Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felejtsetek el a karbit. At kell alakitani befecskendezore :-)
nekem 40.000 km-et ment 100-as benzinnnel. Télre üzemanyag stabilizáló és tele tank. 3 hetente beindítva. Szezonban legalább 4 tank karburátortisztítóval adalékolva.

Mégis enyhén zöldek a fűvókák és részleges dugulás is volt (ami teljessét vált egy ultrahangos tisztítás után..)
Én semmit sem csináltam, csak a leeresztő csavarokkal leengedtem a karbit. Még az akkut se vettem ki, nem is töltöttem és elindult. Előtte mondjuk megráztam a motort, PRI-re raktam, hogy feltöltődjön az üres karbi. Ennyi. Szerintem a legjobb, ha nincs a karbiban semmi télire.
Valamint egy fontos dolog...a 100-as benyában nincs etanol! A 95-ösben pedig van! Sok kúton meg még játszanak is vele! Vagyis higítják a benzint rendesen mivel olcsóbb mint a 95-ös! Az injektoros motorok pedig nagyon nem tolerálják ha több az etanol a benzinben! Ez tapasztalat! Szóval ha télire leteszed a motort,akkor mindenképp érdemes 100-as benyával tisztán teletankolva!
Az én tapasztalatom ugyan ez! Kivéve hogy én egyértelműen tapasztalom hogy sokkal dinamikusabb a motor a 100-as benyától! Valószínűleg úgy van ahogy valaki megjegyezte...nem a 100-as ennyire csoda benzin,hanem a magyar 95-ös ilyen fos! Mivel ahhoz képest a 100-sal sokkal élvezetesebb motorozni! És igen....még a motor hangja is más! Finomabban szebben megy! Mondom ezt én is úgy hogy 2008-tól vagyis 0 km-es korától az én seggem alatt van a vas!
És tényleg jobb. Amit leírtam, az a tapasztalatom. Mivel új állapotától a gazdája vagyok, tudom milyen a hangja, a dinamikája és a pontos fogyasztása. Mindig csurig tankolom és az "A" számlálót használom tankolástól tankolásig. Én nem is teszek bele többet 95-öst.
Én nem a tisztításra gondolnék hanem inkább arra, hogy ennyi idő kellett az injektor "betanulásához". Persze ez nem biztos, de én mikor injektort buzerálok autón vagy motoron mindegy, akkor általában kell egy kis használat, hogy tényleg jó legyen.
2008-as a motorom. Én szedtem le róla a nejlont. Soha nem volt benne 100+-os benzin. Tavasszal azt tettem bele, nem tudom milyen megfontolásból. Dinamikában semmi különbség, hangja más a motornak amikor kettőbe befordulva emelkedőn erőlködik picit. Viszont 30km-t többet ment el a tank. Csak néztem. Újból a piros pisztolyt kaptam le. Azzal 20km plusz. Mondom, ilyen nincs. Harmadszor is azt töltöttem bele. Azzal 25km. És elkezdett jobban menni. Nem látványosan, de picit érezhetően jobban megy. Leültem számolni. Literenként 39 Ft-tal drágább, az egy tanknál kb 620 Ft. Ha átlag 25km-t többet megy a tank, az 1-1,5l benzin ára, vagyis kb 500 Ft. A tiszta "ráfizetésem" tehát tankonként mindössze kb 120 Ft. Azóta kizarólag a 100+-os benzint tankolom. Az pedig hogy jobban megy, azzal tudom magyarázni, hogy a prémium benzin kitisztított minden mocskot a blokkból.
Ennyi
ja tavalyi telezés előtt löktem a gépbe 98-ast aztán jól meghúztam a bajszát lerak tavaszig semmi indítgatás tavasszal pöcc-röff
Sziasztok srácok ma kaptam bent egy kis plusz infót benzin ügyben! Na szóval ha valakinek karbis gépe van mindenképpen a Jobbik anyagot rakja a gépbe télire az nem fog gyantásodni! Nyilván ez akkor működik ha a régi üzemanyag lecserélődik a karbiba.
Nyilván ha csak rátankolsz az nem elég..... Sajnos a bio komponens instabilitása miatt történik mindez....
Eldugult tankszellőző?
Suzuki 650s bandit 2008. 86le nem pörög ki max 7000 for
Sziasztok,Érdeklődnék nem e tud nekem valaki segíteni, olyan probléma jött elő a motoromon, hogy meggyek vele kb 20km adig nagyon jól megy. És utána elfogy belőle az erő és nem akar ki pörögni max 7000 for 130km óra olyankor a vége, és gyengén húz. Előre is köszönöm a válaszokat.
Nem az enyem a motor. Sogore. Esztergomban van. Ha van valami elerhetoseged, tovabbitom neki!
Nem lehet hogy a karbidban volt valami rittyó?Spurit neki
Lecso, Domew, Gezasz köszi a segítséget.
Ma sikerült beindítanom a motort. A gyertyákat kiszedtem, de azok nem voltak trutyisak. Összerakás után ma is többször próbáltam beindítani még tologattam is de semmi, majd ismét bikázás és az első próbálkozásra beindult. Fogalmam sincs, hogy mi volt a baj, de a lényeg, hogy tudtam menni egy kört.
Ha valaki ledes fényt szeretne a hűtőjére, Interspárban van ilyen.
Ez a kütyü felel a torok elektromos fűtéséért hideg időben. Kábel hossza nem számít. Egy gyertya ha elkezd szórakozni, már soha nem lesz a régi. Ha a tisztítás után beindul, vegyél másikat és cseréld ki az összeset, mert akkor fog megszívatni, mikor a legrosszabbul esik...
Oldalsztender kapcsoló? Vagy a leállító kapcsoló? Az mit jelent pontosan, hogy a hengerek nem mozdulnak?
Lezabált szerintem a sok indítózástól. Gyertya ki ,megtakarít , és indít szerintem jó lesz
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Ma akartam egy jót motorozni, de sajnos nem indult a vas. Minden megnéztem, kap benzint és az önindító is forog (míg le nem merült az akksi), viszont a hengerek meg sem mozdulnak. Leszedtem a tankot, mert arra gondoltam, hogy nem kap benzint és akkor láttam meg, hogy a képen lévő kábel el van szakadva (korábbi tulajnál is el lehetett, mert a zsugorcső alatt volt szigetelő szalag). Kicsi toldással megforrasztottam, majd motor összerak, ez után már pár indításnál a hengerek is megmozdultak, de a motor nem indult be (persze bikáztam is).

A kérdésem az lenne, hogy a képen lévő kábel hosszának van jelentősége, lehet az a probléma, hogy a forrasztás miatt kicsit hosszabb lett és bezavar a gyújtásba (vagy valami másba)? Egyébként mi a neve ennek a kábelnek (ha ez a gond akkor vennem kell másikat)?
Ha nem ez a gond, akkor szerintetek mi lehet a probléma?

Korábban a benzincsap folyt, de az egy javítókészlettel megoldottam, most már csak akkor folyik, ha kell, viszont azóta kb 1 hónapot állt a motor.

Előre is köszi.
Üdv:
Kobold
Én a szabadonfutót nézném meg először, a bal oldalfedél alatt. Zuglóba nem tudod elhozni? Kíváncsi vagyok.
Ez jól hangzik, az ujjak így fognak vissza kerülni
kerülj egyet a kompresszorral a cigányhegyi kilátó felé, nagyon szép mos és új aszfalt van a kilátónál, a sziklás szakasz megmaradt
Maradj má', meghallod a kethengeres kompresszor hangot amit kiad magabol,megrettensz!