Puch Cobra, Kreidler és társai

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyelj már! Ez egy3 lovas 5 sebességes bicaj. Bármelyik Simson többet tud nála. Ennek a fórumnak a lakói sokkal jobb gépeken motoroznak és itt ezen vana hangsúly, nem az üzleten!
Pontosabban Gts 50.
A Hungexpón aukcióra került zündapp gt 50 innen volt valakié? Szépen egyben volt, Az oldaldeklik előtt lévő két takaró rész hiányzott róla. A licit 290 000-ről indult, de nem kelt el. Az eladó 600 000 állított be minimálárként.
Ez egyaránt igaz a nyugati gépek alkatrészeire is. Beépíthetetlen alkatrész, rugalmatlan gumi, méretbeli és anyagbeli drasztikus külömbségek. Mindezek mellett nyugati árakon.
Taiwan-ról olcsóbban, kiváló alkatrészeket vettem a Hondámhoz. Csak ámultam a minőségen.
Valóban, szinte bármi beszerezhető hozzá, csak sajnos a bármi rendszerint egy kalap szart nem ér...
Nemhogy az ndk minőséget nem érik elaz alakatrészek, de van ami konkrétan használhatatlan.
A bárminek az árát a piacon a kereslet határozza meg.
ha valamit keresnek, felfelé megy az ára, ha nem népszerű,akkor bámilyen jó is,lefelé fog mozogni az ára.
Itthon a simson keresett cucc, ráadásul amióta többen üzletszerűen hordják őket huszasával vissza a németekhez,ahol egy csinosabb példány 1000 euro felett kel el, ezek mid árfelhajtó tényezők.
Kép, meg állapotleírás nélkül, csak komolytalan ajánlatot lehet adni...pl. 15e :-)
Hello.Érdeklődnék puch m50 gp_tmenyiért lehetne eladni.köszönöma válaszokat.
Lassan kész a másik idom is. :) Ez már jobb minőségű.
Bitte
Értem. Akkor igazából van értéke ,de nem mindenki értékeli. Csak ilyenek mint mi akik szeretik a ritkább motorokat gyűjteni. Köszönöm a választ!
Én is megkérdeztem egy alkalommal, a válasz pedig az, hogy a simsonhoz bármilyen alkatrész könnyen beszerezhető az egész országban. A német-osztrák gépekhez, csak drágán és többnyire külföldről lehet rendelni. Az, hogy ezek mennyivel jobbak a keleti mociknál, senkit nem hat meg, csak azt a néhány eszelőst, pl. akik ezen a fórumon vagyunk :-)
Ennél a Sachs-nál gondoltam a tárcsafékre. Mi az oka ,hogy kb annyit sem ér mint egy leharcolt simson?! Ennyire gyakori típus vagy csak szimplán nem kell senkinek?
Tárcsafék, már 77-óta van, de valóban a 80-as évek közepe, végi lehet. Ha üzemképtelen, még ennyit sem ér.
Azt még nem tudom de majd megkérdezem. Azt hittem azért több az értéke. Évjáratot esetleg tudsz? Szerintem 89. Az első tárcsafék gyanús
Ha 4 sebességes, akkor 50-60, ha 5, akkor 70000 Ft.
Üdv.
Érdeklődnék ,hogy szerintetek egy ilyen sachs mennyit érhet és milyen évjárat lehet? Venném nem eladnám.
Köszönöm
Itt mindenbe beleszól az unió, csak a fizetésekbe nem?
Mi ez, ha nem lehúzás?
Igen, ahogy írod. Én nem vagyok ellenzője mindaddig, míg meg nem csapja orromat a lehúzás szaga...
Valami szar uniós jogi elvárasnak akarnak megfelelni. Egyrészt az emissziós, másrészt a nyilvántartási szempontok miatt. Még szerencse, hogy terrorcselkmény nem köthető segédmotorhoz, mert akkor azonnal lépnének...
Évek óta megy a huza-vona... Tudsz részleteket erről? Most mennyire komoly?
Mit szóltok a kismotor-rendszám tervéhez? Nekem nagyon nem tetszik...
www.kreidlerdatabase.nl]http://translate.google.com/tr...[/url]
szét nézni kötelező! http://www.users.globalnet.co....