Köszi! Pont ugyanezeket a dolgokat szeretném megcsinálni a motoron (puig plexi, kormány kiemelő, bukócső, dobozszett és konzolok), mint te. Sajnos egyenlőre nem találok sehol ilyen oldal doboz szettet és a hozzá való oldalsó konzolt. :( Ha valakinek van eladó, ne kíméljen! :)
Szia !
Nem kellett , kiadta minden .A vezetéstechnikai oktatáson javasolták , közelebb van a kormány , nekem elsőre kényelmesebb , kezelhetőbb érzetet adott.Annak idején a kecskeméti Parillában vettem .
Nekem anno Bi-Xenon volt beépítve, az elég jó volt.
Manapság már vannak LED-es fényforrások, amiből utánajárni/tapasztalni kell, hogy melyik az ami jó.
Sziasztok!
Még új vagyok itt, szóval üdv mindenkinek! :)
Sikeresen vásároltam egy gsr 600-at a napokban, viszont nekem a lámpa fénye éjszaka kicsit gyengusz. Tudok ezzel valamit kezdeni? Van valami speckó izzó amivel tudnám növelni a fényerőt?
Előre is köszi a válaszokat! :)
Az, hogy más motoroknál mi volt a hiba még nem jelenti azt, hogy nálad is az lesz.
Nem akarom ismételni magam, de az első válaszban leírtam mindent is.
Ez inkább hagyjuk most, mert nem ilyen jellegű a dolog.
Hidegen, bemelegedési szakaszban van OL és nyélgázon. Köztes állapotokban mindig CL van, ha nincs direkt kiprogramozva a lambda szabályozás, ami bizony hátrány lenne utcai használat során.
Az alapjárat és felette "rakoncátlankodó" motorokon nem a lambda kiiktatása a megoldás! Az csak elfedi a problémát, mivel az A/F ratio nem szabályozott, ezért a nem kiszámolt keverési aránnyal működő motor elfedheti a hibát. Nem szűnik meg csak nem észlelhető vagy máshol.
Ha jó a szelepzárás, hézag, tömítettség a szívóoldalon, TPS helyzet és érzékelő működése, fojtószelep szinkron....stb. Akkor megfelelően kell működjön úgy, azzal a programmal, ami gyárilag rajta van az ECU-n és minden szenzor, érzékelő működik.
Az ellenőrzéshez nem kell semmi extra. Műszercsoporton kiírja a pozíciót. Szerviz módba kell kapcsolni az ülés alatti csatlakozónál és ennyi. Az alap állás a C00.
Ahogyan az első válaszomban írtam, mindent szépen sorban végig kell ellenőrizni, korrigálni ha szükséges. A legvége a szelepházag ellenőrzés és beállítás, ha kicsi vagy nincs.
Szia blackiex, örülök, hogy ezt írtad, mert épp a minap beszéltem egy szerelő sráccal, aki azt mondta, hogy 3 , 2006-os évjáratú motornál a poti csere oldotta meg, így te is ráerősítettél :).
2 poti van ugye ezekben a dupla pillangószelep végett, egyiket mi állogatjuk a gázkarral és általában ez az , amit állítani vagy cserélni kell. Így ezek után már egész valószínűnek tartom erre a problémára ez lesz a fix megoldás (ha egyébként a motor rendben van műszakilag).
Legalábbis én jövő héten erre fogok rámenni és remélem megoldódik, de legalábbis kiderül.
Nem kellett , kiadta minden .A vezetéstechnikai oktatáson javasolták , közelebb van a kormány , nekem elsőre kényelmesebb , kezelhetőbb érzetet adott.Annak idején a kecskeméti Parillában vettem .
Nekem anno Bi-Xenon volt beépítve, az elég jó volt.
Manapság már vannak LED-es fényforrások, amiből utánajárni/tapasztalni kell, hogy melyik az ami jó.
Még új vagyok itt, szóval üdv mindenkinek! :)
Sikeresen vásároltam egy gsr 600-at a napokban, viszont nekem a lámpa fénye éjszaka kicsit gyengusz. Tudok ezzel valamit kezdeni? Van valami speckó izzó amivel tudnám növelni a fényerőt?
Előre is köszi a válaszokat! :)
Le is vágtam ...........amikor már felesleges volt . 😃
Tisztítással kell majd folytatnom ...
Nem akarok beleszólni, de szerintem a gyorskötöző "patentszem" nem tart sokáig! 🤣
Én holnap tervezem ébreszteni a Mennydörgést. 😎
Ma megtörtént a sz.lánc cseréje. Jöhet a túrázás...indulhat a szezon !
A GSR-esek örökké fiatalok maradnak 😊
...de az is igaz hogy újra vágom a centit , még 131 nap és nyugdíj .... 😉
Basszus....a régi GSR 600 csapat az egyik képen.....ami 2006-os! 18 éve de szépek (és fiatalok) voltunk! 😆
Öröm - boldogság , nagykorú lett a GSR , holnap betölti 18. évét !
Eddig hibátlanul , megbízhatóan tette dolgát.
KÖSZÖNÖM SUZUKI !!! 🤗 💓 💪
Nem akarom ismételni magam, de az első válaszban leírtam mindent is.
Hidegen, bemelegedési szakaszban van OL és nyélgázon. Köztes állapotokban mindig CL van, ha nincs direkt kiprogramozva a lambda szabályozás, ami bizony hátrány lenne utcai használat során.
Az alapjárat és felette "rakoncátlankodó" motorokon nem a lambda kiiktatása a megoldás! Az csak elfedi a problémát, mivel az A/F ratio nem szabályozott, ezért a nem kiszámolt keverési aránnyal működő motor elfedheti a hibát. Nem szűnik meg csak nem észlelhető vagy máshol.
Ha jó a szelepzárás, hézag, tömítettség a szívóoldalon, TPS helyzet és érzékelő működése, fojtószelep szinkron....stb. Akkor megfelelően kell működjön úgy, azzal a programmal, ami gyárilag rajta van az ECU-n és minden szenzor, érzékelő működik.
Ahogyan az első válaszomban írtam, mindent szépen sorban végig kell ellenőrizni, korrigálni ha szükséges. A legvége a szelepházag ellenőrzés és beállítás, ha kicsi vagy nincs.
Legyen szerencséd.
2 poti van ugye ezekben a dupla pillangószelep végett, egyiket mi állogatjuk a gázkarral és általában ez az , amit állítani vagy cserélni kell. Így ezek után már egész valószínűnek tartom erre a problémára ez lesz a fix megoldás (ha egyébként a motor rendben van műszakilag).
Legalábbis én jövő héten erre fogok rámenni és remélem megoldódik, de legalábbis kiderül.