Sakto!
Én lecseréltem ugyanebből a megfontolásból. Tavasszal vettem egy integrálindexes-ledes hátsólámpát + előre is ledes indexeket. Egyelőre csak a hátsót szereltem be. Mivel el akarom adni a motort, így külön is eladó a szett.
Ha érdekel, keress meg!
dzsokigs@citromail.hu
Én is ezért nem ruháztam be oldaldobozokba, pedig néha nagyon kéne, pl a jövőheti 10 napos túrához. Szerintem qrva ronda/idétlen az a hátratolt index, mikor nincsenek fent a dobozok. Ha leszedem és csak lámpa, az sem kevésbé.
Igazából most egy a hátsó doboz tetejére szerelhető "grillrácson" agyalok amire egy könnyebb táskát rá lehetne tenni.
A tavaszi talin Szappy gépén láttam egy nagyon guszta példányt.
Olyat kéne csinál(tat)ni/venni.
Köszi igen, közben én is kiötlöttem egy megoldást, de ehhez le kellene cserélnem az első indexeket valami kisebbre, hogy a befordított kormány esetén ne érjen hozzá. Szóval érdekel a megoldásod, a címem: eniregnat kukac gmail pontt com.
Gabi!
Téged érdekelt(ha jól emlékszem) az általam kikisérletezett és elkészített kiegészítő lámpa konzol. Ha még mindíg így van add meg az e-mail címedet és nagyon szívesen elküldöm neked a róla készült képeket.
Szeretnélek megkérdezni benneteket, hogy tapasztalt-e valaki olyat, hogy egy kiadós esőben haladás után, de már közbe is nagyon erős, égett gumiszagot érezni. Nem tudom pontosan behatárolni, pedig már többször körbejártam, mint egy kábszeres kutya.
E 360 N Givi oldalra 40 l cca 65.-eur.
E 52 Maxia hatra 52 l cca 150.-eur
Es persze Givi tartokat hozza .
Hol? Hat a legkozelebbi Givi uzletben
Ja es persze dragabbak es jobbak vannak boven de ez a szett le van tesztelve nekem 40 000km es semmi gond nem volt.
Ha az a dünnyögö inkább kerepelö, akkor mégis csak az akuumlátor feszültsége alacsony. (sokszor a jónak vélt dolgok sem azok, igy könnyü elsiklani felettük, és bemenni az erdöbe... Kéne mérni egy töltést fordulaton, meg akufeszt üresjáratban is...
Azt hiszem az öniditó kefés, arra is rá lehet nézni...
A dünnyögéskor lenullázott az óra a müszerfalon?
Csak hogy tépjem a régi GSX 1400 tulajok idegeit.
Szeretnék a motorra komplett doboz szettet.
Honnan és milyen típust.
Ha valakinek van ötlete hol tudnám beszerezni az írjon bátran.
Esetleg jöhetne több árfekvésben is.
Köszi előre is.
Nálam is hasonló volt a dolog, hogy a dobot kikezdte a villa, de ahogy méregettem a dob konzolja volt megrogyva a fektetés miatt és azért volt a huncutság, mert ugye a tulaj egy sportdobot tett fel rá, pedig a fül egyengetés szerintem olcsóbb és egyszerűbb módja lett volna! Ja és az egyenesfutásban én nem véltem felfedezni kivetni valót, eddig!
Posted 23 June 2009 - 12:33 PM
Mine k5 also has wrong alignment. On the right side I must set it to see exactly one line more to get her goin straight... If I want, I could get it "simple fixed" by triming some material from the rear end of left sided square piece of aluminum. Fortunately, that doesn't bother me so I accepted the way it is
Nekem tuti hibátlan a villa, egy karcolás nincs rajta. Szerintem csak trehány munka. Nem is egyedi eset, utánanéztem, és az UK fórumon többen is írták, hogy 1 rovátka körüli eltérés van a két oldal között.
Volt nálam egy bandit, ami úgy ment egyenesen, mintha zsinóron húznák, de egy balra eltakarás után görgűlt annyit a lengővilla, hogy beleért a dob. Az új meg a régi lengővillát egymásra téve semmi nem látszott, himbarendszer, minden pikk pakk szétjött, semmi nem feszült. Mégis, az új villával közelébe nem volt a dobnak.
Én lecseréltem ugyanebből a megfontolásból. Tavasszal vettem egy integrálindexes-ledes hátsólámpát + előre is ledes indexeket. Egyelőre csak a hátsót szereltem be. Mivel el akarom adni a motort, így külön is eladó a szett.
Ha érdekel, keress meg!
dzsokigs@citromail.hu