Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kategória váltás!
Néztem a manuálban mind a 3 évjárat bekötési rajzát de néhány kábel szinezése eltér a manuálban lévőtől és ez zavar...
Tolómérővel mérve is megvan a különbség. Szerintem a villa egyik szára hosszabb 2-3 mm-rel, mert a jelölés egyforma a két behegesztett öntvényen. Lehet, hogy hegesztéskor kijjebb csúszott a jobb oldali. Nem estem vele akkorákat, hogy attól görbült volna a lengővilla. Ha a teleszkóp alsó füléhez mérem a villa végét, akkor ott is van kb 2,5 mm különbség, ami megint azt jelenti, hogy ha az jó helyre van hegesztve, akkor a villa jobb szára 2,5 mm-rel hosszabb.
Szerintem használd a letölthetö szervizmanualból a villanyrajzot, gondolom máshol is szükséged lesz rá majd. Nem hiszem hogy bárkinek fejböl menne a bekötés.
Hallotam már ilyenröl, de az emlékeim szerint szérült volt. Most hogy elvileg jól fut ha megnézed az állitócsavaroknál a prizma eleje és villa között a távolságot az ís eltér, vagy ha mélységmérövel a villa végétöl megméred a pizma felülét az is eltér. Vagyis az egész szar ahogy van, vagy csak a jelölés?
Valamiért nem töltötte fel elsőre a képeket, itt vannak...
Helló mindenkinek, hosszú fontolgatás után úgy döntöttem megmentem a motorom, ennek kapcsán rögtön a tanácsotokra lenne szükségem. Ki szeretném próbálni vajon működőképes e a sebességmérő belső része, viszont sajnos amint a képen is látszik kiszakadtak belőle a kábelek. Ha esetleg tudja valaki melyik színű kábel hova volt bekötve vagy van valami bekötési rajza, esetleg fényképe azt nagyon megköszönném, ahogy minden más tanácsot is.
A gyári rovátkáknak köze nincs a valósághoz. Mikor egyenes a kerék, azaz párhuzamos a lengőkar tengelye és a hátsó tengely, akkor a Majdnem egy egész rovátka különbség van a két oldal között.
Ilyenkor a lánc is szépen középen fut (nagyjából) a hátsó lánckeréken.
Előre meg megajándékoztam egy új kislánckerékkel.
Aztán meg is mértem:
Érdekesen kopott kissé a lánckerekem, a belső fele elég rendesen, kívül meg semmi.
Hamar rájöttem, hogy ferde a hátsókerék.
Csak hogy ne legyünk a lista alján:)
Újabb infót szereztem némi telefonálgatás után.
A neten szereplő táblázat már nem érvényes, nincs szabad szobájuk az adott időpontra.
ez annyiban jó nekünk, hogy tudunk másik szállást keresni, ahol biztosan elférünk mindannyian.
Zsolti, Pörge, és akit még érdekelhet így last minute-ban

http://www.lealkudtuk.hu/g-ste...

én itt lefoglaltam 4 éjszakát mert még nem jeleztek vissza a küldött emailre.
mi a junius 10.-i héten tudtunk szabit intézni. Ha tudtok jönni, próbáljátok meg ti is lefoglalni a fenti linken.
jó lenne összehozni egy közös utat oda is.

Gábor
Hali! Köszönöm az ajánlatot, de nem áll az alku! :) Még annyi kérdés, hogy mi a véleményetek a BOS dobokról? Mert találtam egyet, ráadásul db killeres, ugyh nagyon tetszene... :)
Szia RoBiQa! Van egy jó mély hangu,de csendes kipufogom,gsx1400re, ha érdekel, 30 000ért
A gyári cső átméröje 42 mm amit rádugsz....
Jah, most látom, K6. Nekem K4 van, az még kettes.
Szerintem lehet, hogy más az egy kipufogósnál és más a kettesnél. Neked milyen van?
Sziasztok!

Egy halk sportdobot szeretnék a dagimnak, mert nem tetszik a gyári dobbal, nagyon tölcséres. :S Tudnátok segíteni, hogy hány mm az a cső, amire csatolni tudom a dobot, ha leveszem a gyárit? Válaszotokat előre is köszönöm! :)
Szia!

Enyém eladó.
2007-es, hétvégén lesz meg rajta a 36 000-es szerviz, hétfőn friss műszakit kap. Hibátlan, újszerű állapot, nagyon megkímélt motor.
30 000-nél kapott új láncszettet és új Metzeler gumit.
Jó kis társ. Újonan vettem, végig márkaszervizben szervizelt, vezetett szervizkönyves motor. Ha érdekel: 20/929-2424
Még nem hirdettem meg :-)
Perszepersze, én is annak szurkolok hogy össze tudd rakni! Csak a legvégső utáni eshetőségre felkészülve írtam amit írtam. Ha mégis, neadjisten az lenne, akkor írj az ajonaskukacfreemailponthu címre.
Ha pedig összeállt a vas, akkor képeket azonnal ide
A jobb oldali kipufogó teljesen karcmentes, de egyenlőre még túl friss a dolog ahhoz, hogy elkezdjem elbontani a motort, ha esetleg mégis ez lenne a vége akkor jelentkezek.
Szia. Sajnálom ami Veled történt, átérzem... Nincs rosszabbm, mint látni a szeretett gépet összezúzva! Véletlenül sem akarom azt az érzést kelteni, hogy "dögkeselyűként repkedünk" szegény motorod fölött, várva hogy lemondj róla. Remélem, hogy van megoldás a feltámasztására! Ám ha mégis úgy döntenél, hogy vége, engem érdekelne a jobb oldali kipufogód, már amennyiben teljesen karc és sérülésmentes.
Helló!
Sajnálom a veled történteket, amennyiben a "B" verzió marad engem érdekelne a gázmarkolat bovdenekkel együtt és a jobb oldali kormánykapcsoló.
Amúgy az én gépem is valószínűleg valamikor komolyat borult mert a szitálással küzdök.
Minden át lett rajta nézve, de csak csökkenteni tudtam megszüntetni nem.

Üdv.: kovzs
power pilot az ajánlott inkább!
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy használ e valaki BT023-as gumit, ha igen mik a tapasztalatok. Gumivásárlás előtt vagyok és BT023-as valamint a Michelin között vacilálok, de ha van jobb ajánlásotok azt is szívesen veszem.



Előre is köszönöm