Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem.
Neked nincs véletlen 04-06-hoz használt Comandered, mert láttam az R1 fórumon, hogy 07-08-hoz van?
Dr. qGixxxxer,

Zavarhatsz... max ha megunom, nem válaszolok...

Van különbség (most csak a különbségeket írom le)
A Power Commander V:
10 gázállás, 250 fordulatonkénti állítás
-100% - +250% állítási lehetőség
2 független beállítás tárolás (menet közbeni váltással akár)
4 injektor vezérlés (kiegészítő modullal 8 injektor)
Akár hengerenkénti és/vagy fokozatonkénti külön térkép
Opcionális modulok (gyorsváltó, automata hangoló, gyújtásvezérlő, stb...)
Motorspecifikus kivitel

HealTech Suzuki FI Tuner:
11 gázállás, 500 fordulatonkénti állítás
-10% - +15 állítási
3 független beállítás tárolás (csak indításkori váltással)
1 térképes mód
8 injektor vezérlés
Szinte minden injektoros Suzukiba jó

Úgy lett 75KHUF beállítással, hogyha elolvasod a termék leírásat, akkor ott van egy ilyen mondat: "Egyszeri ingyenes fékpadi beállítási bón"
Ezzel akciós a készülék és még ingyen is szereljük be, meg ingyen iktatjuk ki a lambdaszondát és az exup-ot hozzá.
Aha. Akkor már csak az lenne a kérdésem hogy a HealTech Suzuki FI Tuner és a Dynojet Power Commander között mi a különbség? Mert árban elég nagy. Illetve néztem ezt a healtech-es cuccot az oldaladon és ott 75K volt az ára. Szóval nem értem hogy jön ki szereléssel meg beállítással együtt a 75K. Ígérem ma már nem zaklatlak.
csopy,

Mondjuk azt, hogy célszerű, de nem "kötelező". Én erre azt szoktam mondani, hogy ha nem a gyerek elől kell "elvenned" a pénzt, nem éhezik a család miatta, szereted a motorodat és szeretnéd, ha tökéletesebb lenne, akkor vedd meg,építsd be, állíttasd be.

A Power Commander IIIUSB egy régebbi modell, aminek a gyártását kezdik befejezni és áttérnek a Power Commander V-re.
Dr.qGixxxxxer

Ebben az árban minden benne van (készülék, beszerelés, beállítás, teljesítmény mérés a végén).

Igen, "hallottam" a Memjet Evo-ról annyira, hogy az olaszországból a cégtől importálunk más terméket is, de ezt kipróbáltuk és nem akartunk olyan terméket forgalmazni, aminek a működése vagy a vele elérhető eredmény kétes. nem forgalmazunk olyan terméket, amiben nem bízunk meg vagy a teszteléseink alapján "szar"
Na várj! Én hülye vagyok ezekhez a kütyükhöz. Azt tudom, hogyha teszek egy sport dobot, vagy rendszert a gépre, akkor célszerű "Comandert" is be tetetni, hogy faszán össze lehessen hangolni az egészet. Azon belül, hogy milyen fajtái vannak azt nem tudom.
Azon is gondolkodtam, hogy használtan szerzek be egy Comandert, csak akkor jó lenne tudni, hogy milyet lehet bele tenni.
Ebbe az árba benne van az elektronika és a beállítás is? Erről a Memjet evo-ról hallottál már? Ha igen mi a véleményed róla.
Dr.qGixxxxer,

Ha úgy érzed nem romlott.... akkor lehet nem....:)))
De nem sokan érzik, a pár LE minuszt.... Meg kérdés, hol romlott vagy "javult" és mennyivel... és te ott használod-e.... és különben is...

Általában az emberek nem veszik észre a LE csökkenést mert ellensúlyozza a megnövekedett "sportosabb" hang.

