Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs még kész,még gittet igényel majd bőrőzni és festeni kell!Persze festve a többi motyóval eggyütt lesz.
Az az ülés nagyon vagány ! 70-es évek superbike-ja ! Rakjál már pár képet róla légyszi !
Ezzel is ezután jön a munka:
Ezek az események fogják megadni az értékét mikor el fog készülni ! Ne add fel ! Van itt akinek 6 simsonja ragyog ! Nekem még csak kettő van , és ráadásul még egyik sej igazán ragyog de sebaj !
Köszi! Elteszem, még jól jöhet.
Elsősorban a közelben szeretném letudni a dolgot és személyesen vinni a holmit (Szombathely környéke). Nem szeretem mikor telefonban elbeszélünk egymás mellett, mert a végén abból csak a baj van.
Köszi! Ok :) Ma is elhajtottak egy helyről sajnos, de szerencsére ajánlottak is egyet.
Ma megesztergáltuk 11 fokosra a présrésnél a kúpot,0,6mm-es lépcsővel.Így 0,8mm lett a présrés.Remélem f...a lesz!
Köszike! Valahogy én is erre gondoltam.
Bp. hangár utca, 1 kg csavar 1000ft. Van horganyzás, kadmiumozás is. Vagyis 1 kg-ig 1000 ft és minden további pár száz forint. Vihetsz bármilyen apróságot.
fura
ezeknek kb tökmindegy mit viszel, bár az aprókat tényleg nem szeretik
keress kisebb céget
én itt horganyoztattan kuplung-fékkart: http://kissgalvan.hu
600ft volt a kettő kb 2 éve
Sok sikert ! Képeket majd prezentálj !
Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Simson restaurálásba kezdtem, ennek különféle alkatrészeit szeretném újra horganyoztatni az eredeti állapotnak megfelelően. Több helyen is érdeklődtem de nem vállalták el a munkát, merthogy időigényes, apró alkatrészek, elveszik stb. Szóval ha itt van köztetek olyan akinek van erre bejáratott és megbízható partnere saját tapasztalatból, annak a segítségét szívesen venném. Köszönöm! .
Dugattyú domborúságától függ, a dugó élén a dugó domborúságára érintőlegesen vett vonal ad egy szöget, ahhoz képest mindenképp legyen nagyobb, hogy a présrés kintről befelé táguljon. Nem tudom ez így mennyire érthető talán a kép szemléletesebb. (2mm a dumborúság magassága, ebből adódik egy rádiusz arra érintőt véve a dugó élén adódik az a 11 fok jelen esetben.
Hali!Valaki tudna nekem pontos választ adni arra,hogy a simó hengerfej esztergálásakor a présrést hány fokra kell megmunkálni.Ugyanis van 2 hengerfejem de eggyiknek sem egyforma a szöge.Gyári pedig nincs a látókörömben,hogy megmérjem.
Igen S53, legalábbis a tábláján ez áll.

Tegnap délután készítettem videót is amivel még nem vagyok elégedett, és feltöltöttem ide a videókhoz, tippet is kaptam már.
Ja és ennek a madárnak ez az elektromos rajza ! Tuti mert én kitéptem az összes tyúkbelet leforrasztva , zsugorozva az összes csatlakozó megszüntettem a káoszt ,, vettem 12V-os ELBA-t graetz kockát és minden a helyére került ! Az enyém ezzel egyezik pontosan indexeket kivéve , mert már nincsenek .
Ez is egy S53-as az első szériákból !! Olyan lehetett mint az enyém , ill. a vázmerevítőből gondolnám hogy ez enduró volt még a faládában !
Amúgy erre létezik valami gyári kacsafarok vagy,csinálni kell hozzá?
Lyuk van rajta...
Na nekem aztán írkálhatsz ilyeneket,nem vagyok képben úgysem.

Egyébként erről a motorrol van szó /nem gyári állapotú tudom,de nekem nagyon tetszik,97-es évjárat/ :
Akkor viszont majdcsak jó lesz.
A csuszószárakat túkórre políroztam esztergapadba polírpaszta és ronggyal , a baj hogy a szimering házba a vezető szarrá kopott a kosztól dzsuvától ahogy a dugattyú is mivel a szimering rég átengedte a port és a vizet is . Midegyik telóból vizet meg rozsdát burítottam ki , szerintem minimum 5 évet késtem az elsősegéllyel ! Sajna ennyit tehettem értük ! A kiindulási állapothoz képest nagy a javulás , de a jótól nagyon messze van .szóval ahogy szokták mondani szakadtáig örökös ! Az olajat még tartják majd meglátjuk meddig bírják !
Az a baj, hogy az az érdes felület már tönkreteszi az új tömítéseket is.