Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2002-es 1200-es Banditot vettem tavaly 9e (!!) km-el itt kint :-)
Lassan megint lesznek gumik :-)
Bandittal? Dózer!
Pózer!
;)
Olyan is van? Na bm...
Ettől majd csinálunk egy jobb avatart, Dodo sokka nagyobbat dönt ;PPPP
Nem Rosso III? ;)
Van itt egy rosso 2, fel is tudjuk tenni! Hasznalt, de ingye :-)
Pedig úgy örök az emlék.
Jó képek! De legközelebb ne törd össze magad!
Nem unatkoztam, az biztos.
Akkor ez igy osszesegeben igazi tura lett,benne sava,borsa!
Rajtad all,szivesen latunk!
A Transzokon mindkét nap előttem ment az eső, ha sietek, akár végig ázhattam volna!
Tulajdonképpen iszok nagy szerencsém volt. Az utolsó előtti napon viszont szó szerint ronggyá áztam, Székelyudvarhely határában kapott el az a brutális, több órás felhőszakadás. Behúzódtam valami rég elhagyott kisbolt tornáca alá, aztán mellettem hullottak lefelé a cserepek a tetőről. F@sza volt, mit mondjak...

...hát az úgy volt, hogy a harmadik nap Szépvíz mellett a víztározónál akartam megállni egy pár jobb fotóra: az út sem volt túl jó, a padkán viszont keskeny és mély gödrök sora, még kjjebb meg focilabdányi kövek. Lassítok, megyek vagy 5-10-zel, és az első kerék belehuppant az egyik ilyen gödörbe, és már borultam is be jobbra a kövek közé. A rossz derekamat megrántottam, a jobb csuklómat nagyon megütöttem, a bal lábszárammal meg esés közben belerúgtam a bukócsövembe. A motort nem bírtam talpra állítani úgy fájt mindenem, tíz perc múlva stoppoltam egy furgont, a két fickó állította kerekére a vasat. Nem akart indulni, kisebb karbiszerelés következett. A fékkarom kiflibe hajlott, de volt nálam egy utángyártott tartalék. A plexit rögzítő szerelvényei letörtek, így gyorskötözőkkel rögzítettem azt. Mindegy, egy óra múlva el bírtam indulni tovább Gyimesbükkre, aztán meg vissza a szállásomra Gyergyócsomafalvára. Addigra a bokám /sípcsontom környéke labdányira dagadt a csizmában. Kissé kétségbe voltam esve, de este jól berúgtam a házigazdával, és másnap folytattam az utat terv szerint. Másfél hónap kellett mire elmúlt, a csuklóm viszont szerencsére nem tört, az (nagyjából) rendbe jött mire haza értem. Azért még most is fáj, ha emelni próbálok valami nehezebbet. Ennyi röviden.
most olvasom észre se vettem, pofátlankodjak oda ? előtte még hátsógumesz is kellene mert ez nagyon nullán van .....
Akkor azis kiesik,marad a pr2-power3 páros.
M7rr-t meg nem probaltam,de nekem is dicsertek.
Fostam is atjonni vele a sogoroknal,aztan meg itthon vagy 5 rendori ell.ponton mentem at,egy helyen mozdult a rendor de masfel lepes utan rajott,hogy tul hirtelen erkeztem,mar nem volt ideje szabalyos karjelzest adnia....
Vissza ne tedd,az egy foskupac!
Miert is nem jossz bandittalira?
Gyonyoru.
Eso nelkul megusztad,mert szep tisztanak latszik a motorod.
Beteakarozni....oszt,hogy volt?
A Ruditól vásárolt s20-m3 páros. Az sv-n volt s20 elöl hátul.
Jön a hideg, visszarakom a sportsmart2-est. Hátha jót tett neki a nyári pihenő
Nem vagyok egy kanyarvadász típus - csak afféle kirándulgatós vénember. Ezt jól mutatja a gumim állapota is, 18 ezer km van a 2 Pilot Street Radialban, az első az lassan csereérett, de a hátsó az kb. félidős.....
nem nagyon dűlöngőztél pedi lett volna hol jók a képek látom megvolt a 2 trans is
Ennyi alatt a power is kész lesz.
Össze, de végül is teljesen magányosan - és nagyon jó volt!
Mondjuk harmadik nap betakaróztam a motorral, de nem volt komoly...