Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Stevesaki,

Én megkérdezném a Dynojet UK-t (www.dynojet.co.uk ).
Notthingam körzetében van 3 tuning center is, azt látom, hogy van Tuning Link-jük, de nem látom a pad tipusát...
Nottingham, UK
en oket talaltam: CMC

szerinted?
Stevesaki,

Ha javasolhatom, akkor olyan padra vidd kint csak, amelyik Dynojet és van rajta Tuning Link. Ha nem ilyen, akkor kár próbálkoznod....

Merre vagy?! hátha tudok címet mondani....
Koszi a valaszt, szerintem bekotom ezzel a terkeppel es megnezem hogy muzsikal es ha nem szimpatikus akkor irany a pad

sajnos ti messze vagytok nekem (vagy 2000km) de korulnezek mik a lehetosegek a kornyeken

koszi meg 1x
Helló!
Beállitás elött volt egy kis torpanás olyan 2000-3000fordulatnál,na az megszünt teljesen,a motor nyomatéka egyenletes és sokkal jobban húz (600rr nyomatéka lett).De felül csak pilláztam olyat tolt hogy még az asszony is megkérdezte aki hátul ült hogy mi volt ez .
Összességében pont ilyet akartam,csak sajna a retek idő miatt nem lehetett igazán kökeményet nyomatni vele,de majd nemsoká
Az extrát ne is mondd

Igen ezen a vizfoltos hideg aszfalton nem igazán mertem 100%-on tesztelni,de majd nemsoká

A gyorsváltó kötelező lesz ugyérzem
perec,

Ez 636-os?! Mert annak aztán eltér a PC csatijai... le kell vágni a 4 injektor csatit, a TPS-t... aztán átalakítás...

A fő bajom, hogy mi van akkor, ha a PC szar. Kipróbálni nem tudjuk, csak amikor szétvágtunk és átalakítottunk mindent, akkor fog kiderülni. Akkor aztán vissza minden... plusz a munkaköltség...
Azért ezt is vedd figyelembe....
ha látnád az öreg harcosom ez nem merült volna fel

most akkor nem tudom megvegyem, vagy sem....
megálmodom
perec,

Elméletileg mehetne, de gyakorlatilag meg kell néznem.

Ha sok vezetéket kell "átalakítani", akkor nem vállaljuk. Nem azért, mert esetleg nem tudnánk megcsinálni, de ha valami "hiba" csúszik be, akkor nem szeretnénk egy 5-10KHUF-os meló miatt mondjuk bukni több 100KHUF-ot.

Mert ugye Te akkor azt mondod, hogy olyan motort hoztál ide, ami működött és mi "égettük le" az ECU-t. És akkor ragaszkodni fogsz egy ECU-hoz, meg új kulcsokhoz az IMO-hoz, meg Új gyújtáskapcsoló, meg ülésnyító, stb...
Szóval nekünk nem éri meg...

Ha kis "átalakítás", akkor mehet...
en ugy ertettem, hogy mondjuk nem stimmel a csati akkor mondjuk te esetleg bekotod(ilyet olvastam a 07es szeria eseteteben)

igy mukodne?
perec,

ha mókolni kell és jó neked, akkor jó.
Amúgy meg nem...
szia ago!
lehet volt mar kerdes....
05-06zx6r pc
jo a 03-04hez is?
nem baj ha modolni kell!
koszi
bocs a jarakterek miatt. mobil......
Szia!
Nekem is f4i-m van, tudnál írni pár sort a módosítások utáni benyomásadiról? milyen lett a paripa? érezhető a változás?

köszi!
Stevesaki,

Probálkozzál. Szerintem nem, de ne add fel.
Ha most azt mondom, hogy nem lesz jó, akkor elkezdődik itt a vita, hogy azért mondom, hogy lehúzzalak.

Ha ezek a térképek jók lennének, akkor a Dynojet (Power Commander) nem tudna padot eladni, mert nem lenne rá szükség.
Csak németben 150 felett, olaszban 120 felett van csak a Dynojet padok száma....
Exup,

Szívesen, de ez jár alapból...:))
Mondjuk az extra szerelés nem volt "betervezve", de van ilyen. Lassan furcsa lesz, ha valami nem történik

Gondolom várod a jó időt, hogy lenyelezd...

