Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Minden kerek! Mostansàg règebbi Suzuki modelled kötik le a figyelmem. Kellett valami kihìvàs, mert az 1400 szinte mar unalmasan is jò. A gsxr 1100 as idèn alig ment a porlasztòk felùjìtàsa miatt...pedig nagyon be akartam kukkantani az öszi talàkozòtokra, de csak pàr nappal kèsöbb lettem kèsz vele.(az 1400 meg nèmetben volt).
Dolgozok meg egy Katanga blokkos 83-as gsx 1100-esen.(galèriàmban van ròla kèp) Komoly kihìvàs, sok dolgot kell rendberakni rajta. De bàmulatos a hasonlòsàg as öreg 1100-es ès az 1400-es között a megoldàsokban, elrendezèsekben...
Neked rendben a gèped?
Kellemes ûnnepeket.

Üdv
Istvàn
Szia Csoppy! Szerintem sem fogsz mellé vele ha egy jó állapotút megszerzel. 24.000 km-el vettem az enyémet 4 éve. Az István által említett féktárcsa hullámosodás engem is utolért, de ezenkívül nem okozott gondot. Szerethető egy gép. Nem egy munkába járós városi gép,(bár van aki így használja) túrázni szerintem remek! Ha ilyet veszel gyere velünk márkatalikra :) Látogass meg minket: gsx1400.hu
Szia István! Ehhez a profi "cikkhez"nem sok mindent lehet hozzáfűzni. Üdvözöllek! Minden rendben veled? Boldog Karit és Új Évet!
Hello!

Az elején a típushibákról:
-Az első féktárcsák kagylósra kopnak, egyenetlen fékerő, miatt fékezéskor ráz az eleje. Igen költséges pótolni.
-hátsó telók "hidraulikus"rugóelfeszítése szokott néha kosszal telemenni, az olaj elszökni, beragadni...ezt, ha idöben észreveszik, be oly nehéz orvosolni, de oda kell rá figyelni.
-itt-itt néha felüti a fejét egyik másik szenzor hibája (TPS szokott néha inkább a injektor sor első fojtószelep tengelyének a szenzora)
-kb 50-60 ezer km-ként kormánycsapágy is cserés szokott lenni, de ez más ebben a kategória sorolható gépeknél is általános.
-Hátsó lánckerék agy csapágyazása tud néha beázni, de ha sokat mosták nagynyomásúval, akkor a lengővilla csapágyazás is kényes rá, de ez is jellemző többi motorra is.
-könnyű felütni a kipufogó leömlőket, mivel nagy a tengelytáv, érdemes alánézni.

