Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A könyvének megfelelő minőségű olajat tegyél bele. Ha ette a motult akkor próbálj meg más fajtát, Liqui, Eneos, Castrol stb... ha más olajat is eszik akkor meg kell keresni az okát.
olvasgass bele könyvekbe, nekem pl minimum az 50-es olaj. Általában elhígul egy olaj.
nem is hidegindításra gondoltam, hanem az üzemmeleghez közeli viszkozitásra. Mikor mondjuk 60-90 fokos az olaj. Ebben a tartományban egy 50-es túl sűrű, a 40-es jobban teszi a dolgát.
Feltételezem, a gyári előírás is 10w-40, én annál maradnék.
ez nem így van, de felesleges belemenni. Csak névlegesen ugyanolyan sűrű a 10WX, valóságban ott is van eltérés, de 10W40 és 10W40 között is van különbség
Azé' akad néhány, itt épp lángol egy: http://indavideo.hu/video/Lang...
Az sn minőség a mai gyártású motorok ba kell egy 2004 es gsxr be az akkori miöségü olaj kell
baszki
a 10w40 meg a 10w50 ugyanolyan "sűrű" hidegen, még a 10w60 is
az 5w ami kicsivel hígabb de +20fokban észre se venni a külünbséget, -20nál már igen de nem sokkal
A 10w-50 nemhogy fölösleges utcára, de lehet, hogy káros is. Ugyanis az olaj, ahogy öregszik sűrűsödik, emiatt a kenő és hűtőtulajdonságai romlanak alacsonyabb hőmérsékleten.
Egy eleve viszonylag sűrű olaj tovább sűrűsödik az sose jó. Én 10w-30 és 10w-40 között vacilláltam, aztán 40-es lett, mert szinte csak nyári melegben megyek, sok esetben kapcsol be a hűtőventilátor.
Egyetértek abban, hogy az 50-es pályára való, ahol szinte folyamatosan nyelezik a gépeket és magas a fordulatszám és ezáltal a hőfejlődés.
A 7100-as olaj a Motul közúti motorokba szánt csúcsolaja. API SN minősítésű, ez a jelenlegi csúcsszint.
Az eneos olaj egy SJ szintű olaj. Egyértelmű visszalépés a 7100-ashoz viszonyítva, (de ez nem azt jelenti, hogy rossz lenne.)
Japannak nincs olaj finomitója más gyártótól van az alapolaj . olyan mint a castrol nem gyárt olajat . egyébként mindegy milyen márkát öntesz bele csak a gépkönyvben előirt minőség legyen API SG . SH és a éghajlatnak megfelelő viszkozitás itt ezen a éghajlaton 10w40 kell
Hát ha csak nem egy hamis olajba szaladtam bele. A mocival nem hinném hogy baj lenne. A blokk szépen jár kartergáz nulla. Nem füstöl se hidegen se melegen a kipu. Évek óta 50 es olajat hasznalok es minden ismerősöm azt használja. Az eneos kérdre viszont nem kaptam választ.
Nem feltétlen az olaj hibája hogy eszi :D eleve miért 10w50 használsz? Pályázol? ha csak utca teljesen fölösleges....
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy valaki használt e már eneos max performance olajat? Van egy 2004es suzuki gsxr 1000em, amibe most motul 7100 10w50-et raktam. Eszegeti elég szépen. Az előtt 5100 volt benne az is 10w50. Ahhoz nem volt étvágya. Szeretnék elpártolni a motultól és kipróbálni mási olajat. Erről az eneos max performaceről semmit nem találok, de magáról az eneos olajról ódákat zengenek. Van belőle gp4T ultra racing változat is, de nekem az már árban húzós. Valaki használta már a max performencet 10w40-et sportmotorba?
nekem is ilyen van.
gyárilag picit vastagon adagolja a pasztát szerintem...
ezért én nyomok át belöle egy kis fecskendöbe,aminek vékony a csöre és igy már faján vékonyan lehet adagolni a láncra.
ezért jobb picivel a motul paszta,annak van ecset a végén...
Igen.
ezt a sárga-fekete elfet tolod te is bárdibol?
Köszi
Köszönöm!!!
Olvashatod.
Csabu!Ha nekem is elküldenéd megköszönném...
sz.szicsu@vipmail.hu
Na latod most megfogtal teljes remulet van rajtam
Fosol, hogy lenyomlak mi? egy berugós busával.
Nem lesz az tul eros neked ?
Beledobok egy mz blokkot és mehetünk