{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5628200] 2020. 07. 08. 22:36
Zsigi(HUN)
Srácok,köszönöm a választ. Ha valakinek van még gsr je, az legyen szíves ossza meg véleményét. Írok hogy döntöttem.
[#5627971] 2020. 07. 07. 18:54
kormányos
Azért ajánlott a 2007 től nézegetni.
Volt már erről szó, valamit csak mókoltak az ecu-ba a japók. ( állítólag). Ajánlott a váz alapos vizsgálata, olyan mint a ropi.
Persze nem is faltörő kosnak találták ki. Egyébként bármikor vennék újra 1 szép gyári példányt.
[#5627934] 2020. 07. 07. 14:24
nickgrabowski
Szia!

Én is pont e két típus, valamint a hangvillás FZ6-N között vacilláltam, amikor kerestem, és végül nem bántam meg, hogy a GSR-t választottam. A Hornetről sajnos nem tudok nyilatkozni, azt nem próbáltam végül, de az FZ6-ot volt alkalmam később próbálni, és attól biztosan jobb. Közvetlenebb a gázreakciója, rugalmasabb, és a váltója is pontosabb, simábban veszi a fokozatokat, másrészt az a hátsó lengőkar elég kiábrándító volt a Yamahán és a Hondán is. A hibák szerintem sem annyira típus hibák, mert pont egy Hornetes külföldi fórumban is hasonló tapasztalatokkal találkoztam a sokat futott példányok esetében. Úgy van, ahogy mondták előttem, ami használva van - az kopik is...
[#5627884] 2020. 07. 07. 7:33
Fery
Szia!
Sokáig olvasgattam, keresgéltem, de félretettem a "típushibát" és a "gyakori meghibásodást" mert, ha ezeket nézem akkor mindegyiknél van és lesz valami ami miatt ne keressek és vegyek. Ehhez szerencse is kell, mint az autó vásárlásnál is. Ismerősömnek Hornet 600 van, nem panaszkodik, jó motor az is.
Jelenleg én nem panaszkodom és mondhatom szerencsém is van kopp kopp kopp, jól elvagyok a GSR -rel. Igaz eddig még keveset mentem vele (más téren szerzett sérülés miatt), de egyre többet gurulok és élvezem minden percét.
Szerintem, ha GSR mellett döntesz, itt a hozzáértő rutinosok amiben csak tudnak segítenek, válaszolnak a jövőben is.
[#5627861] 2020. 07. 06. 21:56
Gino
Ezek nem típushibák!
Sőt még tipikus hibáknak sem nevezném.
Kis számban előforduló hiba, de ami használódik az kopik...nincs ebben semmi szokatlan.
[#5627856] 2020. 07. 06. 21:42
Zsigi(HUN)
Sziasztok.
Motorvásár előtt állok. Suzuki GSR 600 ast, vagy honda hornet 600 asokat néztem. igazság szerint, nekem jobban tetszik a gsr. Olvastam típushibáiról, TPS, valami alapjárati akármit, és még injektor problémákról. Van valakinek a gsr ről tapasztalata ? milyen gyakori a meghibásodása ? hornet lenne jobb választás ?
[#5626460] 2020. 06. 28. 10:21
juarez21
Nem hűtögetem, mert itthon mosom le amikor még hideg alapól, meg aztán nekem tökmindegy ki hogyan mossa.
[#5626009] 2020. 06. 23. 22:31
Bopapa
Szia!
Nekem az ac pumpán található üzemanyag szűrő cseréje oldotta meg. Nem drága, egyszerű cserélni.
[#5625991] 2020. 06. 23. 19:45
cZalan
Sziasztok!
Nem erre való ez a fórum talán, de segítségeteket kérem. Szeretnék venni egy gsr750-et, de kevés használt gépet találok ami igazán tetszik és még kevesebbet amiről nem kapok olyan infót akár már telefonon, ami elbizonytalanítana. Ha ismertek jó állapotú motort, amitől megválna a gazdája, akkor szívesen beszélnék vele. Köszönöm előre is a segítségetket!
[#5625984] 2020. 06. 23. 19:44
Steve1973
Üdv Máté! Igaz régi a bejegyzés, de biztosan megoldódott a probléma....
Nálam is ez a hibajelenség!
[#5625897] 2020. 06. 22. 22:26
Fery
Jaj, srácok nem akartam feszültséget kelteni ezzel a mosás kérdéssel!
Nem véletlenül kérdeztem.
Azt el tudom képzelni, hogy nagyon jól ki van találva a blokk öntvény keverék anyaga, falvastagsága a hőmérséklet különbség elviselésére, de én nem terhelném túl.
Inkább maradok óvatos.
Az eső és a felcsapódó víz járó motornál szerintem az más.
[#5625570] 2020. 06. 21. 15:15
Zoli32
Persze, amikor a 100 fokos blokkal felcsap egy meretes tócsa az mas, ertem.
Az nem olyan mint amikor slaggal felulrol meglocsolod.
Persz, az mas terheles, az lrnyegtelen.
Mindent ertek.
Bar mint emlitettem mosaskor nem jott gőz, esoben sokszor.
Tovabbi jo hutest a mosogatas elott.
[#5625492] 2020. 06. 21. 9:53
juarez21
Eső és a mosás két külön kategória. Míg esőben jár a motor, folyamatosan meleg marad, nem tud hirtelen lehűlni, míg mikor mosóval neki esel, a motor nem jár, megkapja a hideg vizet, hirtelen lehűl.
[#5625341] 2020. 06. 20. 12:36
Gino
Nem Zoli, nem láttam.... mi az, hol lehet megrendelni?
Te sem áztál még el és nem locsoltak slaggal a kerti csapról....nyilván.
[#5625337] 2020. 06. 20. 12:29
Pocses
Az igen valószínű, hogy lesz.
[#5625336] 2020. 06. 20. 12:23
Zoli32
Láttál manapság esőt?
A második az . . . .
[#5625333] 2020. 06. 20. 11:55
Gino
Legfeljebb, ha olyan, mintha "dézsából öntenék"....
Szerintem az eső melegebb, mint a csapvíz.
[#5625332] 2020. 06. 20. 11:54
Zoli32
Esetleg csomagoljuk be a blokkot vagy várjuk meg míg kihül.
Te jó ég,hányszor volt hogy sárkányként gőzölt a blokk.Oszt még megvan.
[#5625331] 2020. 06. 20. 11:52
Zoli32
Láttál te manapság esőt?
Az elég hirtelen.
[#5625330] 2020. 06. 20. 11:51
Gino
Vizes sem lesz?
[#5625329] 2020. 06. 20. 11:51
Gino
Vizes lesz.
Tovább nem írom, mert a kettő nem ugyanaz. (esőcseppek vs. hirtelen nagymennyiségű hideg víz)
Aztán elkezdődik az okoskodás...
[#5625328] 2020. 06. 20. 11:50
Pocses
Leginkább semmi.
[#5625327] 2020. 06. 20. 10:47
Zoli32
Esőben mi lesz a forró motorral?
[#5625323] 2020. 06. 20. 10:10
juarez21
Mosd továbbra is hidegen, én nem javaslom a forró motort lemosni még rövidebb várakozás után sem.
[#5625314] 2020. 06. 20. 8:47
GTFour.:!
Sziasztok,
Akit esetleg érdekelnek gyári alkatrészek, találtam párat a garázsban :)
https://www.kepesmotor.hu/moto...