Amit a modellről amúgy tudni kell, mondjuk a 1200 Bandithoz viszonyítva.
A bandithoz képest sokkal jobb minőségű, és szintű cuccokkal van felszerelve. A telók élőfeszítése és csillapítása minden irányban állítható, 6 sebességes a váltó, befecskendezős bársonyos járású motor (bandit is , csak kevesen tudják behangolni a porlasztókat, meg dugulások kicsapódások sok problémát okoznak). Szerintem egy fokkal kényelmesebb komfortosabb az ülés, és vezetési pozíció, még a magasabbaknak is. Jobb hatásfokú a hátsó fékje az 1400-nek mint a banditnak.
Ugyanakkor mindenféle lehúzás nélkül be kell ismerni, hogy az 1400 jóval lustább már nagyobb sebességtartományokban, és sokkal jobban el is hagyja magát, ami annyit tesz, hogy elég komoly összpontosítás kell kanyarokhoz, mert kiszemelt ív az egy dolog, meg amin be fogja fejezni az a másik! :))) Jó gumipárosítással, kicsit feszesebb futóbeállítással lehet sokat javítani rajta, de sportmotor nem lesz belőle. Amit a külseje tükröz az várható el tőle. Ennek ellenére személy szerint nagyos sokat jártam az Alpok hágóit minden nyáron, de sokkal többet gépészkertem, mint a banditot, SV1000, vagy Fazer 1000 tulajok.
Ezekben a szitukban nem igaz, hogy nem kell váltogatni, söt...a gyári szekunder áttéttel 18/41) talán leghosszabb az összes többi motor között, így hajtűs visszafordítókban, simán egyesig vissza kell kapcsolni, viszont kanyarból kijövet, ha ráadod a tüzet...na az...azt érezni kell. Persze csak poroszkálva sok mindent meg lehet oldani visszakapcsolgatások nélkül. A hosszú áttétel előnye, hogy autópályás tempónál is kb 4000 fordul a főtengely percenként, és kisebb fokozatokban sem nagyon érdemes 6-7000 fölé forgatni, mert a tűzijáték ott van, utána már esik a nyomatéka. Ez tudja normális kezekben garantálni a erőforrás hosszú élettartamát. De a tenger nyomaték, és egy fakezű vehemens tulaj, képes hazavágni a kuplungot, meg a váltót, ami a többi Suzukival ellentétben szinte problémamenetes ( a banditok váltója a rossz kenés, és komoly teljesítmény miatt sokszor lesz kéreghibás, es zajos) .
Balesetes motornál nagyon komolyan meg kell vizsgálni az egyesfutást, mert gyárilag is elég hamar beszitál már nagyobb tempónál, de nagy tömeg miatt eséskor, hamar csavarodik a váznyak, akkor már kisebb sebességnél is instabil lehet a motor. De meg kell tudni különböztetni, hogy azt nem csak egy elvetemedett, vagy rosszul balanszírozott gumiabroncs okozza.
Ilyen szinte már közhelynek számító pakolhatóság, abban szerintem igen verhetetlen, mind az ülés alatti tároló, mind doboz, vagy egyéb "szatyorrendszerekkel".
Ha a kiszemelte példány balesetmentes, és előző gazdák temperamentuma harmóniában volt a motor adottságaival, akkor szinte garantált a gondtalan jövő, függetlenül az km óra mutatta futásteljesítménytől, legyen az 30 vagy 130 ezer km.
Azért hangsúlyoznám még egyszer , hogy egy sportmotor őssel /gsxr 1100 89-92) a bandit sokkal sportosabb és "hegyesebb", mint az 1400-es. ( az üléspozíció miatt ennek ellenére az 1400-es erősebbnek tűnik, mert nem ülni úgy a motorban, mint egy banditnál, így sokszor egy egy gyorsulásnál azt érzed, hogy az életedért kapaszkodsz.) Mégis a 1400-es luxus cuccokból összepakolt motor, még a bandit egy low budget jármű.
Tömegéből fakadóan ugyan könnyen lehet vele manőverezni kis tempónál is, mégis a lejtős parkolás komoly problémákat tud okozni, ha tulaj nem elég fickós!
Összefoglalva. A néhány típushiba elenyésző ahhoz képest, hogy gazdája hogyan bánt vele. Ha nem volt törve, és karbantartották normális minőségű cuccokkal a járművet, akkor az idősebb példányoknál is inkább csak a kopó alkatrészekre, kell fókuszálni, meg a szinte minden motoron egyformán öregedő, tömítések, gumi, és egyéb műanyag alkatrészekre.
Üdv
István

ui.:Nekem 2002 decembere óta van 1400-em. A mostani 2003-as a szalonból toltam ki 2003 szeptemberében. Az elmúlt 11 évben és 93 ezer megtett km-ben nem éreztem, hogy rossz döntést hoztam volna. Egy 10-15 évig még szerintem komolyabb beavatkozás nélkül elketyeg.
Jó vele hágókat mászni, 6-700 km -t 6-7 óra alatt autópályán megtenni...
Tiszteletem!
Jövőre szeretnék egy nagy motort venni. Olyat szeretnék,amit nem akarok 2 év múlva lecserélni,mert úgymond kinövöm,vagy már kevés stb.stb.
Az utóbbi időben igencsak rá vagyok kattanva a GSX 1400-ra. A cm3 miatt,a klasszikus formája miatt és még sorolhatnám. Szóval erről a motorról azt gondolom,hogy hosszú távú kapcsolat lenne köztünk.
Igazából szeretnék itt egy kis információt szerezni a motorról (jót is és ha van,rosszat is). Mivel eléggé megfontolt vásárló vagyok minden téren,nem szeretem elkapkodni ezt a dolgot. Egy kis tapasztalat és információ mindig jól jön. Ehhez szeretném a tapasztalatotokat és a segítségeteket kérni. Még nem volt nagy motorom sajnos,de volt szerencsém egy nagy Banditot kipróbálni néhányszáz kilóméter erejéig. Szóval ennyi kb. a viszonyítási alapom.
No de nem ragozom tovább.
Előre is köszönöm az infókat!
Minden Jót! Széles UTAT!
Nagyon szép lett!
Helló mindenkinek!

