Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Marmint nem a hayabusatol hanem tőled
Muszaj vérét szìvni a vérszívónak
Akkor nincs mas hatra mint kitartast es szerencset kivanni
BBS Oil kft Budakalász a javítást végző szervíz neve. Kép bal oldalt a javítás elött jobb oldalt a javítás utan a jobb oldalu képen kicsit sok lett a zoom de a felület köszörülés után jó lett. Ahol karikáztam azon a szakaszon eresztette az olajat. Üdv
Köszönöm tisztában vagyok vele.
Marad.Megállapodtunk a javítást tekintve.A blokkra és a km futásra is garanciát vállalt 11 évig castrol r1 et rakott bele most utoljára motul v300 került bele mert rábeszélték,hogy az jobb ezzel ment 200km majd ponyva alatt pihent eddig.Tünet szerint szimering csere lesz meglátjuk.
Hozzáteszem korrekt eladónak tűnt mind a helyszín mind az ember aki kb50év körüli forma,megmutatta a másik motorját is amin fiatal korában suhant csillivilli az is ponyva alatt letakarva pihent.Indulás előtt elbúcsúzott a motortól nyomott a tankra egy puszit és kihozta a kisgyereket is meg a párját is megnézni ahogy elindulok haza.
Mielőtt bárki genyózna nem azért, hogy na végre megszabadultunk tőle.
Ahogy Tibi írja, ez már komolyabb javítás, ha a szimering lenne rossz akkor sokkal kevesebb olajat enne, ott nem bír sokat berántani, ez már inkább gyűrű, henger stb problem lehet amit házi javításnál sem hozok ki 100 rugóból.
mikor lehet látni gurulni a gokartot?
Simán el állhatsz a vételtől , a felsorolt hibák miatt , még a szerződés apró betűs része ellenére is , bőven kimeríti a rejtett hiba fogalmát ! Meg se próbáld az átirási folyamatot elkezdeni , csak a helyzetedet bonyolítanád , ahogy a javítást se , kizárólag egy műszaki állapot felmérést ha lehet márka szervízbe , ezt is csak akkor ha nem hajlandó a motort vissza venni ! Az elállási összegről matakolhattok , de csak akkor ha korrektnek ítéled az eladót /pl. elhiszed hogy nem tudott semmiről /és ez esetben jó fej vagy ! Légy józan kb. 40 ilyen motor van eladó , ne a javítási költségek józanítsanak ki ! Ezt az eladó is mérlegelni fogja , simán veszti a jogi utat ha azt választaná !
Kivancsi lennek az oreg az hany eves
Ez szep volt
Az egyik kollégám is a ronda nőket szereti,ezek szerint tud valamit az öreg!
Nálunk csak a kalács omlik,de a fos se lehet szar!
Ismerem a problémát,ha már karcos a felület van erre is cucc amivel össze lehet rakni,vagy a síkolás.Makacs tömítéseket evvel szedem le rutin munka nem szokott gondot okozni a tömítés leszedés.Mérni kell a blokk síkot is nem csak hengerfelyen.0,05mm max ennél több gépműhely.
Lehúzás,bevétel szerzés szakmunka nélkül.
Igazabol azt erositetted meg hogy a markaszervizek szereloi es a fonokseg semmit sem valtozott az elmult evekben. Nagyon komoly ez a paszta dolog, mintha a mentos egy utoeres verzesre ragtapaszt tenne
Tudod aki tapasztalt az mar nem kezd nagyon csinos lanyokkal mert tudja azok az ágyban fabatkat sem ernek
Omlik a fos s akkor mivan bazee
Mi a szervíz neve,illik ide írni,hogy oda ne vigyük javítani.
Hali! Olvasva véregér sztoriját...kitartást és sok sikert a javításhoz. Én is hasonlóképp jártam csak velem nem az eladó szúrt ki hanem a márkaszervíz. A motor előéletét korrektűl elmondta a tulaj már amennyiről ő tudott. A motoron a szívósor szelepei elégtek nem lehetett szelephézagot állítani már emiatt került márkaszervízbe eladás elött hogy ezt a nagy hibát és minden mást javítsanak ki. A szelepeket kicserélték a motort összerakták, az előző tulaj közel 300 000ft fizetett(megkaptam a számlát a gari miatt) a motort elhoztuk de pár kör után a hengerfej és a hengertalp között elkezdte kinyomni az olajat..... ajaj.... hivtam a szervizt h mi ez és érvényesíteném a garanciát? (A javitast végző szervíztől kozel 250km re lakom ezért próbáltunk olyan megoldást találni amihez nem kell feltrélereznem a motort) Első megoldás húzzunk rá a hengerfej csavarokra. Az én szerelőm annyit mondott hogy az nem lesz megoldás nyilván hiszek neki már bizonyított. Ismét hivom a szervizest hogy milyen megoldást lát...a megoldás a következő : jòl zsírtalanítsam le a felületet majd kívülről pasztázzam be. Ez nem tűnt túl jó ötletnek. (A szervizes srac még elmondta hogy mikor szétszedte a szelepcsere miatt akkor már pasztával volt összerakva és hogy nem biztos hogy jó a hengerfej meg a hengerfej már volt síkolva valamikor és ő nem akarta pasztával összerakni.) A hiba meglett már saját költségen de meglett a hengertalpról úgy kaparták le a régi tömítést hogy nagyon összekaristolták, így a hengertalpat meg kellet köszörültetni és újra összerakni új tömítésekkel. Most teljesen jó a javitás után. Egy márkaszervíztől többet vártam szakmailag és korrektségből is (paszta :/). Rem nem túl zavaros.
hagyd a faszba,vidd vissza ,kell neked a probléma?
szerintem nem nézz másikat,
De ha már ott van megcsinálja az ember.
Köszönöm a sok eggyüttérző hozzászólást én sem vagyok valami boldog de hát ez lányoknál is előfordúl, hogy nagyon szép minden de ha lecsuszik a bugyi kifordul a fejes káposzta.
Hallod milyen környéken laksz te,hogy ott még a fos is omlós?
Nehogy oda költözzek.
De igazad van kisse eltuloztam a dolgot. De rohadtul idegesit ha orommel vesz valaki egy almot es elso nap omlik a fos
Bazzeg lebuktam de en szoltam a vevonek hogy alufoliat is adok melle gratiszban
Nem volt szerencsem kokanyoltakhoz szerencsere most az enyemben 50ezer van es 3 ev mulva amikor eladom nem 23 e lesz benne nyugdijas videki orvostol..
Én is a szerelőmre várok mert lesz egy tömítéscsere a vezérműházból szivárog az olaj. Februárban vettem a motort a legjobb barátomtól, egyikünk sem gondolta volna, hogy ez lesz de betegség miatt sokat állt a motor lehet kiszáradt, szokott itt lenni szivárgás, igaz olasz hol nem! Szíjak kerekek le, szimering csere, szíjak vissza beállít és mehet.
RR Man az alufóliás nem a tied volt?
Mielőtt belemennénk, hogy hurkapálcából van a hajtókar megnézetem egy hozzáértő emberrel és majd utánna okosabb leszek.
Lehet ennek a motornak nem artana
arról nem is beszélve, hogy elözmény kokányolások is kiderülhetnek...

volt már itt olyan hayabusa ,aminek alufolia volt a hajtókar csapágyak alatt