Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A triumphot???
Szevasztok Banditák! Végre elkészültek azok a dolgaim mit régóta terveztem és takarékoskodtam rá! Csabu rábeszélésére az ülés, beszereltettem a Power Commandert és a gyorsváltót! Az ülés az szuper eddig 300 km. után sajgott a hátsóm most 450 után semmi. Somoto kárpit ki tett magáért de tényleg nagyon jó ráadásul mivel elég magas vagyok még 2 cm.-el megemelte a magasabb üléspozíciót! Ha valaki hosszú távon gondolkodik marad a motorjával ne sajnálja tényleg kúrva jó! A Power Commander V-ös változata lett berakva AGO-nál jelenleg ez a legújabb! A motor teljesen más lett! Nehéz leírni mivel a + 20 lóerőt nem érzem az alap 98-at sem tudom kimotorozni! A motor sokkal kiegyensúlyozottan jár érzésem szerint a gyorsulása sokkal de sokkal jobb a beállítás következtében is megszűntek a motorféknél a nagy durrogások! A fogyasztásról még nem tudok beszámolni! No a gyorsváltó! Ez egy érdekes szerkezet! Szokni kell mivel ha a váltókarhoz ér a lábad elveszi a gyújtást! Lehet vele játszani biztos nem egy 1600-os BMW finomságú de tényleg egy vidámpark! Android telefonra le töltöttem az alkalmazást és Brutuson keresztül rá tudok csatlakozni a szerkezetre! Rácsatlakozom beütöm a kódot és tudok mindenen állítani!Természetesen csak csínján mert nagyon el lehet kalandozni! A fordulatszámon a szenzor beállításon, a megszakítási időn el tudom menteni az előző adatokat ha sportmotorom van és pályáznék! Én csak az alsó fordulatszámot emeltem 4500-ra mást mindent hagytam! Tudom ez nem sportmotor de kiérsz egy jó útra 3-tól koppon húzod a gázt és csak kapcsolsz felfelé gázelvétel nélkül! Pillanatokon belül 230-ál voltam! Egy " picsán" rúgás Igen ez nem kell egy túramotornak de nagyon jó móka! !4500-as fordulat alatt minden megy a maga útján! A feleségem is nagyon örült a módosításoknak! "Harmonikus párkapcsolatom" jelenleg romokban hever!
Megoldjuk :D
Majd várd ki a végét,megmaradt a daytona futómű fekestol,valahogy bele kéne hekkelni.
Aj tink, it iz o bigining of bjutiful frendship
Bármikor viheted.
Az mondjuk többet ér egy kakucsnál :D
NA jó, akkor csak add ide a CBR-t, jó mélyre döntöm, ígérem :D :D: D
Elhasználtam a gyerebe szivességet a hétvégi ausztriára.
Zolikám ennél több kreativitást várnék :D
Add meg a számát, ráküldöm Kupecot.
Van fogalmad róla hányszor tettem már meg eredmény nélkül?
Szólj annak a csávónak, aki úgy néz ki, mint Te, hogy ugorjon be délutánra :D
Eladtam.
Szép jó napot ! Miért akarsz motort venni a jövő hónapban? A jelenlegivel mi lett??!
. a héten elhasználtam az összes szabimat.
A jövőhavit meg motorvételre tartogatom.
Minimálisan földút/kátyús aszfalt-kompatibilis gép, amolyan "fél-enduro kellene" az S meg nem az tudtommal. A CB500X a vágyam, de qrva drágák még... ...ez nem túl nehéz, nem túl magas és olcsó fenntartani olvasmányaim alapján legalábbis.
Hétfő délután jössz egy Kakucsra?
Már hogy alacsony üléses.
Amúgy az NC-ből az S jóval alacsonyabb a többinél.
Honda CB500X... NC700-750X
Ez az igazi ellentmondás.
Alacsony túraendúró.
Köszi, igazad van.
Amire Neked kell, ahhoz faragni kell. A terdszog hegyesebb mint a gs-en, az ules egy inkvizicio. Az hogy nincs fek, az a tobbi suzukin is igy van, azon lehet segiteni. Baromi tartos, kezes, alig fogyaszt, de amerre maszkalni szoktal, neked valami alacsonyitott uleses enduro kene.
Lehegesztem ingyen a gázkart.
Mi a baj velük? A karbit - léghűtést örökre száműzném az életemből. 650-esnél nagyobb motorra meg végképp semmi szükségem.
2007 tol. De ne vegyel olyat.