Gyorsváltó, gyorsváltó, gyorsváltó...
AGO!

Még egyszer köszi a preciz,és korrekt munkát
A gép fenomenális lett
na, a kepet nem rakta fel
214-513
2004-2005 Kawasaki Z750 European Model
Akrapovic 4-2-1 Full Race Exhaust
DNA Stage 2 filterkit

k&n legszuro is van a gepben
Ago,
lenne 2 gyors kerdesem
nemreg vettem egy commandert a 06 os z750-embe
micron rendszer van rajta

letoltottem az alabbi map-ot "hozza" a commander weboldalrol
1. szerinted ez jo lehet hozza vagy mindenkepp padont kell beallittatnom?

2. mapon nem kell valtoztatni attol fuggoen hogy db killer kint vagy bent van?

koszi
birka1001,

akár lehet...
bigfoot666
Az én Z-m is kojtolt tiltáson, mellé 10L- t evett
nagyon sok benyát kapott!

ago
akartam már kérdezni, hogy a pc- től lehet e fura a gázreakció?
odahúzom a telit és neha olyan mint a kocsiba az elektromos gázpedál, mintha nem kapnám meg egyből az összes pacit!
Bigfoot666,

Idézet: "...bár nem értem igazán, egy ilyen modern injektoros gép ami elvileg tökéletesre szabályozza magának a keveréket,..."

Hát ez egy baromi nagy tévedés. Nem szabályozza magát teljesen a motor. A benne lévő lambdaszonda max 15% gázállásig és talán 5xxx fordulatig tud beavatkozni a motor üzemanyag ellátásában. E felett semmit sem csinál már...
Köszi az infót, akkor lehet maradok majd egy kis méretű sima fokozat kijelzőnél.. A füstöt csak szabályzás körül dobja, az "okosok" azt mondták ott max fordulat körül sok benyát kaphat, bár nem értem igazán, egy ilyen modern injektoros gép ami elvileg tökéletesre szabályozza magának a keveréket, hogy adhat ennyivel több naftát.. szerencsére amúgy normál használatnál tökéletes, ott nem csinálja.. bár tényleg jó lenne padon látni mit is tud, és hogy hatott rá a kipufogó szelepes gyári dob levétele és egy nyitott sportdob felrakása, többen azt mondják alul gyengébbnek kell lennie, bár én nem érzem annak, mondjuk a jobb "hangzás" elhitetheti velem hogy ott is jobban megy, miközben mégsem :D de fennt azért tuti jobb.. köszi még1x!
VIK-001,

Az attól függ, hogy a tulajdonos/szerelő mennyiszer akarja szétszedni a karburátor, áthangolni, lemérni padon.... Attól is függ, mennyire tudja a szerelő értelmezni az adatokat és mennyire találja el elsőre/másodikra/X.-re a beállítást...
Bigfoot666,

A Z750-ben nincs se környezetvédelmi sem pedig végsebesség tiltás, így az ATRE-nak semmi értelme sem lenne, arról nem is beszélve, hoyg nem is lehet bekötni.

Amúgy létezik kis méretű ATRE is, illetve most fog érkezni az első "széria" belőle....

Ha ennyire jön a füst, akkor azt egy sportlégszűrő nem igazán fogja megoldani, már ha az a baja. És szerintem egy sportlégszűrő hatását, azt az 1-2LE-t nem hinném, hogy földi/hétköznapi ember megérzi. Bár lehet van köztünk sok "idegen", de sajnos én nem vagyok csak "A" ügynök és még nem kaptam meg a fekete öltönyömet, hoyg igazi Man in Black legyek...

Ezek a motorok nem szoktak csak úgy ennyire sok üzemanyagot kapni. Lehet van ott más gond is.... Padon kéne látni...
Es mibe faj egy ilyen karbis moci be allitasa?