A motor jó megcsinálása:
HealTech Suzuki FI Tunerrel: 75KHUF
Dynojet Power Commanderrel: 127KHUF-tól
Szeva mester. Régebben már kérdeztem ,hogy ha ráteszek egy sportdobot a motorra akkor romlik-e a teljesítménye. Azt mondtad ,hogy igen. Dobtam rá egy akrát ,de én nem érzem hogy romlott volna. Vagy lehet a kezdőség miatt van, hogy nem érzem azt a pár mínusz lóerőt? Egyébként mennyibe fáj , hogy padon belőjétek a motort?
Ilyen dob van rajta.
Sziasztok!
Eladó K5-6 1000 BAZZAZ!

-- Z-Fi TC kipörgésgátló!, injektor és gyorsváltóvezérlő elektronika
- Gyorsváltókapcsoló fordított váltáshoz)
- 11 gázállásonként és 500 fordulatonként állítható kipörgésgátló érzékenységi érték
- 11 gázállásonként állítható megszakítási idő
- Sebességi fokozatonként állítható érzékenységi módosító érték
- Fokozatonként különböző váltási idő
- Gázelvétel és kuplungolás nélküli váltás
- 12 gázálláson és 500 fordulatonként állítható injektormódosító érték
- Fokozatonkénti korrekció megadása
- Számítógépes állítási lehetőség USB porton keresztül
- Teljesítmény és nyomaték növekedés
- Optimális levegő/üzemanyag keverék előállítás
- Lineáris és dinamikus gázreakció
- Két térképes mód (opcionális kapcsolócval)
- Egyszerű beszerelés
- Időjárásálló kivitel
Ár:130000 Ft (eredeti ár 220000 Ft)

bali105gsxr@gmail.com
csopy,

A Power Commander alatt mit értesz?!

Van a Power Commander IIIUSB, aminek a gyártása már megszünőben van. Lehet, hoyg lehet még találni valahol raktáron, de csak 7KHUF az árkülömbség a Power Commander V-höz képest
Akkor közel 200 kiló.
Power Comandert akkor már nem lehet venni újonnan, csak PCV-t?
csopy,

Már csak PCV létezik hozzá. A készülék beszerelve, bepadozva 127KHUF.
Gyorsváltó hozzá: 55-72-ig van.
Helló Ago Motoros! :D
Mennyibe kerülne a 04-s R1-re egy Power Comander, gyorsváltóval padon belőve?
hayakend,

Akkor huzzá el alunnnni
Ez már a huszonsokadik óra hogy vagyok fent....és nem mert buliztam, de hát ilyen ez a munkásélet.
Hayakend,

Semmi személyeskedés nem volt benne.... lehet érzékenyebb vagy, mint szoktál?!
Ágoston....ne személyeskedjünk már megint! Billentyűzheted a többi helyet, tutira veszem roppantmód jól fog esni hogy a kegyelmes úr ajánlotta őket. Köszike
Hayakend,

Jaaaaj....szegény csabai busások...
Békéscsaba.......(na gondolom ezután aki innen visz busát annak nem válalod, mivel hátha én vagyok az)
nem kell, de jó tudni, hogy hogy számoljak a kilométerrel :D
Hayakend,

Merre laksz, csak hogy közelit mondjak!
Jöhetnek.....majd mazsolázok!
Hayakend,

Biztos hozzánk szeretnéd hozni?!
Tudok ajánlani pár jóval olcsóbb helyet...
csopy,

Őszinte leszek.
Kicsit megijedtem, hogy egy értelmes kérdésre adott válaszomat nem értik az emberek, de megnyugodtam
Mondjuk lehet te vagy kivételes, mint NEO...

A "gond" az, hogy a kilóméteróra és a napi számláló nem egyformán "csal". Azaz a napi számláló halál pontos, míg a kilóméteróta átlagosan gyári áttétel esetén 8-10%-ot csal.
Szóval ha az kilóméteróra 10%-ot csal és beállítod pontosra, akkor a napi számlálód kevesebbet fog mutatni 10%-kal, ami növeli a fogyasztási adatodat, mármint számszakilag....

Most én ilyet nem mondhatok, hogy a B programba tegyél bele egy 50%-os korrekciót és a motorodba csak fele annyi megy bele...