Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megoldódott a stender a gsx 1400-hez már nem keresek köszönöm
Szia,nekem van egy katana tankom,{valódi}karbonborítású,de a felfogása át van alakítva,de visszaalakítható!
Sporttársi áron megszámítom..........
Ha érdekel,keress meg a nickemre kattintva láthatod az e-mail címemet!
Biztos, hogy ide akartad írni az 1400-hez?
Szerintem egy kicsit több infó kéne a motorról, mondjuk egy évjárat sokat dobna...
google sem segít
Ilyen?
vagy ilyen?
Sziasztok! keresek suzuki gsx 400 katanához benzintankot.
Üdv nem tud valaki egy közép sztendert gsx 1400-relehet sérült is előre is köszönöm
Kedves Béla,
megvannak az adatok, van még 2 db gsx-es hűtővédő, meg 1 db S betűs. Beszéljünk telefonon a továbbiakról
nullahatharminc kilencvenkilenc234tizenhárom. Gábor
Köszi!
Sajna biztosra nem tudom megmondani, nagy valószínűséggel egy superbike I-es kormány: L01. (pont letakarja a Gipro konzolja a gravírozást...) Úgy emlékszem 700 mm a gyári kormány, és ahogy mondtam 30-30 mm -rel szélesebb ez...
Elromlott a link. Na még1x:
hárman állítottuk fel
Hárman http://youtu.be/_uWEzwOSL_8 fel[/L]
Nem a felállításkor görbült el, hanem eséskor. Neki is ért a tanknak, kb. 10 cm a helyszínen előrébb kellett húzni, hogy tovább tudjak menni.
Tudtommal az 1400 az egyik olyan motor amit nem illik a kormánynál fogva borulás után felállítani, ahogy azt a tréningeken oktatják...nyilván ha gyári gyenge, akkor 30 mm-rel hosszabb LSL ugyan abból az anyagból még flexibb. De mivel a gyárit is a kormanysúlynál fogtam, meg ezt most 30 mm kintebb de a csövön, így pont kb nem változik semmi, max az hogy most még 30 mm -rel (azaz 60 mm) kintebb fogok!
Ok, az jó lenne.

És elég merev egyébként? Mert én csináltattam 3-cm es toldókat a kormányvégekre, és egy darabig úgy használtam, de úgy éreztem, hogy nem elég merev, kicsit rugózik a kormány, túl hosszú a cső az átmérőhöz képest, aztán le is szedtem a toldókat.
Na az enyém pont olyan mint a gyári, 30-30 mm-er hosszabb, de azonos (szinte) vonalvezetésü) Ha érdekel eset megnézem a cikkszámát...
Ja meg ha másmilyen kormányt veszek, akkor az eléggé zsákbamacska, hogy milyen lesz. Neked milyen LSL van?
Alacsonyabbat semmiképpen nem akarok, mert így is túl hosszú a fék és a kuplungcső. Legjobb volna ugyanolyan, mint a gyári 2-3 cm szélesebb verzióban. A bontóban kerestem hasonlót, de ott is csak görbét találtam.
Akkor nem szóltam...(Acél -krómozott LSL-em van, nem alu...)
Most találtam egyet az ebay-en 30 euro, ha a szállítás nem több 15-20-nál (még nem tudom), akkor akkor megveszem.

A bevonat max a legvégén ég le, ahol nem látszik. A gyári is úgy van hegesztve, pontosabban 2-3 helyen megheftelve. Nekem a múltkor el is engedte az egyik (akkor jöttem rá, hogy nem csak szem, hanem egy hosszú rúd), én hegesztettem vissza. Nekem saját súlyok vannak, a gáznál pedig a kaoko (ilyesmi), annak mindenképpen fix pont kellene, hogy ne húzza ki. Alu kormányba nem tudok hegeszteni. Hacsaknem beragasztom mondjuk FBS-ssel a rudat...
Elvileg más nincs...de nem lesz drága a gyári kormány? Egy LSL olcsóbban kijön szerintem mint 110 $... nekem az van fent (elég hosszúak a gyári locsolócsövek), meg rm végsúlyok házilag gumidugósra megcsinálva. Amúgy a taknyolással meg leég a bevonat...
Csak ennyi? Minden más méret stimmel? Mert akkor veszek K2-est és belehegesztek egy menetes szemet. Pontosabban nem is szem, hanem egy kb. 10 centis rúd.
Kormánysúly rögzítés. Menetes szem van a végében, vagy "gumidugós".
Tudja valaki, hogy mi a különbség a K2-es kormánya (56111-42F00) és az újabbak (56110-42F20) között?

http://www.northwestmotorcycle...
nekem jó lenne
Úgy látom, már 3-an is szeretnénk ilyen hűtővédőt vásárolni.
Ha gondoljátok, megrendelhetnénk egyben is a hármat Csehországból, így olcsóbbra jönne ki a postaköltség.
Én szinte minden nap járok Budapesten
Üdv kaphatnék egy telefon számot köszi
Érdekelne Mire gondoltál? Üdv