Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos azért vannak kérem gondok jazz-t.Az egyik hogy ez a nyomorult úgy lett osszerakva hogy mindent hegesztenek.Ez addig nem baj míg csak használod,egy csatt és lesz gond,nem kell nagy itt egy légzsák se durrant el,de mivel minden össze van hegesztve mindennel simán elmaszott a sérülésmentes oldal.Opelék meg tudták oldani hogy ha jobbról kapod az áldást a balos lámpa és sárvédő jó eséllyel nem lesz kuka.
A másik az hogy szűk mint a rosseb a motorter.Ami megint nem gond a használatban.
Csak a jobbos csatt.
Olyan dolgok nyiffantak ki hogy csak lesek,generátor szijtarcsa,légkondi tárcsa csapágy,ékszíj feszítő,légkondi vezeték,naaz nem semmi.
Meg jó hogy fruttiarban megkaptam,jó lesz ez.
Amúgy a váltó csapágy szar tud lenni és ebből szivárog az olaj.
A pozitív hogy kibaszott nagy a bele,konkrétan a teljes beszerzett alkatreszmennyiseg elfér benne röhögve,gyakorlatilag a komplett orra.
Hali hát azt nem szedtem le mert azt mondták ,hogy azt ne bántsam
Páva ?
Huhh,pedig nekem nagy fejlovesem egy jazz,bar szinte egy arban van a civickel,az meg minosegibb talan,de nem tudom,hogy mennyire kenyelmes nekem ...accordban nem csuszik hatra az ules annyira,hogy jo legyen....
Az eső az okos, tudja hova kell esni. A nyomorult havat viszont lapátolni kell....
jelenleg egy 2006 os jazz-t hekkelunk.
iszonyu fura,a szelephezag banditos allitasu,minden szuk ahova be kell nyulni,az egesz kaszni hegesztve van ami csavaros az meg motorkerekparosan M8 az 12-es kulcs stb.
Skizo volt aki tervezte.
Ja, a dövill az egy rettenet :D
De az NC....kollégának cseréltem légszűrőt. 24 (huszonnégy) kötőelemet kell eltávolítani ahhoz,
hogy hozzáférj :D Valószínűleg ezért hagyhatták benne a márkaszervízben is 18e km-en keresztül.
nem NC,NT.
na az a dővill.
rosszabb az nc nel is.Pedig az is egy korcs honda jazz.
ami alapbol egy rettenet szerelhetetlen bizgere.
Próbáld ki. A 700 az csak DCT-vel élvezhető.
Ez a motor tök páva.
Atom az a motor, ha most kéne vennem, azt vennék. Már a kicsit. (és hogy egykerekezik, OMG...)
Eső bazz,eső.
Meg víz, meg sárfelhordás, meg minden.... ...még mindig jobb ott LASSAN motorozni, mint a szobából nézni hogy hullik az a nyüves hó!
Leginkább motorozni kéne! DL 650-em volt, utána volt egy kis VT 600-as, majd a GSX 750. Leginkább egyedül szoktam gurulgatni, párom néha eljön velem, meg városba rohangálni. Ezért vagyok dilemmában, mert a 650 S Banditot nézegetem, meg Honda NT 700-at. Két teljesen más típus, de mindkettő tetszik.
Hm.. a kék templom szálka felett..
Meghoztad az ember kedvét, de egy katasztrofa lett ez az út, kátyú kátyú kátyú
100-110.. ja csak a visszafordítókban is
Tök jó a tempó,csak legyen valahol fagyizó.
650-es,nyugger 100-110-es tempoval hasitok kruzolva,neked bejonne ez a ritmus,a tobbiek neha idegbajt kapnak tole....
Legutóbb még 160-as gumival futott.
Elég szar ötleteket kaptál... :-D Na jó..csak zrikállak... :-) Legalább ezres?
meg most lemosni sem árt egy szálkai kör után sár, só.... bár nem tudom melyik a jobb, ha só marad a motoron vagy ha vizesen rakom el
Ja,kiszallt lemosni,aztan mar csak egy szal pulcsiban pingvinezett a huzatban....
Szalkai teton mindig jo atszelloztetni a technikat.
Tenyleg le,a mult telen a fele tarsasag nekem otletelt a bandit utani motorvasarlas kapcsan,betegre rohogtuk magunkat....