Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen ezt most néztem pont este,holnap meg is nézem hátha csak a lánc miatt van!Amúgy neked ha emelőn van a hátulja és kézzel forgatod a kereket nem ad ilyen kopogó,kerepelő hangot?Halkan simán forog?
Te figyu...nem lehet hogy laza a láncod és az kerepel mikor visszaengeded a gázt? Meg most is irod hogy valami kerepel állo helyzetben is?
És ha tekerem a hátsó kereket felemelt állapotban mi az a furcsán kattogó,daráló hang a első lánckeréktől?Igaz ezt majdnem minden motornál hallom?
30A,12V.....360W, szerintem az kézzel fogható...
Lehet feszítő valóban, de ezt így látatlanba megmondani nagyon nehéz és csak találgatás. Vidd el egy szerelőhöz meghallgatja és szerintem sokba sem fog kerülni, de tudni fogod mire számíthatsz.
Biztos vagyok benne,hogy már a 2-nappal ezelőtti kiírásod is sokan látták,de mivel lennél előbb a találgatásokkal!? Ha valami nem ok akkor úgyis meg kell csinálni mielőtt valami nagyobb bajt okoz,de mivel valószínű nem Te fogod, így a legegyszerűbb megmutatni egy szerelőnek.
Segítsetek légyszi! SRAD 750 em van,most vettem elő először! A gond a következő,ha 1be kb 20-30 nál visszaengedem a gázt a motorból furcsa daráló kopogó hang jön ki,mi lehet ez?Vezérműlánc feszítő? Köszi előre is!
Addig is nézek egy alig használt blokkot.
ja és látszik hogy újítva volt, mert bele van karcolva a szám a hajtókarba...
Nyilván akkor volt felújítva mikor elhányta magát...amit itthon tudok mérni digitális tolómérővel az határértéken belül van, a főtengely és csapágyai is jónak tűnnek, egyedül a hajtókarcsapágy lenne cserés.
Hanyag gazdás, rengeteg kilométeres blokk aminek már szált el a hajtókara az nagy valószínűséggel mindenhol kopott és kókányolt, így szerintem jobb döntés egy blokk csere.
Igazad van. Most hogy szétbontottam atomjaira, a 4. hajtókar egyszer már kinézett, látszik belülről a hegesztés. Hát a meglepetések...Ha vége az ünnepeknek elviszem gépműhelybe a vezérműtengelyt, aztán meglátjuk érdemes-e vele bíbelődni...
De az a roppant érdekes, hogy szeptember környékén még mentem vele, aztán most meg nem tekert az önindító....így jutottam idáig.
Nem ismerem a történetet és így nehéz bármit is megállapítani,de az írásaid alapján olyan motort vettél ami nagyon szét van ütve és most ahogy próbálod életre kelteni előjönnek a problémák. Egy ilyen kaliberű dolgot már élőben kellene látni és részletesen átnézni minden porcikáját.
Próbáltam mérni az áramfelvételét, de dig műszerem csak 20A-ig tud....kiakadt (üresben), mivel 30A-es fő biztije van így gyanítom felveszi a közel 30 ampert....(jónak mondható...?)
Kiszedtem már a szelepeket is, és visszaraktam üresben a két vezérműtengelyt....és itt jön a meglepetés: Szorul! (szívó oldali)
Ez mitől lehet?
Elcsavarodott a hengerfej?
Ha nem adsz rá áramot akkor simán,de amikor oda pirítasz neki akkor még a Toldi bajnok is kevés lenne hozzá...
Az önindító motor lefogható kézzel? (csak a motor)?
Lehet itt lesz a hiba oka...
Gyertya kivételen már túl vagyok, természetesen nem a hengerfej ledobással kezdtem...
Kicsit lentebb olvastam és nagyon bánom,hogy olyan sokat szórakoztam a motorommal,hogy jobban tudja a fizikát. Jól le kellett volna áttételezni és lehet tudná azt a 350-körüli végsebességet amivel már elgondolkodnék egy vadászgéppel való gyorsuláson 300-ig.
"Elvileg a termosztát is nyit" ???
Ennek az a menete,hogy át kell nézni az egész vízrendszert és meg kell bizonyosodni minden alkatrész rendeltetés szerű működéséről,mert itt az "elvileg" nem működik. Ezt viszont csak Te tudod,mert az emberek a monitor mögül nem tudnak a motorodhoz érni. Ha meg nem birkózol meg vele akkor meg kell mutatni olyannak aki ért is hozzá...
hát azon én is meglepődtem, hogy elsőre hengerfej le, hajtókar csapágy ki. hmmm én ezt hagytam volna legutoljára
Meg ne sértődj,de nem barkóbázni kellett volna és szét borítani mindent, hanem megkeresni a hiba okát és azt helyre hozni...
az önindító lehet perselyes, ha a vezérlés jó, szelephézag jó, és átfordul kézzel, akksi új, más nem nagyon lehet.
vedd ki a gyertyákat és próbáld meg, hogy úgy átbírja-e fordítani.
hát ha kézzel átfordul és nem akad meg sehol akkor az önindítónak is át kell tudnia forgatni elvileg ha jó
Segítsetek!!! Srad 750-em olyat csinál hogy egyhelyben járatásnál nem hűti vissza a vizet a venti,de nem minden esetben csinálja! 103 foknál mindig elindul a venti is, elvileg a termosztát is nyit!