Puch Cobra, Kreidler és társai

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem levegős gt cobrám van. Tuning nélkül is nagyon megy :-)
Állítólag a levegős cobrák sokkal jobbak, jobban is tuningolhatóak mint vizes társaik!? Mi az igazság, levegőssel nincs tapasztalatom.
Erről valaki tud valamit???
Ha nem csináltál még ilyet inkább tényleg ne. Kell hozzá egy spec lehúzó szerszám. Utána már csak csavarok meg össze kell jelölni valamivel a gyújtás állórészt meg a blokkot hogy az előgyújtás olyan maradjon mint volt.
Sziasztok!
Puch Maxi 2 "TURBO" -hoz keresek kapcsolási rajzot., és kormánykapcsoló alapját.
1984-es, indexes
http://www.50er-forum.de/viewt...
Köszönöm a segítséget!
Babura
Megválnál a blokkodtól,ha igen mennyiért?
van ilyen blokkom...:)
Nem nehéz melo de ha nem szereltél még ne álj neki.
Csak a dejniket meg a gyujtást kell leszedni meg pár aprob dolgot
Újonc a családban
Segítsen végre valaki, kérem!
Én is ilyesmire gondolok, se nem tudom hogy valóban az e. Hogy lehetne ezt ellenőrizni? Még sosem szedtem szét a blokkját. Mekkora munka ez és mennyire nehéz? Egyáltalán mennyire kell szét szedni ehhez a blokkot?
Főtengely szimmering?
A tankom kristály tiszta, a csapból folyik rendesen az üzemanyag. Ez mindenképpen akkor valami karburátor hiba lehet? Vagy más esetleg? Köszönöm a segítő szándékot!
Ha a tankban, vagy a benzincsapban dugulás van, akkor csinál ilyet. Lehet alattomos dugulás is, ami csak menet közben alakuk ki...
Üdvözlök mindenkit! Most találtam erre a fórumra. Segítségre lenne szükségem, gondoltam itt kapok ezért írok. Nos van egy cobrám amit használok néha. Vizes blokkos. Az történt hogy eddig első rúgásra indult mindig, ment szépen ahogy kell. Utolsó utamon azt vettem észre hogy, miután megálltam és újra indítottam a motort az alapjárat ingadozott, felpörgött és utána le akart állni, gázadásokra hörgött, majd felpörgött. Gondoltam egy karburátor takarítás megoldja a problémát. Ma vagy 10-szer levettem a karburátort kipucoltam, de semmi változás. Nagyon nehezen indul és fullad,ha nem húzogatom a gázt azonnal leáll, de a karbi állításra nem reagál. Gyertyát, kipufogót néztem. Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget előre is!
Sziasztok!
Vasutasjanko!Látom benne vagy a jóféle motorok témájában!Léci dobj már egy mailt ide(fontos lenne!)Köszi!
thotpeti@gmail.com
A vasárnapi moped-kismotor felvonulásra gyertek el!
Már szereztem váltót egy hasonlo koru bsa t blokk is mukodokepes lett a vazat kell
Mar csak hegeszteni. De erdekelne a motor amugy :)
Mérd meg a karbi átmérőt, meg a kipufogó könyök átmérőt! Ha a karbi 13 mm, vagy kisebb és a kipu 27 mm, vagy kisebb, akkor reális a 30 km/h. Ha nagyobbak, akkor rengeteg oka lehet a teljesítmény csökkenésnek.
Ha nem jutottál még előbbre nálam akad egy 1920-as JAP Deszkapályás motor.
Sziasztok! Van egy gyári tomos colibri a5motorom. Új kora ota
nem megy 30nál többet. Esetleg valaki nem tudja, hogy ezekben hol lehet fojtás?
Szeretnék egy nagyszabáyú eseményt reklámozni:
jövő hétvégén lesz a legnagyobb Zündapp találkozó a Világon, aki rendelkezik ilyen motorral kérem vegye fel velem a kapcsolatot, hogy együtt mehessünk a találkozóra.

https://www.facebook.com/Z%C3%...
Milyen deszka pálya? Ha komolyan gondolod, van olyan kontaktom, aki profi a témában.
Hová tűntem? Ha valakinek felvetült a kérdés. Most egy darabig hanyagolom a kis ötvenes motorkákat. Egy Deszkapályás versenygépet szeretnék összerakni. Már van egy Standard Rex 500SV blokkom az kerül majd egy jóképességű vázba és lesz belőle motor egyszer.