint 10%..
Egy probat meger
Nem szeretnék reklámot semminek. Igy döntöttem.

Eddig mindig (városban élek) otthon mostam az autót. Autó ki, slag fel, mosás, törlés, stb. Újabban (miután lett egy korrekt kézi autómosó a városban oda hordom. Max 600 Ft-ból lemosom (ami jóval több mint otthon.) De ha időben összeszámolom az otthoni pepecselés több időt vett igénybe mire mindent elpakoltam.

Kb ilyen ez az ojajzás téma is. Nem minden rendszer olcsóbb, de talán kényelmesebb.

Nem biztos, hogy a példa a legjobb de én igy tudnám ezt érzékeltetni.