Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Ago, olyan kérdésem lenne 08-as Z 750-re gondolkodom ATRE-s fokozatkijelzőn, de nem vagyok benne biztos, egyáltalán eben van e ilyen tiltás, és ha igen akkor érezhetően jobb lenne-e a gép. A másik kérdés, ha van benne akkor ilyen kijelzőben csak nagy méretű van? mert a kicsi jobban tetszik, de csak nagyokat láttam eddig, talán az ATRE ic miatt kell neki a több hely.. :/

A másik kérdés, a motorom lenyelezve feketés ninjafüstöt dobál, azt mondják sok üzemanyagot kap, ezen lehetne segíteni egy sport légszűrővel? sportdob van rajta amúgy már, de más "tuning" nincs.. és ha tennék bele sportlégszűrőt akkor érezhető lenne teljesítményben is, vagy csak egy PC és pados beállítás után?

sy a sok, noob kérdésért :) , válaszodat előre is köszönöm!
A fogyasztással nincs nagy gond ,pici menetkultúra javulás kéne meg pár plussz paci,na átgondolom,mert a bandit nagyon fájintos lett a gyárihoz képest... ,ha ennél is hasonló,csak hasonló javulás lenne...
Norbu,

Szeritnem igen.... Hasonló lehet.
Küldenek nekem infókat róla, meg teszteket, de nagyon nem jegyeztem meg.

Multkor voltm hogy egy hajóba rakták be és hogy mennyi literrel evett kevesebbet...:)
Agó!Hasonló változásokra lehet számítani beépítés után mint a Banditon?Tehát a jobb menetkultúra mellett pici plussz lóerő is lesz ?Vagy csak menetkultúra?Na ezt jól megfogalmaztam Érted te na.
Norbu,

Volt is mindig autóba (CMD). Itt van bent a polcon is kirakva...

Az autós egy kicsit más, mint a motoros. Van hozzá egy mérő/adatrögzítő és az alapján "legyártja" a térképet, ha nincs autós pad.

Jó lenne egy autós pad is, de abból még több van itthon és még többen hülyítik a vásárlókat...
Szia Ago!
Látom van már autóhoz is PC,

http://www.agomotors.hu/websho...

de ahhoz nincs padod ,akkor azt így nem érdemes betenni?Vagy igen?A Banditba is padon lőtted be,vagy már autóhoz is van padod?
Káosz_XR6,

A motorok nagy része nem csúcsban növekszik, hanem közép gázállás közép tartományában.
És tegyük hozzá, hogy ott is motorozunk 90%-ban...

Megnéztem most, és a motor padi körülmények között 2sec-cel gyorsult jobban....
Köszi
A nyomaték és a Le-is csak kicsit nőtt,de sokat simult a Nm-leadás és alul jóval combosabb
Köszi mégegyszer ,ha arra járok akkor benézek
n_balint,

Meg van raktáron HealTech Suzuki FI Tuner is..
m_balint,

Új van raktáron!
Sziasztok, keresnék Gsx-r 600-ra (2006) Power commandert ha valaki esetleg tud érdekelne!

Köszi üdv.:N.Bálint
Káosz XR6,

Az, hogy mennyit fog dobni LE/Nm-ben, azt előre nem lehet megmondani, hiszen nem tudom hoygan "működik" most a motorod. Aki megtudja előre mondani az vagy látnok - a Gyurcsók tanitványa -, vagy átbasz téged...

A Stage 1-3-7 között a motor tuningolási fokozata szerint van.
Stage 1-3: alap, kipuf, sportlégszűrő, esetleg kis mértékű blokk tuning
Stage 7: Turbó és társai

Csináltunk már egy ilyen motort, bár az 1998-1999-es volt.
Itt van a görbéje:
Heló AGó

CBR900RR 1995-ös a mopedem,DynoJet karbikitt érdekelne,hogy milyen kellene bele,ha K&N légszűrőm és Akra rendszerem van,de a dobb egy noname nyitott trioval?
Mit jelentene ez kb. Le-ben ill.fogyasztásban?
a Stage1-3-7 között mi a különbség?
Ok!

Akkor a napokba beugrom és megbeszéljük a részleteket.
sakto,

Jó motor a GSX1400!

Természetesen gyári dobbal és légszűrővel is meglehet csinálni a motort. Semmi sem kötelező rá. A motort mindig úgy hangoljuk be, ahogy jön hozzánk...
Sok gyári dobos gsx1400-et csináltunk már.

A DL-t két térképesre érdemes megcsinálni, viszont a GSX1400-et elég egy térképesre is.
Hali ago!

Kérdésem lenne,csináltál már nekem egy motort (DL1000) 2 térképes rendszerrel.
Most van egy GSX1400 "bringám" erre nem szeretnék se sport dobot se sport szűrőt. Így meg lehet csinálni? Vagy is van értelme?
Még valami a 2 térképes cumóhoz meg kellett fúratni a leömlőket anno, ha lehet akkor ezt is kihagynám azaz elég egy 1 térképes cumo.
Ó de hülye vagyok rossz helyre raktam hú bocsánat remélem törölni fogják
ja az oldalt nem linkeltem

http://www.bulkky.com/honda-mo...
Ja most már meg van felül a lemezen a lyukon be tudom dugni a csavarhúzót de ha fent van a fejidom az alsó csavarokhoz hogy férek hozzá?
Szerintem ez baromira nem ide akartad...
Na most megint van egy kérdésem,nézegettem ezt a lámpa állítási oldalt a felső képen jól látom hogy a ramair cső lemez takaróján a lyukban egy csavarnak kell lenni?az alsó képen meg a lámpán lévő két alsó csavarral tudok állítgatni,mert nekem a ramair takarón a lyuk meg van .
Hát ahhoz hogy ez megérje egy kis értékű gépre ahhoz jó sokáig meg kell tartani a motort
predakon,

Ha szerzel egy jó kipufogó rendszer + léágszűrő + PC, akkor kb kilehet belőle hozni egy széria 600RR-t...
Pityu,

semmi sem kötelező...
Köszi a linket!
Majd írd meg kérlek a heti tapasztalatotokat ;)

Ez nagyon szép eredmény amúgy:
126.2 LE, 70.7 Nm - Tlesz Imre