Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most hogy mondod , a futómon rengeteg motor utazott már , de útközben elromlott motor csak chopper hínaras kormánnyal volt , de az többször is !
Melyik patent ? A csőves , vagy a tömör végű ?
Nincs csopperos cimbid? Kérsz kölcsön egy utánafutót...
Ez a zoli egy genya pali tenyleg ha nincs did nittelod mivel rakod ossze a lancot attolni hozzatok izmos lenne
Zoli már csak ilyen mikor valamivel kínlódok rácsörgök és van pofája csak 10 percen belül odaérni hozzám a megfelelő szerszámmal segíteni!
Mond mi kell lefotozom neked, pdfben nincs meg csak papirformaban
Akkor mond a cimet atugrok hozzatok lanccserere s estig ujja varazsolodik a gep viszek sört es langost ingyen nem fogadhatom el
Üdv valakinek megvan a haynes hayabusa könyv pdf formátumban?
Lehet szükségem lesz rá
Ja a tesztet mi is várjuk már , van még teendő bőven , ha kész , akkor szét lesz szedve csavarokig , és festés , új csavarok stb. utána lesz csak szaggatva ! A blokk már életre kelt , 8 évnyi csendes pihenő után , szerintem nem lett rossz !
Kifizetni ilyesmit ? Lehetetlen ! Ilyet csak grátiszba lehet elvégezni , a szutyok munkából amúgy is kivette a részét , hisz ő van otthon , ő koszította össze ill. rakott hozzá , mert ez még így nem volt darabokban , csak mikor készült , én mondtam is hogy adjanak egy lézer pointert , aztán azzal faszán tudom mutogatni hol retkes még a vas !
Remelem a busas kollega csak a lanccseret fizette ki
Mikor lehet tesztelni a gokartot ??
Elég ha egyenesen megy , csak azt gyorsan tegye !
aranyos a gokart. Csak egyenesen fog menni? Nálam is akad a garázsban egy 500 köbcentis.
Köszi!:)Elég stabilnak tűnik a motor,kétszer is sikerült 9.5-öt futnom vele a Shinkóval,igaz ezt már Tökölön is tudta utcai gumival.Majd Kiskunlacházán,és Kunmadarason kiderül mit fog tudni a ragasztón,de az aszfalton jelesre vizsgázott!:)
Ha leírom , becsinálsz ! Kellett a lánca a gokarthoz ! Ha veszünk láncot akkor a Busa kapjon újat , a gokartba szétszaggatni jó lesz a Busa-Kawa vegyes lánc ! Mivel a lánckerék csapágy lógott már , azt is kicseréltük , szimeringeket is , kerékcsapágyak kitakarítva , lezsírozva a láncot meg ha már cseréljük , nem a helyén préseltük , hanem lengőkar rugóstaggal együtt kibasztuk alóla / barátom a tulaj nagy örömére , azt hitte soha nem lesz összerakva / és a nittelős patenttel lett összerakva a kalapálóssal ! Közbe minden kitakarítva , lezsírozva stb. Az igaz hogy a lánccserét meglehet oldani a helyén 10 perc alatt a csöves prés patenttel , de így kitakarítani , lezsírozni nem hiszem hogy bármelyik csilli vili műhelyben elkészülne mint nálunk a "disznóólban" a stokedli bakon ! És főleg ilyen hangulatban mint ami nálunk álltalában uralkodik ! A szerelő állványunk már tél óta foglalt Ja a Busa olyan lett mint amikor kigurult a gyárból ! A fékdugattyúk vajpuhán lődörögnek , a himba , a lengőkar a ruganyója , minden patent !
Tenyleg vicceltem nehogy mellre szivd
Na latod a simson topicot egyszer sem olvastam de belenízek hatha megcsap a fighter erzes
Jut eszembe irtad hogy egy hayabusan csinaltatok a hatuljat, ott mi volt a hibajelenseg amiert kellett a művelet
Mint Kawasakis megsúgom a kolbász zsírt azért rohadtul sajnáltam én is ! De mint Maico nak is megveregettem a vállát /kawasakis létemre / így jár aki a nagyokkal kel versenyre ! Persze vicc , sajnáltuk a rídert is , vagy legalább így illik ! Egyébként még a Simson topikba is fesztelenül írok , pedig aztán igazi fighter-ek vannak !
Azt sem ertem hogy egy kawasakis hogy mer a suzuki topicba irni es hogy mer egy majdnem bajnokhoz meghajlas nelkul irni
Csak viccelek ekecselek

S en is gratulalok maico mesternek hogy jokat csatazott de azert sajnalom a masik narancsot mert igy latni egy hayabusat bruhuhu
Kawasakisként nehezemre esik de gratulálok ! 9.6 és 244 km/h figyeltünk edző futamon is , a hátszélre holnap már senki nem fog emlékezni ! És végre megtanultál rajtolni is ! gratulálunk ! A szlovák busát meg megölted , nem bírta a pszhikai nyomást , és földhöz baszta a kolbász zsírt , legyalulta a jobbost rendesen ! Ha tudna kerekezni nem ilyedt volna meg mikor a motor kiemelte az elejét ! A lényeg hogy ügyesen gépészkedtél és a döntő sem sokon múlott !
Csak ismételni tudom egy héttel ezelőtti önmagamat:
Csalós motorok,rossz mérés,hátszél!
A viccet félretéve pedig gratulálok mindenkinek!
Külön köszönöm Albinak,és barátjának a sok segítséget,és a kerékcseréket!
Lényeg a végeredmény.Van valakinek tapasztalata lánc olajzó autómatikáról?
Komoly motorbak látom voltatok a disznyó ólban.
Iparkodunk amennyire tudunk , ma is ipari kémkedést folytattunk Fertőszentmiklóson ! Eszmecserét folytattam Wolfgang-gal ! Megkérdeztük mennyiért adná el a büntető rettenetet , azt mondta 3500 juró / csak hogy ne legyen ellenfelünk , de rosszul gondoltuk , mert van neki egy másik , az 2000 juró ! / Na de ha már busa fórum ilyen teendők is vannak , egyszerű lánc cserének indult , aztán egész napos elfoglaltság lett belőle mindkettőnknek , de most olyan a busa hasa alja mint az újnak ! Hátsó fogaskerék csapágy csere , többi csapágy zsírzása ,lengőkar tűgörgők zsírzása fékbetét csere , munkahenger komplett tisztítás , dugattyúk is , miután vajpuhán úszkáltak , aztán lánc csere, rugóstag tisztítása stb. Mint az új ! Aztán egy érdekesség , balról jobbra az első egy DID ami a busán volt , a középső az új RK 530 erősített és a harmadik egy 91-es ZZR-ről való gyári EK ! Nem semmi !
Erről a régi technika óra jutott eszembe ahol ráspollyal reszeltünk mindent ami a kezünkbe akadt