Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazzeg most, hogy mondod igazad lehet! Gyorsan szóljunk a WSBK-oknak, hogy tegyék vissza a gyárit mert szitálni fog a gép!
A kipu nem a vázra van felakasztva?-)



Nem a vázról köszörülték le a 4-5 kilót, de ha így gondolod akkor hízni kell pont ennyit, és lám megint jó lesz a motor?
Kicsit sánta agyműködés.
Köszi a kedves invitálást! Lehet, hogy majd élek vele.

Hamarosan talán (nagyon óvatosan) vmi homályos közelségébe juthatok annak, hogy egyáltalán elképzelni tudjam, mi lakhat egy ezres sport gépben. Az egyik haverom talán szombaton veszi át a az ezres gixerét.
Ha belegondolok, az kb. olyan lenne, minth az én csatalovamról háromszor leszállna mögülem a csajom úgy, hogy egyszer sem ült fel.
a tárcádat meg a telefonod a jobb zsebedbe kell rakni... ennyi a trükk
Jól látom, hogy másfél lóerők reményében költötök el százezreket?-)

Vagy félreolvastam a cikket?

http://www.sportmotor.hu/motor...

Meg 4-5 kg-t spóroltok a súlyon...

Ami persze hiányozni fog a vázról, és ki tudja, melyik kanyarban szitál majd be miatta?

Vagy ahogy a benzint hozzáállítjátok a légszűrőhöz meg a kipuffhoz, úgy van, aki a vázatokat is átsúlyozza?-)

Tanítsatok!

;-)

Számháborúztok, fiúk?-)



Én 25-ért kihozom neked.
Jó vagyok photoshopban...
Attól függ mennyi pénzt adsz a szakinak. Agó zsebébe nyomok egy 50-est az én mocimat is kihozza 200Le-nek!
Azt írja dobot és levegőszűrőt cserélt csak, meg a dyno hangolás.
Erre én meg azt mondom h hagyjuk a tündérmeséket.
Igen tudom. Azért gúvad a szemem.Gondolom vezérműtengely, dugattyú, hajtókarcsere, növelt sűrítés játszik ez esetben.
198 LE keréken...? Az kb. 220 LE főtengelyen...
198Le keréken? Félgyári Superbike? Milyen tuning van benne?
de én most járatom harmadjára, és még nincs benne 12e km!
A szombat a családé volt kivételesen
Járasd csak szépen a vasat én is azt csinálom, meghálálja
Hi!
Nem rontottad az össz képet mivel te is fekete voltál
Columbiai adja a hangot ő megy mindig elől dudának is megteszi
Ha máskor is összefutunk gyere velünk nyugodtan hogy normálisan tudjunk köszönni egymásnak ne csak tükőrből.

Üdv.:Rozsé
Szia!
Megkinozni csak annyira amennyire egy meresnel szoktak de ez normalis,a fogyasztas nekem tobb lett,de nem veszes.2 szer mernek padon az elso utan hangoljak a motort a masodik pedeg ellenorzes ez kb:24000forint.Az biztos hogy ha ossze hasonlitom a beallitas elott,es az utani allapotot teljesen mas lett a motor sokkal kezelhetobb addig minden gazadasra maskepp reagalt nem lehetett kiszamitani.Meg a masik igy legalabb tudom mennyi is a motorom teljesitmenye kereken198le,en minden kepp javaslom a beallitast.Az biztos nem olcso de csak egyszer kell megcsinalni.
Köszi a segítséget!
a k4 teló beállításai:

Hello!
én is szoktalak látni titeket szegeden! Főleg a suli miatt. Szombat délután nem voltatok rakparton? Elmentem arra párszor vagy 60al (bejáratós az aprilia)
Szia!

Köszönöm a választ. Egyébként neked nem eszik sokat a beállítás után?
Illetve mennyi ideig tart a beállítás maga és nagyon megkínozzzák a gépet?
Gixer 1100 bontásra 1994

Szinte mindene megvan.

http://www.sokmotor.hu/hirdete...

http://www.so
kmotor.hu/hirdete...


http://www.bikepics.com/member...



Üdv: Kakukk

Tel: 20 6631631 / 20 6631555 / 22 373 950
szia!
nekem k-6os 1000-sem van csereltem dobot,levegoszurot es kell allitani a csere utan nem penzkidobas!B.lellen a Tomi allitotta be nekem!Sokkal jobb lett a beallitas utan.
No, fordítva rosszabbul vette volna ki magát (1000-esre mondom, hogy 600)
A fekete sereg jól mutatott! Kicsit rontottam az összképet a Rakpart és a Lófara közt
Faják a gépeitek!

De jó, hogy végre tavaszodik! Este még munka után befigyelt egy palacsinta is.