Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen nincs ilyen probléma...Én mikkor kiveszem a gumi részét szilikonnal átfújom.
Nem húznak át, csak a külső műanyag "cső" szerű szigetelés van elrepedve az 1-es és 4-es hengernél. Csak azért foglalkoznék vele, hogy megmaradjon tartaléknak, persze az eredeti
állapothoz legközelebbi minőségben. Nem volt semmi gond a motorral csak a gyertya cserénél vettük észre ezt a hibáját.
ezek át is húznak vagy csak esztétikai hiba ? mert ha csak esztétikai akkor nem foglalkoznék vele ha már megvan a 4 új vagy azt vagy a régieket berakni az ülés alá aztán ha baj van kicseréled (volt már olyan hogy a repedt pipa miatt nem pörgött a gép 8-9000 fölé de az nem trafős pipa volt)
ragasztok 2 monyszter matricát a gépre egyból 50 lóval erősebb lesz és lehagyom az éretlen géped
Sziasztok, gyertya cserénél tapasztaltuk hogy 2db gyertyapipa el van repedve hosszában, biztos nem új keltű meghibásodás , van e valami ötlet
a későbbiekben a megelőzésre vagy a kiváltó okra? Egyébként vettem 4db újat ami be kerül a motorba de ha van tapasztalat jó tanács a hiba megelőzésre meghallgatnám.
Több kép az albumaim között...
Á, még azt is elrontanák....
Mind mehet sushit szeletelni.
A Kawának meg a bányagépeknél. ;)
Suzuki? Megis csak a szovogepeknel kellett volna maradniuk?
ez egy suzuki a henger gyári állapotban van
Reméljük a hónolás sértetlen :D :D :D :D
Lehet, hogy a váltóban akadt össze valami, bontás nélkül nehéz bármit is mondani.
Elozmeny annyi hogy egyszer szinten ugyanigy nem akart indulni. Tolasra is csak blokkolt a kerek barmilyen sebessegben. Aztan megis beindult egyik probalkozasnal. Utana ment 400kmt gond nelkul. A kovetkezo inditasnal csinalta az alapjaraton leallast.azota se kep se hang.
Ja, azt nem írtam, hogy mi volt. Nálam simán kirohadt az egyik hüvely felső része és víz került az égéstérbe, lámpánál álltam a zöldre várva és egyszer csak leállt és nem fordult át többet, kollégának nem fordította át indításkor az önindító csak többszöri próbálkozásra, mivel fiatal autó és gondos gazda így a fene sem gondolta, hogy Neki is ugyanez lehetett, de mikor levették végső elkeseredésben a hengerfejet kiderült, hogy a tömítés két oldalán a henger és a hengerfej is kráteres lett valamiért és ott beszívta a vizet és az megfogta.
Az előzmény?
Nekem tgk-nál volt ilyen, de azt nem hinném, hogy ugyanaz miatt állt volna le a Tiéd is, bár agy kollégám Axor-ja 3 hete járt így és ugyanaz volt a hiba, jelenleg 2 millánál tart és még nincs összerakva. De motornál még nem hallottam ilyet.
Hűűű.. ez nem gyenge :) Beesett a szeleptányér és szép kis rombolást végzett. Gondolom a gazdája kibírta röhögés nélkül :)
volt már ilyen hiba nem 1250 el de nemrég szétszedtem valamit
Hat igen. Eddig mi is eljutottunk :) ugyis szet kell huzni... Csak gondoltam hatha volt mar ilyen hiba
Hát az ilyen tünet az álmoskönyv szerint sem jelent sok jót.
Sziasztok. 1250 bandit alapjaraton jarva egyszer csak leallt. Azota nem indul. Nem lehet atforditani a motort. Kivett gyertyakkal sem. Otlet valakinek? Mintha megakadt volna
Szia!
Egykét aprobb karcot leszamitva hibatlan.
Gyari bodis bilinccsel rugokkal, osszekotovel Db killerrel, E jellel.
50000ftra gondoltam kompletten
Megtudlak érteni a BMW-hez való cumók sem filléres tételek! Amit nem lát a szem azért nem fáj a szív mondja a mondás! Egyébként tanultam, de már nem veszi be, hogy egy Bódis dob, Schubert sisak 20 ezer Ft.
Én egyáltalán nem tárgyalok a nejemmel a motorral kapcsolatos költségekről
Változnak az idők! Próbálj lecsapni rá, ha a feleséged kérdezi az árat azt felezd meg! Én hülye elmondtam a nejemnek a PC és a beállítás összegét! Harmonikus párkapcsolatom egy darabig nyugvóponton volt!