), fűtetlen fáskamrában álló vasamat ma reggel indításkész állapotba hoztam: akkut teljesen feltöltöttem az Aldis automata töltővel (egy órát dolgozott, 2 hete volt utoljára feltöltve), majd egy negyedórára PRI-be kapcsoltam a benzincsapot, a szívatót meg csutkáig kihúztam természetesen. Ezek után becsszóra a legelső, max. 2 másodperces indításra simán beindult, mintha tegnap állítottam volna le. Semmi egyhengerezés, semmi prüszkölés. Mondjuk az én vasam nagyjából 100%-os műszaki állapotban van, a 48 ezer km ellenére is.
Sokan a Spurira esküsznek, én még nem mertem kipróbálni: egy Honda Deauville-es haveromnak például nem vált be, durrogott a motor tőle, mint a fene, pedig nem tett bele többet az előírtnál. Le is engedte az egész tank benzint, ment a kocsijába, annak nem volt baja tőle. Fene tudja...