Nincs véletlenül valakinek egy eladó hibátlan gyári kormánya? Az enyém sajnos elhajlott
Sziasztok !

zsír új, felhajló , állítható kartávolságú, profi cnc-mart kuplung és fékkar 10 rugó / db , postázom is..

GSX 1400 01-07
Erről megint lemaradtunk
Pár kép a találkozóról szuper volt
Megvolt, szuper volt!
Sziasztok 1400-sek! Kezdödik az öszi találkozó! Mindenkit szeretettel várunk
Üdv!
2004-es évjáratú, JS1BN11 európai kiadású, Suzuki GSX 1400-hoz keresek sürgősen alkatrészeket:
lendkerék, szabadonfutóval együtt lévő nagykerék, közlőkerék, lendkerék takaró oldaldekni

Nagy Sándor
Debrecen
30/579-9257
Szevasztok!
Van egy ARAI CONDOR STELLAR bukósisakom + kívüről átláthatatlan nap védő plexi ELADÓ. Szinte új, 1-2 alkalommal használt bukóról van szó, amely nekem méret problémás. A sisak 2XL-es.
Ha valaki jó áron szeretne egy ilyen, egyébként kíváló sisakot keressen telefonon, vagy e-mailben. ( Képet kérésre természetesen küldök.)
Szia!
Ezért még nem feltétlenül kell új kifli. Nekem is letört eséskor aztán egy szaki profin megcsinálta. Levágta a határoló csonkját aztán a helyére csavarozott egy pici hengert, fényképet most hirtelen sajna nem tudok róla küldeni, de szerintem jó megoldás, és mindenképp olcsóbb.
üdv érdeklődöm tudna e valaki segíteni arai bukósisakhoz keresek álvédőt v bogárhálót hol lehetne beszerezni én sehol sem találok előre is köszönöm
Ajjaj.
Szerintem nem egyforma. Nézd meg a platnit, a hosszabbnál a kapaszkodó tetejével van kb egysíkba, és a kapaszkodó mögött kezdődik, a rövidebb kar esetén meg a platni eleje a kapaszkodó felett van.
sziasztok!
engem is elért a végzet!
szóval keresek a motorhoz alsó kormánykiflit mert az enyémről "valamiért" lejött a határoló.
ja a bokám már nem dagadt! :)
Hello!
szerintem minda akettő kar ugyanolyan hosszu iletve rövid! ha megnézed mind a kettő egyforma. van egy másik tipus ami nem megy le a lengéscsillapítoig hanem a kettő hátsó kapaszkodó csavarhoz van rögzítve. A hosszú karos jobb mert stabilabb. van egy változata amihez oldaltartót is tudsz szerelni. ennek a kér oldalán van egy menetes furat. Ez látszik mind a kettő képen.
Ugyanez a tartó van a CB 1300-on is. nekem van ilyen is olyan is motorom és nemrég szereltem le róla a hátsó lámpa csere miatt és pontosan illik a gsx-re.
akkor viszont szerintem jobban fog kinézni a rövidebbel (nekem a hosszabb tipus van )
Igen, erre is gondoltam, de ez nem lenne probléma, mert 99,9%-ban nincsen utasom.
Üdv szerintem a rövidebbel a z utasnak nem lessz olyan kényelmes pláne ha rajta van a doboz is
a kérdőjelek lemaradtak, bocsi
Lehetséges hogy kétféle Givi tartókar létezik a GSX-re. Egy hosszabb (1.kép) és egy rövidebb (2. kép)
Nekem az első kép szerinti van, és láttam már sok motoron. A 2. képen láthatót a givi oldalán találtam és "527fz" típusú. Nem tudom, hogy egy egy igazi fotó és újítottak a karon. Vagy csak egy fotósoppos montázs ami "hát így sikerült".
Látott már valaki olyat élőben, vagy van neki olyan, mint a második képen.
Én újat akarok venni (a régi eltörött), és ez a rövidebb szimpatikusabb, és talán jobban is bírja, mert előrébb kerül a doboz.