Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tankra csak ez a hülye szojavitast.
Olyan arat irtak ki egy 60e Ft értékű eurónyi tanóra hogy csak pillogtam.valam 20 feletti adat csak hogy kivegyék a piacra.
Így még atolvasom párszor az apróbetűs rész mert ez így nem kerek nekem.
Itthon nem tudom, de én tuti patikára pucolnám, és feltenném a német ibéjra 400 euros indulóáron.
Köszönöm a választ , megfontolom
Mennyit érhet használtan egy komplett Yoshimura Cyclone Titanium Carbon kipufogórendszer (Titán leömlő+ titán összekötő+ titán-karbon dob+hátsó yoshi lábtartók) 1200-es Mk1-hez ? Nem homológ EEC, eredeti japán fekete J.M.C.A. minősitésű, sorozatszámos.
"Egyébként én nem, hogy a 98 hanem a 60 lóerőt sem tudnám kimotorozni!"

Na, beszélgessünk, mit jelent a kimotorozni?
A fokozat kijelző semmit nem változtatott tiltásig úgysem forgatod ki A Commander az igen! A fogyasztást most nem tudom miután a héten tankolok de tekertem rendesen egyenes úton asszonnyal 225 verte is a hátam, megértem /bár rövid ideig és nem erről szól a történet/ hülye megfogalmazás de ki változtatott az érti sokkal jobban gyorsul a motor jobban akar pörögni no meg a gyorsváltó! Egyébként én nem, hogy a 98 hanem a 60 lóerőt sem tudnám kimotorozni! A fokozatkijelzőt mindenképp beszerelném és egy jó dobot! E jelűt , killerrel Az a hurkatöltő csak Csabunak tetszik! Egyébként a hűtővédőre Csabunál csapj le gyorsan kapsz egy kávét, üdítőt is fel is szereli , igazán jó "fej"! Én nagyon köszönöm neki rábeszélt a zselés ülésre ezt a motor megvétele után azonnal meg kellet volna csinálni az Erdélyi túrán 1100 km egy seggel igen csak megviselt!Ezzel sokkal boldogabb lett volna a hátsóm!
mennyit fog ez a levegőből? Mert nekem városban szinte állandóan megy a ventilátor, ha meg valami után tötymörögni kell akkor is.
Ha a gumi nem menne el, 5e ft-.ot bármikor adok érte. (amíg 3mm a mintája)
Hűtőre minél előbb egy védőrácsot. Televágja bogárral, a rosszabb a kavicsbomba. Ez hulladék légszűrőből van ingyen, van dizájnos lézervágott amit néha árulnak itt-ott 15-20-ért.
Fokozatjelző beszerelésehez egy tipp. Ennek beszerelése után a fogyasztásban nem tapasztaltam semmit. A PC III. után erőt, dinamikát úgy, hogy a fogyim nem lett több, sőt mintha picit kevesebb is volna.
De igen ! Ismered a motort netán vagy csak ismerkedsz?
Megfordult ez is a fejemben, lehet futok majd egy kört télen. Ha kifognék egy valóban keveset futott, papirozható Mk1-es blokkot, akkor valószinűleg megvenném. De majd meglátom. Egyelőre a leghatékonyabb ha kicserélem a veztengelyeket és felújitom a karbisort. Minden egyebet már úgyis legalább 1x kicseréltem.

Hogy később mi lesz.... valószinűleg az "ezmárkiszolgáltamagátengeddel" ragaszkodást legyőzi a "vegyélújmotortmertazsokkalszebbésjobbésmenőbbleszneked" érzés és kénytelen leszek venni valami valami cirkálót.
Köszönöm a választ. Néztem a kommandert, de egyelőre így is kimotorozhatatlan tartalékaim vannak. 4000 után elváltok rendszeresen nekem felesleges lenne. A fokozatkijelzőn gondolkodom. Amúgy a fogyasztása milyen lett neked? A fokozatkijelző változtatott rajta? (és a kommander) minden érdekel.
No most ebben képben vagyok! No nem annyira mint István, de előszór én is Prop-Tech féle fokozatkijelzőt szereltem be saját kezűleg ez tényleg nem nagy kunszt! Én semmit nem éreztem mivel a nagy vizes Banditot nem igen kell tiltásig forgatni hisz alapból megy mint a barom. Az jó, hogy kiírja a fokozatokat talán egyszer-egyszer elforgatod de így a tiltásnak semmi értelme! De ! István és Yoss " sugallatára" Be lett rakva egy Power Commaner V. No itt már egészen más dolgok történnek /nem akarom részletezni mivel már sokan leírták/ Hétvégén az asszisztensnő /egészségügyi/ feleségemmel motoroztunk /igen nagy rálátása van a technikai dolgokra=0/ Ő mondta-"te Zoli ez a motor másképp jár ez nagyon akar menni! És tényleg sokkal jobb lett az amúgy is jó motor! A fokozatkijelzőt rakd be, mivel ez jó dolog és kiveszi a 2 és 3-asban tiltást, de ennyi! Egy dolgot nem értek a SUZUKI gyár mi a bánatért nem tudta így megcsinálni a Banditot? Kúrva jó lett a moci!
Ha ennyire szivedhez nő be kéne tárazni másik motoyó míg van vállalható állapotú.
Köszi a véleményed.
Valószínűleg az lesz, hogy kinézek egy pár használtat Ebay-ről, aztán mérek, s ha nem tetszik, akkor azokat felújíttatom.
Hosszú távon úgy is kell vegyek másik motort, így megint elgondolkodtam azon, hogy eladom, de valahogy nem megy.
Még van ebben számomra pár év. Aztán csinálok neki egy vitrint.
Miután egyik helyről visszajeleztek, hogy nem küldik, megrendeltem máshonnan, aztán váratlanul az első is megjött, a pénz visszautalása helyett.
Sziasztok! 1 hónapja vagyok NAGYON boltod tulaja egy 1250 N-nek és szükségem volna egy kis információra. Valószínűleg már kitárgyaltátok, de szerencsére annyira aktív a fórum, hogy 3600 oldalt kéne visszanéznem, amire sajnos nincs módom. Szóval 2009-es nagybanditnál mit kell tudnom a környezetvédelmi tiltásról, meg úgy általában milyen praktika volna a gyári 98 lóerő elszabadítására? A kérdésem csak elméleti, nem fogom kimotorozni egyhamar az tuti de tudni szeretném, hogy a butítás ha lehet így hívni hogyan szedhető ki.
Köszönöm szépen!
szia
az aláöltözőkről beszélj még
miért adod el?
második
Sziasztok!
Szeretnék eladni pár holmit, az alábbi irányárakon:
- Michelin Pilot Power3 első gumi (120/70R17). Minta ~3mm, DOT4515. Hibátlan, javítva nem volt, most is a motoron van. 14e Ft.
- Új Brembo 07KS05SP szinter hátsó fékbetét 2006 előtti Bandit évjáratokhoz (600/1200 is). 7e Ft.
- Új IXS Adonis technikai aláöltözet felső (méret XL/XXL), szintén új Dainese D-Core Dry 3/4 alsó aláöltözet (méret XL) dobozukban. 11e Ft/db.
Érdeklődés esetén küldök képeket.
Jó, de az nem az első blokk benne.
Bocs 333000 volt két hete
Kex cimbimnek 330000 km van az ezerkettesbe doxa járás...igen,én is ledöbbentem de igaz ő vette szalonból a gépet.